Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

Han snakker nok ikke om respekt, jeg har en anelse om at han snakker om ære. Synes jeg har hørt denne leksa før. Men nå får jeg kanskje Sør på nakken.

Ja, og så snakker han om "oæææææææ jeg føler meg så liten og utilstrekkelig at jeg vil være myyyyyye bedre enn alle andre og tråkke hardt på alle som ikke er like bra som meg og atpåtil avviser meg!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror ikke jeg. Jeg tror hun kommer til å være sånn helt til noen gir henne en skikkelig lærepenge.

Sorry, sånn som hun er beskrevet er det HUN som trenger et løft, og "don juhan" som trenger en lærepenge.

Det hjelper lite å være "hard to get", hvis du ikke skal være mer reflektert enn det du later til å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det klarer ikke "damene" å akseptere.

Hvem vil ha en billig jente? i dette øyeblikk din og i neste knuller hu en annen?

"Din"?

Du, uansett hva jeg og alle andre jenter gjør, så er vi ikke noen andre "sin". Ha det jævlig klart for deg. Eiesyke jævler gidder vi ikke. De får bare sitte på doktor online og sutre om hvor billige vi er og hvordan vi ikke er verdt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner et par sånne jenter jeg også. Det er mange av dem. Jeg orker ikke være venninne med sånne engang. Skjønner hva du mener.

Hallo? Er det rart det finnes jenter som får mindre og mindre respekt for seg selv, når det finnes fyrer som han, som devaluerer og hever seg selv over andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok ikke det er meg som er problemet her jenta mi. hun tiltrekkes drittsekker og jeg er ikke en av dem.

ja når hun kommer til det stadiet at hun skal finne seg en skikkelig mann er hu så brukt at det ikke er mulig. dessuten kan hun bare glemme å finne noen her, ryktet hennes er for svertet til det. har hørt av mange at hu er super billig ludder. ikke mine ord.

Dine ord er det, ettersom du sier dem - fører dem videre, om du vil.

Det hører også med til sjeldenhetene at drittsekker ser på seg selv som drittsekker. De verste drittsekkene er de som ikke skjønner selv hvordan de holder på. Det er nære på at jeg begynner å putte deg i bås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og så snakker han om "oæææææææ jeg føler meg så liten og utilstrekkelig at jeg vil være myyyyyye bedre enn alle andre og tråkke hardt på alle som ikke er like bra som meg og atpåtil avviser meg!!!"

Han har fryktelige holdninger. Jeg synes ofte at menn har rare holdninger men han her har jeg aldri sett maken til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han her er jo rene drømmeprinsen spør du meg.

Alltid finner jeg de verste *surmuler*

Hehehe, ja jeg hadde jo ihvertfall vett nok til å finne en som i det minste virket litt smart?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :-)

jeg er 24 og hun 18, hvem er da moden/umoden?

En moden person forstår at modenhet ikke har stort med alder å gjøre.

Du er bekreftelsen på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fryktelige holdninger. Jeg synes ofte at menn har rare holdninger men han her har jeg aldri sett maken til.

Førstehånds erfaring, her... Har vært sammen med en ganske så lik en! Klart, holdningene skinte ikke igjennom før etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå misforsto du hele greia. 8 stykker kunne fortelle meg om denne jenta at hun ikke var en ordentlig jente. det er mange det.....

prestasjonsamgst? hadde du vært her nå så hadde du fått sett andre boller ja... ;-)

Det sier det meste om gutta på stedet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel mer snakk om hva som ikke rører seg i hodet her..Man _trenger_ faktisk ikke rote med alle man møter, uansett hva grunnen måtte være.

Så du tror at alle "ludder-jenter" virkelig VIL det?

Tro du meg, jeg vet av et par jenter som får kick av å merke at de kan "få" en gutt (som om det er det som egentlig skjer), men jeg vet av desto fler jenter som ikke har respekt for seg selv, ikke vet hva de er uten en gutt sin oppmerksomhet, og går fra den ene til den andre, og egentlig er dypt fortvilet.

Begynn å tenk deg litt om du og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstehånds erfaring, her... Har vært sammen med en ganske så lik en! Klart, holdningene skinte ikke igjennom før etter hvert.

Skrekk, jeg har ikke møtt noen enda som er så ille men ille nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, absolutt INGEN fortjener en sånn oppblåst, selvgod fjert som deg. Regner med at du har forsvinnende dårlig selvtillit nnerst inne?

Hehehehe, en oppblåst fjert faktisk???? *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som ligger med mange om gangen og roter rundt med alle og enhver ser jeg på som luddere ja. Sier det aldri direkte til noen nei, men jeg tenker mitt.

Så du undrer deg aldri på hva som ligger bak, prøver å forstå dem, og slikt?

Hm. Du kjenner sikkert en del folk. Og det gjør jeg også. Jeg kjenner en del forskjellige folk også. Noen av dem har en historie som "ludder". Et par av dem er nok blant de kvinnene jeg respekterer mest. Hvordan kan jeg respektere ludder, er ikke de til for å se ned på, tenker kanskje du. De kvinnene fikk selvrespekt etter hvert. De er reflekterte, kloke. Nå er de kanskje "gode nok" i dine øyne.

Jeg innrømmer gjerne at jeg også er full av fordommer. Men de går i første rekke mot slike jenter som deg, som føler seg hevet over andre og ikke har vett nok til å tenke seg litt om, ikke mot "ludder-jenter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...