Gå til innhold

Har dette skjedd dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blitt kjent med en person for så å bli forelsket i den? Dette som et resultat av masse signaler man ikke skjønner noe av og som man kanskje misforstår. Kanskje de bare var ment som å være som venner mens man tror noe annet selv?

Akkurat det skjedde med meg. Ble kjent med en jente og ble forelsket i henne etterhvert. Hu sendte masse rare signaler og jeg skjønte ingenting av det.Var de ment som venne-signaler eller noe mer? Til slutt tok jeg mot til meg og ringte henne og spurte rett ut om hvordan hun så på meg, som venn eller noe mer. Fikk vite at jeg hadde mange kvaliteter som hun så etter i en gutt men at hun hadde nettopp slått opp med typen sin og var ikke klar for noe akkurat nå.Men at hun skulle ha meg i kikkerten (?) Det respekterte jeg. Inni meg hadde jeg bestemt meg for å kutte ut all kontakt med henne, det blir for tøft å se en person man liker og at personen vet det selv. Videre sa hun til meg at hun godt kunne komme til meg imorgen. Jeg hadde jo trodd at hun skulle sjenert etter dette og holde avstand. Rare greier.

Har dere opplevd liknende? Hva er deres erfaringer med slikt? Opprettholder dere kontakt med disse personene?

Skrevet

Syns ikke det virker så rart jeg.

Hun liker deg godt, og trives i ditt selskap, og vil av den grunn gjerne treffe deg.

Men av en eller annen grunn er hun ikke interresert i et forhold.

Hvis du klarer å være bare venner med henne, så syns jeg du bør være det. Alltid koselig med venner. Også får dere se hva som skjer.

Jeg har vært venner med gutter jeg har vært forelsket i, og har faktisk ikke hatt problemer med å være bare venner. Forelskelsen har som regel gått over av seg selv etter en stund, dersom forelskelsen ikke var gjensidig.

Skrevet

Syns ikke det virker så rart jeg.

Hun liker deg godt, og trives i ditt selskap, og vil av den grunn gjerne treffe deg.

Men av en eller annen grunn er hun ikke interresert i et forhold.

Hvis du klarer å være bare venner med henne, så syns jeg du bør være det. Alltid koselig med venner. Også får dere se hva som skjer.

Jeg har vært venner med gutter jeg har vært forelsket i, og har faktisk ikke hatt problemer med å være bare venner. Forelskelsen har som regel gått over av seg selv etter en stund, dersom forelskelsen ikke var gjensidig.

Men synes du at det var voksent/tøft gjort av meg å gjøre det på denne måten? Jeg kunne ikke se for meg noen annen måte å gjøre dette på.

Skrevet

Men synes du at det var voksent/tøft gjort av meg å gjøre det på denne måten? Jeg kunne ikke se for meg noen annen måte å gjøre dette på.

Kjempeflott av deg å spørre direkte. Det beste er om man kan snakke om hva dere føler, så slipper man å lure.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...