Gå til innhold

Test deg sjøl: Hva er din mentale alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

27, ikke dårlig. Ikke bare ser jeg ung ut og føler meg ung, jeg er ung i hodet også :)

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

9

• morsan

8

• skorpionfisken

7

• serendipity

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

26, og ærlig talt så vet jeg neimen ikke om det var noe kompliment - og bli mentalt satt tilbake 12 år!

Skrevet

22 år. Med ærlige svar:-)

Din infantile prepubertale guttunge;-)

Skrevet

Din infantile prepubertale guttunge;-)

Jepp. Det er meg:-)

Fått noe biffsnadder i det siste?:-)

Skrevet

Jepp. Det er meg:-)

Fått noe biffsnadder i det siste?:-)

Nei det er det vært dårlig med gitt......har ikke smakt vått eller tørt på aldri så lenge.

:-)

Skrevet

26, og ærlig talt så vet jeg neimen ikke om det var noe kompliment - og bli mentalt satt tilbake 12 år!

Det må være Robinson og Brad Pitt som slo ut på meg.

Men spørsmålene går i hvert fall ut fra at man er i et forhold dersom man er mer enn 25 år.

Skrevet

Nei det er det vært dårlig med gitt......har ikke smakt vått eller tørt på aldri så lenge.

:-)

Hm. Triste saker:-/

Skrevet

Herreg.. jeg ble over 50!

Denne testen angrer jeg virkelig på.

Hva var det jeg krysset av som dere ikke krysset av?

Denne testen fikk ener av meg.

Ditto.

Mange rare spørsmål. Trudde kebab, Brad Pitt og Friends ville trekke LITT ned i alle fall. Men når ein ikkje liker verken å drikke sprit eller feste natta lang så er vel neste stopp gamleheimen uansett.

Skrevet

Jeg ble 22 år! Fasiten er over førti så jeg skjønner ikke helt dette *smil*

Skrevet

Jeg ble 22 år! Fasiten er over førti så jeg skjønner ikke helt dette *smil*

Enkelte blir jo aaaaaldri voksne da...c',)

Skrevet

Tror IKKE på denne!!! Fikk jo 6 år mer enn alder`n min jo.. Og jeg som føler meg så ung... :-(

Skrevet

Ditto.

Mange rare spørsmål. Trudde kebab, Brad Pitt og Friends ville trekke LITT ned i alle fall. Men når ein ikkje liker verken å drikke sprit eller feste natta lang så er vel neste stopp gamleheimen uansett.

Jeg også ville ha Brad Pitt samt at jeg ville ha sprit og fest.

Det må ha vært kebaben i mitt tilfelle for det vil jeg ikke ha.

Blir ikke lenge å vente på aldersheims plass nå nei,men pc'n min vil jeg ha med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...