Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Gjest don_juan_lover

Og da er du selvfølgelig ikke klar over hva rykter egentlig betyr? Ikke sant? det kan du da umulig være!

Ikke er du klar over hvorfor sånne rykter kan oppstå heller? tydeligvis!

JEG kjenner utallige jenter som har fått på seg dette ryktet om å være billig, og vet du hvorfor? (nei du gjør nok ikke det, da du er en sånn som helt og fast tror på rykter og ser på dem som sannhet)

Altså hvorfor har de fått dette ryktet; 1. Fordi noen ikke har kommet i buksa på henne og derfor vil ta hevn, er du i den rette gjengen så har man mye man skulle sagt og ryktene sprer seg fort! 2. Man har tråkket en eller annen "superbabe" på tærne ( tatt fra henne typen eller komt borti henne på et ungdomsdiskotek eller lignenede) sånne "superbaber" har utrolig mye makt i et lite samfunn da "alle" vil holde seg inne med henne og ikke tørr å motsi, for så å få et eller annet rykte som er mye mye værre!

OSV OSV OSV!

Mennesker som dømmer andre uten i det hele tatt å vite bunn og grunn i et rykte som ikke bugner i sannheten i det hele tatt, skjer så alt for ofte, og mange mennesker lar seg lure og klarer ikke se forbi ryktet og inn i deres personlighet som er noe ganske annet!

Jeg hadde dette "ryktet" på meg i tenårene og da hadde jeg aldri rotet med en annen person engang, jeg hadde ikke ligget med noen frivillig enda, og gutta som utførte dette "stuntet" som de kallte det var opphavsmennene bak ryktet om at "guuuuud, hun er billig!"

Derfor forstår jeg meg ikke på mennesker som dømmer andre uten å lære dem å kjenne selv, og få sine EGNE og ikke ANDRES oppfattning på personen!

så lite vet jeg om mennesker. det var fint at du gjorde meg oppmerksom på dette. når jeg tenker meg om så kan det være hold i det du skriver. hennes venninne gjorde meg oppmerksom på dette med at hun var billig og jeg trodde på det. alle fortjener jo en sjanse men hun viste at det kanskje kunne stemme ved å begynne å rote med andre i fylla mens jeg var der.

jeg vet ikke jeg, hun har sendt sms og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. vil jo møte henne men vil bli så sint inni meg hvis hun begynner å snakke om en annen fyr for hun vet jo så godt at jeg liker henne siden vi har snakket om det.

kanskje jeg hurde flytte tilbake.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

ikke vær redd for at jeg skal ta rotta på henne. det klarer hun fint selv.

spontanabort i en alder av 20!!! makan

Ovenfor her skriver du at hun er 18.

Tror egentlig ikke at dette er noe annet enn barnslig sprøyt fra en liten drittunge jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han. Se bare skrivemåten, tegnsetting o.l.

I tillegg skriver han ett sted at hun er 18 år, og et annet sted at hun spontanabborterte da hun var 20....

Det er bare en som er ute etter å ha det litt morsomt på andres bekostning.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Ovenfor her skriver du at hun er 18.

Tror egentlig ikke at dette er noe annet enn barnslig sprøyt fra en liten drittunge jeg.....

dette er sannheten:

1) jeg er 24

2) hun er 18

3) jeg er forelsket i henne

4) hun vet om det

5) jeg er forvirret

6) har ikke tatt kontakt på en stund (8 dager)

7) fikk sms fra henne idag der hun vil møte meg imoirgen

Ikke minst: JEG ER EM MEGADUST PÅ 24 ÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er sannheten:

1) jeg er 24

2) hun er 18

3) jeg er forelsket i henne

4) hun vet om det

5) jeg er forvirret

6) har ikke tatt kontakt på en stund (8 dager)

7) fikk sms fra henne idag der hun vil møte meg imoirgen

Ikke minst: JEG ER EM MEGADUST PÅ 24 ÅR!

Hvorfor skriver du da at:

"ikke vær redd for at jeg skal ta rotta på henne. det klarer hun fint selv. spontanabort i en alder av 20!!! makan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Hvorfor skriver du da at:

"ikke vær redd for at jeg skal ta rotta på henne. det klarer hun fint selv. spontanabort i en alder av 20!!! makan"

dumt av meg, hun har tatt abort men da var hun 17 (nå 18)

Nok en gang: IDIOTEN MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så lite vet jeg om mennesker. det var fint at du gjorde meg oppmerksom på dette. når jeg tenker meg om så kan det være hold i det du skriver. hennes venninne gjorde meg oppmerksom på dette med at hun var billig og jeg trodde på det. alle fortjener jo en sjanse men hun viste at det kanskje kunne stemme ved å begynne å rote med andre i fylla mens jeg var der.

jeg vet ikke jeg, hun har sendt sms og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. vil jo møte henne men vil bli så sint inni meg hvis hun begynner å snakke om en annen fyr for hun vet jo så godt at jeg liker henne siden vi har snakket om det.

kanskje jeg hurde flytte tilbake.........

Du har da ingen grunn til å bli sinna om hun liker en annen gutt, etter min mening... Selv om du er forelsket i henne, så har du ingen grunn til å bli sinna på henne!

Det er sånn med kjærligheten at den ikke alltid blir gjengjeldt, men man kan da være venner fordi om, tvilsomt at det er noenmer som er meningen mellom dere!

FØR du får deg en kjæreste bør du tenke over deg selv og din holdning til livet og kjærligheten, du bør vite hvem du er og hvor følelsene dine kommer fra, du bør være 100% sikker på deg selv og DINE meninger og ikke andres, og du bør vokse som menneske.

Hvorfor vil du flytte? er det noen vits, er det vits i å gi opp et liv fordi noen som du vil ha ikke vil ha deg, som kjæreste men som venn...

Da bør du tenke over dette flere ganger, du bør også glemme henne som kjæresteemne men ikke som venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er følelsene mine rimelig forvirret. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. En ting vet jeg, mye av det jeg skrev var for å bli kvitt henne fra hukommelsen min men det var visst en dårlig taktikk. Jeg må bare erkjenne overfor meg selv at jeg er glad i henne og vil ikke glemme henne med det første (sukk). Hun er ikke spesielt pen eller sånn så hva gjør at jeg, en gutt på 24 er så glad i henne? Hun er snart 18.

Det som satte følelsene i svinv var en sms jeg fikk fra henne. Dette sto der: "Heisann ****** ;-) jg har fri imorgen og lurte på du ville ble med og ta en kaffe imorgen?gla i deg tøffen klem."

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si. ¨Det jeg frykter er at hun skal begynne å snakke om en annen gutt hun har truffet og jeg vet at jeg vanskelig vil kunne skjlule mine følelser der. Jeg fattet ikke først hvem som hadde sendt smsen men ved å sjekke ut fant jeg at det var henne. Jeg har nemlig slettet nummeret hennes fra mobilen min og slettet henne fra MSN. Jeg er et sånt menneske at hvis jeg blir såret eller ikke liker en person så kutter jeg dem ut av mitt liv. Hadde en krangel med min far, en heftig krangel, og snakket ikke med han på nesten 3 måneder enda vi bodde i det samme huset.

Jeg ber dere ydmykt som leser dette innlegget om vennligst ikke la de andre tåpelige innleggene mine komme i veien for å vurdere dette på nytt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde at ved å være så kald som jeg var at hun ville glemme meg. Har ikke sett hverandre siden torsdag for en uke siden. Jeg trodde at hun ville tro at jeg hadde gitt blaffen i henne ved å være så kald somjeg var. Jeg har ikke sendt henne sms heller siden mandag og det var fordi hun sendte meg. Jeg hadde lyst til å svelge smerten av nok en gang få avslag og komme meg i gang igjen på nytt men slik var det ikke. Kanskje tenker jeg også feil? Kanskje kan man bare ikke fortrenge slikt sånn uten videre?

Åååå, jeg skjønner ingenting je....

- don_juan_lover

Vet ikke hvorfor du skriver dette til meg.

Jeg bare lurte på hvordan du kan vite at noen bare sitter forran pc`en her.

For å finne ut det, må du jo sitte like mye forran pc`en selv.

Men over til disse dameproblemene dine. Hvis du er den jeg tror du er, så virker du jo litt forvirret.

Tror jeg vil anbefale deg om heller å konsentrere deg om studiene. Alle disse dametankene må jo ta oppmerksomheten din bort fra det som er viktig å konsentrere seg om nå.

En vakker dag vil nok det andre ordne seg også skal du se.Men ikke før du lærer deg å slappe av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Du har da ingen grunn til å bli sinna om hun liker en annen gutt, etter min mening... Selv om du er forelsket i henne, så har du ingen grunn til å bli sinna på henne!

Det er sånn med kjærligheten at den ikke alltid blir gjengjeldt, men man kan da være venner fordi om, tvilsomt at det er noenmer som er meningen mellom dere!

FØR du får deg en kjæreste bør du tenke over deg selv og din holdning til livet og kjærligheten, du bør vite hvem du er og hvor følelsene dine kommer fra, du bør være 100% sikker på deg selv og DINE meninger og ikke andres, og du bør vokse som menneske.

Hvorfor vil du flytte? er det noen vits, er det vits i å gi opp et liv fordi noen som du vil ha ikke vil ha deg, som kjæreste men som venn...

Da bør du tenke over dette flere ganger, du bør også glemme henne som kjæresteemne men ikke som venn...

Hør her Mistera. Det er sikkert veldig enkelt for deg der og skrive slik du gjør nå. Men har du noen gang prøvd å se saken fra min side? Når du liker en så godt og den andre personen vet det, da blir det ikke enkelt å snakke slik som jeg tror at samtalen imorgen vil komme frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Vet ikke hvorfor du skriver dette til meg.

Jeg bare lurte på hvordan du kan vite at noen bare sitter forran pc`en her.

For å finne ut det, må du jo sitte like mye forran pc`en selv.

Men over til disse dameproblemene dine. Hvis du er den jeg tror du er, så virker du jo litt forvirret.

Tror jeg vil anbefale deg om heller å konsentrere deg om studiene. Alle disse dametankene må jo ta oppmerksomheten din bort fra det som er viktig å konsentrere seg om nå.

En vakker dag vil nok det andre ordne seg også skal du se.Men ikke før du lærer deg å slappe av litt.

akkurat det tenkte jeg også. jeg er jo her for å studere, hvorfor da disse tankene?

men det er vel noe jeg må finne ut av selv antar jeg.

(forresten, sorry for den frekke kommentaren jeg kom med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er følelsene mine rimelig forvirret. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. En ting vet jeg, mye av det jeg skrev var for å bli kvitt henne fra hukommelsen min men det var visst en dårlig taktikk. Jeg må bare erkjenne overfor meg selv at jeg er glad i henne og vil ikke glemme henne med det første (sukk). Hun er ikke spesielt pen eller sånn så hva gjør at jeg, en gutt på 24 er så glad i henne? Hun er snart 18.

Det som satte følelsene i svinv var en sms jeg fikk fra henne. Dette sto der: "Heisann ****** ;-) jg har fri imorgen og lurte på du ville ble med og ta en kaffe imorgen?gla i deg tøffen klem."

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si. ¨Det jeg frykter er at hun skal begynne å snakke om en annen gutt hun har truffet og jeg vet at jeg vanskelig vil kunne skjlule mine følelser der. Jeg fattet ikke først hvem som hadde sendt smsen men ved å sjekke ut fant jeg at det var henne. Jeg har nemlig slettet nummeret hennes fra mobilen min og slettet henne fra MSN. Jeg er et sånt menneske at hvis jeg blir såret eller ikke liker en person så kutter jeg dem ut av mitt liv. Hadde en krangel med min far, en heftig krangel, og snakket ikke med han på nesten 3 måneder enda vi bodde i det samme huset.

Jeg ber dere ydmykt som leser dette innlegget om vennligst ikke la de andre tåpelige innleggene mine komme i veien for å vurdere dette på nytt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde at ved å være så kald som jeg var at hun ville glemme meg. Har ikke sett hverandre siden torsdag for en uke siden. Jeg trodde at hun ville tro at jeg hadde gitt blaffen i henne ved å være så kald somjeg var. Jeg har ikke sendt henne sms heller siden mandag og det var fordi hun sendte meg. Jeg hadde lyst til å svelge smerten av nok en gang få avslag og komme meg i gang igjen på nytt men slik var det ikke. Kanskje tenker jeg også feil? Kanskje kan man bare ikke fortrenge slikt sånn uten videre?

Åååå, jeg skjønner ingenting je....

- don_juan_lover

Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men vet ikke hva jeg skal si. Du virker fryktelig redd for avvisning, så redd at dette hemmer deg i stor grad fra å våge å satse eller ta noe initiativ.

Det er for øvrig helt rett som Mistera sier, at rykter om at ei jente er "billig" kan komme både fra gutter hun har avvist, og fra jenter som er misunnelige eller sjalu.

Kunne dere ikke bare omgås som venner og se hva det blir til? Du merker fort på henne om hun er interessert i noe mer. Er hun det, er det bare å slå til. Er hun det ikke, er det vel bedre å være vennen hennes enn ingenting, hvis du likevel ikke klarer å få henne ut av hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men vet ikke hva jeg skal si. Du virker fryktelig redd for avvisning, så redd at dette hemmer deg i stor grad fra å våge å satse eller ta noe initiativ.

Det er for øvrig helt rett som Mistera sier, at rykter om at ei jente er "billig" kan komme både fra gutter hun har avvist, og fra jenter som er misunnelige eller sjalu.

Kunne dere ikke bare omgås som venner og se hva det blir til? Du merker fort på henne om hun er interessert i noe mer. Er hun det, er det bare å slå til. Er hun det ikke, er det vel bedre å være vennen hennes enn ingenting, hvis du likevel ikke klarer å få henne ut av hodet?

jeg hadde for så vidt klart det sånn passe men så kom meldinga idag der hun lurte på om vi kunne møtes over en kaffe imorgen. det satte følelsene i sving igjen hvis du skjønner hva jeg mener.

og ja, du har rett angående om det med avvisning. jeg erkjenner at jeg er redd for å bli avvist og dette har hemmet meg ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde for så vidt klart det sånn passe men så kom meldinga idag der hun lurte på om vi kunne møtes over en kaffe imorgen. det satte følelsene i sving igjen hvis du skjønner hva jeg mener.

og ja, du har rett angående om det med avvisning. jeg erkjenner at jeg er redd for å bli avvist og dette har hemmet meg ofte.

Hvis hun vet at du er forelsket i henne, og foreslår å møtes i en lett flørtende tone, kan jeg ikke skjønne annet enn at det er håp.

Hvis en mann hadde sagt til meg at han var forelsket i meg og jeg overhodet ikke var interessert, hadde jeg holdt meg langt unna ham.

Men du må lære deg å ta ting litt på sparket. Ikke bus ut med noen kjærlighetserklæringer i første omgang. Vent og se hvordan det utvikler seg.

Så må du love meg at du aldri mer kaller jenter billige luddere. Det er fryktelig respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nå er følelsene mine rimelig forvirret. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. En ting vet jeg, mye av det jeg skrev var for å bli kvitt henne fra hukommelsen min men det var visst en dårlig taktikk. Jeg må bare erkjenne overfor meg selv at jeg er glad i henne og vil ikke glemme henne med det første (sukk). Hun er ikke spesielt pen eller sånn så hva gjør at jeg, en gutt på 24 er så glad i henne? Hun er snart 18.

Det som satte følelsene i svinv var en sms jeg fikk fra henne. Dette sto der:

"Heisann ****** ;-) jg har fri imorgen og lurte på du ville ble med og ta en kaffe imorgen?gla i deg tøffen klem."

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si. ¨Det jeg frykter er at hun skal begynne å snakke om en annen gutt hun har truffet og jeg vet at jeg vanskelig vil kunne skjlule mine følelser der. Jeg fattet ikke først hvem som hadde sendt smsen men ved å sjekke ut fant jeg at det var henne. Jeg har nemlig slettet nummeret hennes fra mobilen min og slettet henne fra MSN. Jeg er et sånt menneske at hvis jeg blir såret eller ikke liker en person så kutter jeg dem ut av mitt liv. Hadde en krangel med min far, en heftig krangel, og snakket ikke med han på nesten 3 måneder enda vi bodde i det samme huset.

Jeg ber dere ydmykt som leser dette innlegget om vennligst ikke la de andre tåpelige innleggene mine komme i veien for å vurdere dette på nytt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde at ved å være så kald som jeg var at hun ville glemme meg. Har ikke sett hverandre siden torsdag for en uke siden. Jeg trodde at hun ville tro at jeg hadde gitt blaffen i henne ved å være så kald somjeg var. Jeg har ikke sendt henne sms heller siden mandag og det var fordi hun sendte meg.

Jeg hadde lyst til å svelge smerten av nok en gang få avslag og komme meg i gang igjen på nytt men slik var det ikke. Kanskje tenker jeg også feil? Kanskje kan man bare ikke fortrenge slikt sånn uten videre?

Åååå, jeg skjønner ingenting je....

Hjelp så mange svar som hadde kommet inn på dette innlegget da! Jeg synes du skal glemme henne, siden du mener hun er en tanketom bimbo som ligger med alle, så skal du ikke tenke mer på henne! Det tyder på at du ikke har noe særlig respekt for henne, og det bør man ha for en man har lyst til å bli kjæreste med. Finn en annen som er mer "din" type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme

Åh, nå er følelsene mine rimelig forvirret. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. En ting vet jeg, mye av det jeg skrev var for å bli kvitt henne fra hukommelsen min men det var visst en dårlig taktikk. Jeg må bare erkjenne overfor meg selv at jeg er glad i henne og vil ikke glemme henne med det første (sukk). Hun er ikke spesielt pen eller sånn så hva gjør at jeg, en gutt på 24 er så glad i henne? Hun er snart 18.

Det som satte følelsene i svinv var en sms jeg fikk fra henne. Dette sto der: "Heisann ****** ;-) jg har fri imorgen og lurte på du ville ble med og ta en kaffe imorgen?gla i deg tøffen klem."

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si. ¨Det jeg frykter er at hun skal begynne å snakke om en annen gutt hun har truffet og jeg vet at jeg vanskelig vil kunne skjlule mine følelser der. Jeg fattet ikke først hvem som hadde sendt smsen men ved å sjekke ut fant jeg at det var henne. Jeg har nemlig slettet nummeret hennes fra mobilen min og slettet henne fra MSN. Jeg er et sånt menneske at hvis jeg blir såret eller ikke liker en person så kutter jeg dem ut av mitt liv. Hadde en krangel med min far, en heftig krangel, og snakket ikke med han på nesten 3 måneder enda vi bodde i det samme huset.

Jeg ber dere ydmykt som leser dette innlegget om vennligst ikke la de andre tåpelige innleggene mine komme i veien for å vurdere dette på nytt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde at ved å være så kald som jeg var at hun ville glemme meg. Har ikke sett hverandre siden torsdag for en uke siden. Jeg trodde at hun ville tro at jeg hadde gitt blaffen i henne ved å være så kald somjeg var. Jeg har ikke sendt henne sms heller siden mandag og det var fordi hun sendte meg. Jeg hadde lyst til å svelge smerten av nok en gang få avslag og komme meg i gang igjen på nytt men slik var det ikke. Kanskje tenker jeg også feil? Kanskje kan man bare ikke fortrenge slikt sånn uten videre?

Åååå, jeg skjønner ingenting je....

- don_juan_lover

Du må lære deg å kommunisere. Det kommer ingenting godt ut av 3 måneders stillhet, ei heller glemmer man et menneske ved å slette nummeret i telefonlisten.

Ta denne kaffen med denne jenta. Hvis hun begynner å snakke om en hun har i kikkerten eller whatever, er du såpass kuul mot deg selv og henne at du sier: Hør her - jeg foretrekker at du ikke snakker om sånne ting med meg.

Hvorvidt du vil legge til (med et blunk) at du blir sjalu - får du avgjøre selv.

Hvis du virkelig vil være en god venn, forteller du henne også - på en taktfull måte - hva som sies om henne, og at du ærlig talt ikke liker å tenke på at hun driver og ligger med "gud og hvermann."

Så gir du henne en sjanse til å forsvare seg!

Synes du har en del ting du bør jobbe med, - som for eks. empati og kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Hvis hun vet at du er forelsket i henne, og foreslår å møtes i en lett flørtende tone, kan jeg ikke skjønne annet enn at det er håp.

Hvis en mann hadde sagt til meg at han var forelsket i meg og jeg overhodet ikke var interessert, hadde jeg holdt meg langt unna ham.

Men du må lære deg å ta ting litt på sparket. Ikke bus ut med noen kjærlighetserklæringer i første omgang. Vent og se hvordan det utvikler seg.

Så må du love meg at du aldri mer kaller jenter billige luddere. Det er fryktelig respektløst.

Jeg lover med hånden på hjertet at jeg aldri mer skal kalle en jente for det stygge ordet.Ikke en gang om jeg blir dritsur, da spiser jeg heller 50 liter is!!!

Tja, jeg begynner å forberede meg mentalt på å se på henne som en venn, jeg ar herved bestemt meg for at jeg skal være der for henne. Hun skal vite at hun har meg som venn og at hun kan snakke med meg når hun vil. Jeg skal forandre mine holdninger.

Takk for en tankevekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Du må lære deg å kommunisere. Det kommer ingenting godt ut av 3 måneders stillhet, ei heller glemmer man et menneske ved å slette nummeret i telefonlisten.

Ta denne kaffen med denne jenta. Hvis hun begynner å snakke om en hun har i kikkerten eller whatever, er du såpass kuul mot deg selv og henne at du sier: Hør her - jeg foretrekker at du ikke snakker om sånne ting med meg.

Hvorvidt du vil legge til (med et blunk) at du blir sjalu - får du avgjøre selv.

Hvis du virkelig vil være en god venn, forteller du henne også - på en taktfull måte - hva som sies om henne, og at du ærlig talt ikke liker å tenke på at hun driver og ligger med "gud og hvermann."

Så gir du henne en sjanse til å forsvare seg!

Synes du har en del ting du bør jobbe med, - som for eks. empati og kommunikasjon.

men det gjorde jeg da. jeg sa fra til henne hva enkelte sa om henne og gjorde henne oppmerksom på dette. men så kom mine følelser for henne i veien.

huff.... man skulle ikke vært født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme

men det gjorde jeg da. jeg sa fra til henne hva enkelte sa om henne og gjorde henne oppmerksom på dette. men så kom mine følelser for henne i veien.

huff.... man skulle ikke vært født.

Hvordan kom følelsene dine i veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Hvordan føles det å være slik en fjompenisse?

absolutt ikke deilig. derfor er det bra å ha dere som kan sette meg på rett spor igje.

tusen hjertelig takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...