Gjest Smykkeamatør Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Og dusjer dere med dem og bruker dem ved rengjøring uten hansker? Tåler ekte gull- og sølvsmykker dette? Hvis en blir grønn av irr på huden, så er vel det da garantert at smykket er uekte? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg tar aldri av meg smykkene mine. Jeg ser at det hvite gullet er litt misfarget men gult gull og diamanter holder seg bra. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Sølvsmykker irrer og blir svarte og brekker på meg. 0 Siter
AvaAdore Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 jeg dusjer med gull og sølv.. resten tar jeg av.. og falmer det eller irrer, så vet jeg ihvertfall at det ikke toler vann, og da bruker jeg det ikke:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg tar aldri av meg smykkene mine. Jeg ser at det hvite gullet er litt misfarget men gult gull og diamanter holder seg bra. Samma her. 0 Siter
Babette Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Sølvsmykker irrer og blir svarte og brekker på meg. Jeg må visst få meg ny stanglorgnett: Syntes det sto at de brakk seg på deg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg må visst få meg ny stanglorgnett: Syntes det sto at de brakk seg på deg! Men kaster ikke opp ;o) Men de blir svarte og brekker i to. Det har noe men utsondringen fra huden å gjøre. Så jeg kan ikke bruke sølvsmykker. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg har på armbånd og kjede hele tida, tar de aldri av meg. Eneste er de gangene jeg baker pizzadeig, da trykker jeg hånda så langt nedi deigen at jeg tar av armbåndet... De periodene jeg bruker ring pleier jeg å ta den av om natta og når jeg vasker. 0 Siter
Babette Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Men kaster ikke opp ;o) Men de blir svarte og brekker i to. Det har noe men utsondringen fra huden å gjøre. Så jeg kan ikke bruke sølvsmykker. Det hørtes jo rent magisk ut. Skjer det med en gang, sånn pang? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Det hørtes jo rent magisk ut. Skjer det med en gang, sånn pang? Nei, det går en stund. Til og med nesedobben min i sølv, brakk to ganger. 0 Siter
AvaAdore Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 jeg dusjer med gull og sølv.. resten tar jeg av.. og falmer det eller irrer, så vet jeg ihvertfall at det ikke toler vann, og da bruker jeg det ikke:) hmm.. nå tenker jeg på kryss og tvers her... jeg tenker på å dusje og leser sove.. jeg sover med allt sammen.. har ikke tid til å ta den på om morgenen, så 0 Siter
muriel Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Øreringene mine sitter i stort sett året rundt. Ellers bruker jeg stort sett smykker bare til spesielle anledninger. 0 Siter
Babette Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Nei, det går en stund. Til og med nesedobben min i sølv, brakk to ganger. Da kan du med rette kalle deg Black Magic Woman! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Hvis jeg bruker kun et enkelt smykke, tar jeg det ikke av om natten. Tar av klokka. Tar vanligvis ikke av ringer når jeg må dyppe hendene i såpe-vann. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Da kan du med rette kalle deg Black Magic Woman! Jepp ) 0 Siter
ariadne Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Av med alt! Det hender jeg sover/dusjer med små øredobber. Ringer, armbånd og klokke tar jeg som regel av det øyeblikket jeg kommer inn døra hjemme, hvertfall om de er av metall. 0 Siter
morsan Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Sover med gullringer og gullkjede. 0 Siter
Moraki Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Av med alt! Det hender jeg sover/dusjer med små øredobber. Ringer, armbånd og klokke tar jeg som regel av det øyeblikket jeg kommer inn døra hjemme, hvertfall om de er av metall. Jeg sover med de fleste smykkene mine på. Føler meg naken uten smykkene mine, og det betyr mye for meg å kunne ha de på. Tenker derfor ikke på å ta de av meg før jeg sover. Men jeg bruker ikke smykker på jobben, av hensyn til andre menneskers helse. 0 Siter
Gjest Smykkeamatør Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Takk for svar! Ser ut som om ekte smykker tåler en støyt! MEN tåler de klorvann? Eller må en ta dem av ved bassengbading? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.