Gå til innhold

Syndefloden tok Hells angels

Anbefalte innlegg

Gjest aninerakel
Skrevet

Er det bare jeg som må trekke litt på smilebåndet når jeg ser tv-bildene fra Hells-huset i Trondheim? :-)

Gjest finnes Gud likevel?
Skrevet

En ateist som meg kunne bli religiøs av mindre...

Skrevet

Jeg dro også på smilebåndet først, men det rammer jo så mange andre enn Hells ANgels og det er jo trist. Liker ikke helt Hells Angels, men til deres forsvar så var det på radion i dag morges endel av naboene der ute som skrøt av den hjelpa de hadde fått av dem i forbindelse med hjelp i forbindelse med flommen. De var ikke like fornøyd med politi og brannvesen ++++

Skrevet

Blant de beste naboene du kan ha er en motorsykkelklubb som HA. Kriminaliteten i områder med slike klubber er omtrent lik null. Har også lest at de er veldig høflige, har hjulpet gamle damer med varene, måkket snø osv. Tror nok de er bedre enn sitt rykte.

Skrevet

Blant de beste naboene du kan ha er en motorsykkelklubb som HA. Kriminaliteten i områder med slike klubber er omtrent lik null. Har også lest at de er veldig høflige, har hjulpet gamle damer med varene, måkket snø osv. Tror nok de er bedre enn sitt rykte.

Bedre enn sitt rykte? Tja...det kommer nok helt an på ryktet, tror jeg.

Imidlertid er det logisk at kriminaliteten i området rundt HA's hovedkvarter går ned. Veldig mange vil tenke seg om både to og tre ganger før de risikerer å erte på seg disse. Det betyr på ingen måte at HA ikke er kriminelle selv.

".........................."

Skrevet

Bedre enn sitt rykte? Tja...det kommer nok helt an på ryktet, tror jeg.

Imidlertid er det logisk at kriminaliteten i området rundt HA's hovedkvarter går ned. Veldig mange vil tenke seg om både to og tre ganger før de risikerer å erte på seg disse. Det betyr på ingen måte at HA ikke er kriminelle selv.

".........................."

De har jo et rimelig dårlig rykte.

Når det gjelder kriminaliteten så er selvsagt grunnen det du nevner, men har det egentlig noe å si så lenge kriminaliteten går ned?

Skrevet

De har jo et rimelig dårlig rykte.

Når det gjelder kriminaliteten så er selvsagt grunnen det du nevner, men har det egentlig noe å si så lenge kriminaliteten går ned?

"men har det egentlig noe å si så lenge kriminaliteten går ned?"

Ikke for de som bor i området, nei :-)

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...