Gå til innhold

Navn på V

Gjest Vil gjerne ha hjælp ass

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Og en ting til, husk at på mange V og W-navn så kan forbokstaven byttes om. Liker du et navn med V, men skal ha W, så bare bytt!

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• Gemini

3

• Mia272

3

• Amiga

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jentenavn: Vanja, Veronica, Vilde.

Guttenavn: Vegar, Vetle, Viggo, Vilhelm, Villiam.

Synes Veronica av jentenavn passer best sammen med Victoria. Av guttenavnene synes jeg Villiam passer best.

Skrevet

Hmmmm...

Werner, Vanja, Wilde, Wilhelm, Wictor, Vegard, Wibecke, Walborg,Wenche, Vetle...

Alle kan vel skrives med w og v...

Flere ?

:)

Skrevet

Valborg, Valgjerd, Valium.

Kanskje Vallergan er ett alternativ også?;o)

Skrevet

*lol* etter en runde med valgjerd blir det fort at man får behov for valium!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

du må fortelle hva du likte!?

Skrevet

du må fortelle hva du likte!?

Jeg liker Vilde, Vår og Veronica. Men ingen av dem er like fine som Victoria. Ellers er William et flott guttenavn. Vegard er dessverre tatt av min kjære. Victor blir kanskje det jeg liker mest ved siden av William. Vi har også muligheten til å lage dobbeltnavn hvor V/W-navnet ikke brukes daglig da. Men nå har han eldre bror kalt barnet sitt Victoria og på en måte lagt opp løpet for oss. På sin side så har ingen av onklene eller tantene deres gitt deres barn navn på V/W. I min familie er det M som regjerer, så vi kunne selvsagt gått den veien også. Vet ikke om dobbeltnavn kanskje blir litt for mye. Vi skal nemlig bruke begge våre etternavn med en bindestrek mellom fordi vi begge har ganske spesielle navn. Dette gjør at de stakkars barna ender opp med lange og litt kompliserte navn! Ysj ysj.

Skrevet

Jeg kjente en katt som het Valium. Han var spinn vill...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg liker Vilde, Vår og Veronica. Men ingen av dem er like fine som Victoria. Ellers er William et flott guttenavn. Vegard er dessverre tatt av min kjære. Victor blir kanskje det jeg liker mest ved siden av William. Vi har også muligheten til å lage dobbeltnavn hvor V/W-navnet ikke brukes daglig da. Men nå har han eldre bror kalt barnet sitt Victoria og på en måte lagt opp løpet for oss. På sin side så har ingen av onklene eller tantene deres gitt deres barn navn på V/W. I min familie er det M som regjerer, så vi kunne selvsagt gått den veien også. Vet ikke om dobbeltnavn kanskje blir litt for mye. Vi skal nemlig bruke begge våre etternavn med en bindestrek mellom fordi vi begge har ganske spesielle navn. Dette gjør at de stakkars barna ender opp med lange og litt kompliserte navn! Ysj ysj.

For all del: da må de ha et kort greit fornavn!! Ellers kan de jo få nerveproblemer....

To-stavelses navn er fint. Selv om du synes Victoria er topp, er jo det 4 stavelser. Med to kronglete etternavn med bindestrek mellom, hadde det blitt slitsomt, slik er det med den saken, tror...

Skrevet

Valgjerd er jo aktuelt nå om dagen...

spøk til side, Vilde er fint.

Ellers har du jo navn som Vanja, Viktor, Vanessa, Vidar, Vetle William, Vincent, Wenche.

Lykke til!

Skrevet

Jeg må si at jeg er ikke mye begeistret for Valdemar og Valentina altså.

Valentina er absolutt det peneste synes jeg. Ikke Venke eller Vivi eller lignende. Måtte i såfall blitt Wenche hvis det var alternativet.

Skrevet

Med fare for at de er nevnt før:

Jentenavn: Viola (ikke akkurat min favoritt), Vårin, Vigdis, Vendela,

Guttenavn: Villem, Varg,

monique1365380367
Skrevet

jentenavn: Vea.....pluss ett mellomnavn!jeg syns det er et fint navn....

guttenavn: Vard...pluss ett mellomnavn....kanskje!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...