Gå til innhold

det å søke jobber....

Gjest Trenger litt oppmuntring i dag:(

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger litt oppmuntring i dag:(
Skrevet

Jeg holder nå på å søke jobber. Det tar jo evighet:( Føler at jeg aldri kommer til å få meg en ny jobb.

Etter hvor mange søknader fikk dere jobb tilbud? Jeg søker mellomleder stilling.

Gjest pedagogisk leder
Skrevet

Jeg sendte vel 30 søknader på aktuelle jobber og fikk ca 6 intervju. Gikk på tre av dem og ble tilbydd to av jobbene :-)

Var nok ganske negativ i begynnelsen jeg også... Men viste seg å være lettere å få jobb enn jeg trodde!

Dette har jo selvfølgelig med markedet å gjøre. Mange barnehager trengte pedagogiske ledere når jeg søkte, så selv om jeg ikke har førskolelærer utdanning (barnevernpedagog) fikk jeg noen henvendelser.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg sendte vel 30 søknader på aktuelle jobber og fikk ca 6 intervju. Gikk på tre av dem og ble tilbydd to av jobbene :-)

Var nok ganske negativ i begynnelsen jeg også... Men viste seg å være lettere å få jobb enn jeg trodde!

Dette har jo selvfølgelig med markedet å gjøre. Mange barnehager trengte pedagogiske ledere når jeg søkte, så selv om jeg ikke har førskolelærer utdanning (barnevernpedagog) fikk jeg noen henvendelser.

Hvor i landet bor du? (Fylke)

Jeg er ferdig med førskolelærer til sommeren. Er spent på om jeg får jobb :)

Gjest pedagogisk leder
Skrevet

Det var masse masse jobber her i Oslo :-) Ei venninne av meg som heller ikke har førskolelærerutdannelse fikk også greit ped.lederstilling i barnehage i Bærum.

Lykke til med jobbsøking til neste år! Tipper du får deg jobb ganske raskt hvis du bor i traktene her... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...