Gå til innhold

Jaja, hva men leser på amerikanske forum

Anbefalte innlegg

Skrevet

CBC SPORTS ONLINE - Karen Brain of Victoria won a bronze medal in dressage Wednesday at the Paralympic Games in Athens.

Brain, 34, and her horse Dasskara finished behind gold medallists Ann Cathrin Lubbe of Norway and Philippa Johnson of South Africa in the G4 division, which is for athletes classified as an incomplete paraplegic.

Heia Norge.

Skrevet

Hørte intervju med damen på radio i går, var meget fornøyd med gull ja.

Skrevet

Hørte intervju med damen på radio i går, var meget fornøyd med gull ja.

Hehe, jeg har pratet litt med mora til henne som fikk bronsen jeg og synes det var så hyggelig.

Og plutselig oppdaget jeg dette.

Skrevet

Hehe, jeg har pratet litt med mora til henne som fikk bronsen jeg og synes det var så hyggelig.

Og plutselig oppdaget jeg dette.

Ja, det er ikke like mye oppmerksomhet rundt Paralympics som OL...

Skrevet

Ja, det er ikke like mye oppmerksomhet rundt Paralympics som OL...

Jeg tror det er bare Canada som har fulle sendinger.

Dårlig gjort, jeg så at han som var med på seiling var Norgesmester for funksjonsfriske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...