Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Gjest don_juan_lover

Å, jeg har vært sammen med mange fler så angsten din hadde nok vært enda større.

tror ikke det jenta mi. tror nok du hadde fått problemer jeg siden jeg er suveren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

tror ikke det jenta mi. tror nok du hadde fått problemer jeg siden jeg er suveren...

Jeg er nok ikke interessert. Jeg foretrekker menn med mer empati enn det du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Jeg er nok ikke interessert. Jeg foretrekker menn med mer empati enn det du har.

tro meg, jeg hadde nok heller ikke hatt interesse av en dame som deg. sitter foran skjermen og har ikke noe annet å gjøre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tro meg, jeg hadde nok heller ikke hatt interesse av en dame som deg. sitter foran skjermen og har ikke noe annet å gjøre ;-)

*føler meg litt truffet* Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg, jeg hadde nok heller ikke hatt interesse av en dame som deg. sitter foran skjermen og har ikke noe annet å gjøre ;-)

Passer barn jeg. Ikke så mye annet å gjøre når man har barn hjemme enn dataskjermen og tven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flørter med deg

desperat? jeg har da aldri vært desperat, bare betatt.

Tror du har skrevet noen innlegg ang denne saken før jeg...... Stemmer ikke det kankskje.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer opplyst enn deg i så fall.

"mer opplyst enn deg i hvert fall" ville vel vært en mer mer passende kommentar.

"mer opplyst enn deg i så fall" i denne sammenhengen, vil jo bety "hvis jeg er opplyst, så er jeg i alle fall mer opplyst enn deg" - mens du egentlig ønsket å si "jeg er kanskje ikke så opplyst, men jeg er i alle fall mer opplyst enn deg"...

Personlig mener jeg du er dum som en sau !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

"mer opplyst enn deg i hvert fall" ville vel vært en mer mer passende kommentar.

"mer opplyst enn deg i så fall" i denne sammenhengen, vil jo bety "hvis jeg er opplyst, så er jeg i alle fall mer opplyst enn deg" - mens du egentlig ønsket å si "jeg er kanskje ikke så opplyst, men jeg er i alle fall mer opplyst enn deg"...

Personlig mener jeg du er dum som en sau !

Takker for et meget fint kompliment ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"mer opplyst enn deg i hvert fall" ville vel vært en mer mer passende kommentar.

"mer opplyst enn deg i så fall" i denne sammenhengen, vil jo bety "hvis jeg er opplyst, så er jeg i alle fall mer opplyst enn deg" - mens du egentlig ønsket å si "jeg er kanskje ikke så opplyst, men jeg er i alle fall mer opplyst enn deg"...

Personlig mener jeg du er dum som en sau !

Maiken? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken? ;-)

Lover på tro og ære at jeg ikke er Maiken. Gikk bare en liten i meg i pur forbannelse over don_juan_lover med dobbeltmoral og 0 respekt for kvinner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mer opplyst enn deg i hvert fall" ville vel vært en mer mer passende kommentar.

"mer opplyst enn deg i så fall" i denne sammenhengen, vil jo bety "hvis jeg er opplyst, så er jeg i alle fall mer opplyst enn deg" - mens du egentlig ønsket å si "jeg er kanskje ikke så opplyst, men jeg er i alle fall mer opplyst enn deg"...

Personlig mener jeg du er dum som en sau !

Man fornærmer for pokker ikke sauer på denne måten! Fy søren altså! ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sikkert fordi jeg ikke er en dame som ikke bruker prevensjon og bare må abortere. noe jeg regner med at flere av dere har gjort.....

Du er simpelthen bare for morsom ! Usmakelig også, naturligvis, men definitivt morsom....Nei forresten- morsom er vel å gi deg et hakk for mye "credit". Latterlig var naturligvis ordet jeg lette etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :-)

jeg er 24 og hun 18, hvem er da moden/umoden?

Ok, stusser litt over dette:

"ikke vær redd for at jeg skal ta rotta på henne. det klarer hun fint selv. spontanabort i en alder av 20!!! makan"

og

"jeg er 24 og hun 18, hvem er da moden/umoden?"

Hvordan kan hun være 18 og spontanaborterte som 20-åring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...