Gå til innhold

Lurer litt på dette:

Anbefalte innlegg

Gjest balder&loke
Skrevet

Jeg har blitt kjent med en jente gjennom en venninne. Vi gjør skoleoppgaver sammen på skolen. Hun er kjempesnill. Jeg la merke til at hun stadig ler av vitsene mine og at hun er alltid nær meg.

Her på lørdag hadde vi vorspiel. Hun sendte meg sms om hva som skjedde angående vorspielet. Jeg hadde før i uka fortalt om at vi muligens skulle ha et her. Så jeg ba henne kommeog hun kom. Hun kjente ingen der men kom fort inn i det og ble kjent med en del. Jeg la merke til at hun flere ganger har sett på meg slik at når jeg snur meg brått at hun fremdeles ser på meg. Jeg bare smiler tilbake. På vorspielet satt vi litt fra hverandre. Jeg skulle inn på rommet mitt og brenne en cd og hun kom etter hvert dit hun også. Jeg begynte å brenne plata og hun var imponert over musikksamlingen min. Da vi var på vei ut av rommet så jeg en tatovering på ryggen hennes og tok litt "diskrè" på ryggen hennes. Hun sa ikke noe enda jeg var redd for å få en ørefik. Vel tilbake til de andre satt vi der. Hu kjente en der fra før, en gutt. Så tok hun e bildet av oss der hun satt mellom oss gutta. Jeg a oså merke til at hun hele satt i nærheten av meg.

Vi gikk til utestedet og vi pratet mye. Den andre gutten var også der men han ble fort i bakgrunnen. På utestedet satt vi og pratet sammen om alt. Jeg møtte en del ukjente og kjente og slo av en prat med de. De fleste synes at jeg er en koselig fyr, paradoksalt sett var jeg ikke slik før. Jeg var veldig sjenert og hadde ikke noe å snakke om. Men her sto jeg og snakket som en foss. Og jenta jeg var med overøste meg med komplimenter. Hun synes at jeg var hypersosial og at jeg ikke var sjenert. Jeg ble jo selvsagt smigret og sa takk for det. La meg legge til at på utestedet måtte jeg på do og da jeg kom tilbake gav hun meg en klem. Jeg tok det som en venne-klem enda jeg trodde at det var noe annet. Så fortalte hun om noe morsomt jeg hadde sagt tidligere som hun ikke glemme.

Hva synes dere om dette? Jeg har tidligere tabbet meg noe til de grader fordi jeg har trodd at det lå noe mer enn bare vennskap bak det hele. Forresten skal jeg og en venninne på et studentcruise snart.

Hvis jeg skal tenke tegn så føler jeg at jeg har fått dusinvis. Som da vi satt i kantina på skolen og hun satt rett ovenfor meg ens det var to andre der også. Jeg pratet og bare så på henne et øyeblikk og så at hun så på meg. Men kanskje hun så over hodet mitt?

Hjelp!

Gjest don't know
Skrevet

Var overbevist om at det var en jente som skrev dette jeg. Trodde det var typisk jentegreie å gruble så til de grader. Sjeleglad jeg ikke er tenåring lenger, gitt.

Gjest balder&loke
Skrevet

Var overbevist om at det var en jente som skrev dette jeg. Trodde det var typisk jentegreie å gruble så til de grader. Sjeleglad jeg ikke er tenåring lenger, gitt.

Hehehehe. Er nok en gutt på 24.

Skrevet

Kvinner er rare dyr og gjør ofte rare ting. Dette kan være helt uskyldig/tilfeldig for alt jeg vet, men hun virker hypp på deg. Hva har du å tape på å be henne ut på en date?

Gjest balder&loke
Skrevet

Kvinner er rare dyr og gjør ofte rare ting. Dette kan være helt uskyldig/tilfeldig for alt jeg vet, men hun virker hypp på deg. Hva har du å tape på å be henne ut på en date?

vet ikke helt jeg. fr noen uker siden spurte jeg en som jeg trodde var forelsket i meg om det var noe mellom oss. fikk til svar at jeg hadde mye hun så i en gutt men at akkurat nå hadde hun nettopp slått opp med typen sin og at hun ikke var klar for noe ennå.

om henne nå vet jeg ikke noe om. hun er 21 og voksen. hun andre er 18 nå og litt "billig".

jeg skal la dette synke inn med den nye jenta og se etter om hun er sånn når hun er edru eller at hun var brisen og ikke visste hva hun gjorde. men er det ikke slik at i fylla kommer sannheten ofte frem?

Skrevet

vet ikke helt jeg. fr noen uker siden spurte jeg en som jeg trodde var forelsket i meg om det var noe mellom oss. fikk til svar at jeg hadde mye hun så i en gutt men at akkurat nå hadde hun nettopp slått opp med typen sin og at hun ikke var klar for noe ennå.

om henne nå vet jeg ikke noe om. hun er 21 og voksen. hun andre er 18 nå og litt "billig".

jeg skal la dette synke inn med den nye jenta og se etter om hun er sånn når hun er edru eller at hun var brisen og ikke visste hva hun gjorde. men er det ikke slik at i fylla kommer sannheten ofte frem?

Vel, min erfaring er at i fylla kommer IKKE sannheten fram, snarere mye bullshit... (kall det gjerne dårlig erfaring) Tror det er en myte uten særlig hold i... Men du, hvis denne jenta ikke er interessert, så går hun bevisst inn for å lure deg! Så mange tegn går vel ikke an å feiltolke..? Jeg hadde i alle fall vært interessert hvis jeg hadde oppført meg slik...

Gjest balder&loke
Skrevet

Vel, min erfaring er at i fylla kommer IKKE sannheten fram, snarere mye bullshit... (kall det gjerne dårlig erfaring) Tror det er en myte uten særlig hold i... Men du, hvis denne jenta ikke er interessert, så går hun bevisst inn for å lure deg! Så mange tegn går vel ikke an å feiltolke..? Jeg hadde i alle fall vært interessert hvis jeg hadde oppført meg slik...

Hehehehe. Lure meg ja. Hadde jeg enda hatt masse penger så kanskje, men nei jeg har ikke så mye heller.

Jeg kan si det slik at etter en del år med masse depresjoner og bitterhet (lavt selvbilde) har ting blitt bedre etter at jeg flyttet ut hjemmefra for å studere. Plutselig er jeg på et nytt sted der jeg kan starte på nytt og akkurat det skjer. Det går bedre på jentefronten på den måten at jeg ikke lenger er sjenert men kan prate om alt og ingenting. Kanskje er det et ubevisst forsvar fra min side ved at jeg prater mye og dermed overkygger eventuell usikkerhet. Også ønsker jeg meg så inderlig en kjæreste. Mukig at jeg på denne måte overtolker alt og ikke klarer å se på jenter som potensielle venner. Men det må jeg også kunne gjøre. Men det er jo heller ikke slik at jeg faller for alle jenter. Man finner fort ut hvem som er lik en og hvem man kan filtrere ut.

Angående tegn så er det jo en del jeg har lagt merke til som jeg ikke vet hvor jeg slal plassere. For eksemple la jeg merke til dette:

* hun ler av vitsene mine og er enig i det meste (?)

* tar meg lett på skulderen, jeg svarer med å stryke på tatoveringen hennes og spørre hva det skal forestille enda jeg ser godt hva det er :-)

* på veien til utestedet er vi to gutter og henne. hun går ved meg hele tiden og han andre blir nesten i bakgrunnen

* får kos uten at jeg har tatt initiativ til noe sånt. men dette er jo så vanlig blant venner (?)

* hu gir meg komplimenter om parfymen min

* jeg får komplimenter og får høre at jeg høres så selvsikker ut og at jeg er skikkelig sosial fyr

* drar fram noe jeg sa for en stund tilbake og vi ler godt av det

* jeg legger merke til at hun ser lenge og ofte på meg mens jeg snakker med andre

* bare det at jeg får komplimenter gjør at jeg synes st hun er sjarmerende

Dette var en liste over det jeg så. Det høres sikkert dumt alt det som over men jeg har en tendens til å analysere alt. Kanskje ikke så rart siden jeg studerer psykologi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...