Gjest aninerakel Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Er det bare jeg som må trekke litt på smilebåndet når jeg ser tv-bildene fra Hells-huset i Trondheim? :-) 0 Siter
Gjest finnes Gud likevel? Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 En ateist som meg kunne bli religiøs av mindre... 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg dro også på smilebåndet først, men det rammer jo så mange andre enn Hells ANgels og det er jo trist. Liker ikke helt Hells Angels, men til deres forsvar så var det på radion i dag morges endel av naboene der ute som skrøt av den hjelpa de hadde fått av dem i forbindelse med hjelp i forbindelse med flommen. De var ikke like fornøyd med politi og brannvesen ++++ 0 Siter
petter smart Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Blant de beste naboene du kan ha er en motorsykkelklubb som HA. Kriminaliteten i områder med slike klubber er omtrent lik null. Har også lest at de er veldig høflige, har hjulpet gamle damer med varene, måkket snø osv. Tror nok de er bedre enn sitt rykte. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Blant de beste naboene du kan ha er en motorsykkelklubb som HA. Kriminaliteten i områder med slike klubber er omtrent lik null. Har også lest at de er veldig høflige, har hjulpet gamle damer med varene, måkket snø osv. Tror nok de er bedre enn sitt rykte. Bedre enn sitt rykte? Tja...det kommer nok helt an på ryktet, tror jeg. Imidlertid er det logisk at kriminaliteten i området rundt HA's hovedkvarter går ned. Veldig mange vil tenke seg om både to og tre ganger før de risikerer å erte på seg disse. Det betyr på ingen måte at HA ikke er kriminelle selv. ".........................." 0 Siter
petter smart Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Bedre enn sitt rykte? Tja...det kommer nok helt an på ryktet, tror jeg. Imidlertid er det logisk at kriminaliteten i området rundt HA's hovedkvarter går ned. Veldig mange vil tenke seg om både to og tre ganger før de risikerer å erte på seg disse. Det betyr på ingen måte at HA ikke er kriminelle selv. ".........................." De har jo et rimelig dårlig rykte. Når det gjelder kriminaliteten så er selvsagt grunnen det du nevner, men har det egentlig noe å si så lenge kriminaliteten går ned? 0 Siter
Prozak Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 De har jo et rimelig dårlig rykte. Når det gjelder kriminaliteten så er selvsagt grunnen det du nevner, men har det egentlig noe å si så lenge kriminaliteten går ned? "men har det egentlig noe å si så lenge kriminaliteten går ned?" Ikke for de som bor i området, nei :-) "........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.