Gjest UFFavh Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Er det noen UFF containere i Lillestrømområdet? 0 Siter
Prozak Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 For 12 år siden var det ihvertfall en ved innkjørselen til Skjettenbyen :-) "............................" 0 Siter
Alis Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Ved legevakten er det i hvertfall containere. Om det er UFF sine vet jeg ikke.... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 For 12 år siden var det ihvertfall en ved innkjørselen til Skjettenbyen :-) "............................" Det er det fremdeles. 0 Siter
Gjest vil ikke støtte slik virksomhet! Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Hvorfor ikke bruke frelsesarmeen sine i steden? De bruker vi fordi samboeren min har sett en dokumentar om UFF på tv. I dokumentaren kom det fram at UFF sin prioritering av penger var ganske lyssky... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hvorfor ikke bruke frelsesarmeen sine i steden? De bruker vi fordi samboeren min har sett en dokumentar om UFF på tv. I dokumentaren kom det fram at UFF sin prioritering av penger var ganske lyssky... UFF har det alltid vært mye muffens med. De tvinger og lurer unge mennesker osv., i forb. m. 'den reisende høyskole'. Dette var kjent FØR de plasserte sine aller aller første innsamlingscontainere her til lands 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 UFF da ....se innlegget mitt lenger ned 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.