Gjest Trenger litt oppmuntring i dag:( Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg holder nå på å søke jobber. Det tar jo evighet:( Føler at jeg aldri kommer til å få meg en ny jobb. Etter hvor mange søknader fikk dere jobb tilbud? Jeg søker mellomleder stilling. 0 Siter
Gjest pedagogisk leder Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg sendte vel 30 søknader på aktuelle jobber og fikk ca 6 intervju. Gikk på tre av dem og ble tilbydd to av jobbene :-) Var nok ganske negativ i begynnelsen jeg også... Men viste seg å være lettere å få jobb enn jeg trodde! Dette har jo selvfølgelig med markedet å gjøre. Mange barnehager trengte pedagogiske ledere når jeg søkte, så selv om jeg ikke har førskolelærer utdanning (barnevernpedagog) fikk jeg noen henvendelser. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg sendte vel 30 søknader på aktuelle jobber og fikk ca 6 intervju. Gikk på tre av dem og ble tilbydd to av jobbene :-) Var nok ganske negativ i begynnelsen jeg også... Men viste seg å være lettere å få jobb enn jeg trodde! Dette har jo selvfølgelig med markedet å gjøre. Mange barnehager trengte pedagogiske ledere når jeg søkte, så selv om jeg ikke har førskolelærer utdanning (barnevernpedagog) fikk jeg noen henvendelser. Hvor i landet bor du? (Fylke) Jeg er ferdig med førskolelærer til sommeren. Er spent på om jeg får jobb 0 Siter
Gjest pedagogisk leder Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Det var masse masse jobber her i Oslo :-) Ei venninne av meg som heller ikke har førskolelærerutdannelse fikk også greit ped.lederstilling i barnehage i Bærum. Lykke til med jobbsøking til neste år! Tipper du får deg jobb ganske raskt hvis du bor i traktene her... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.