Dorthe Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 CBC SPORTS ONLINE - Karen Brain of Victoria won a bronze medal in dressage Wednesday at the Paralympic Games in Athens. Brain, 34, and her horse Dasskara finished behind gold medallists Ann Cathrin Lubbe of Norway and Philippa Johnson of South Africa in the G4 division, which is for athletes classified as an incomplete paraplegic. Heia Norge. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hørte intervju med damen på radio i går, var meget fornøyd med gull ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Hørte intervju med damen på radio i går, var meget fornøyd med gull ja. Hehe, jeg har pratet litt med mora til henne som fikk bronsen jeg og synes det var så hyggelig. Og plutselig oppdaget jeg dette. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hehe, jeg har pratet litt med mora til henne som fikk bronsen jeg og synes det var så hyggelig. Og plutselig oppdaget jeg dette. Ja, det er ikke like mye oppmerksomhet rundt Paralympics som OL... 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Ja, det er ikke like mye oppmerksomhet rundt Paralympics som OL... Jeg tror det er bare Canada som har fulle sendinger. Dårlig gjort, jeg så at han som var med på seiling var Norgesmester for funksjonsfriske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.