Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

ja ja. si hva dere vil. ikke rart dere tar hennes parti, dere er jo kvinner dere også ;-)

Duh, ta ikke den, jeg sier i fra på samme måte når jenter er i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du snakker om? Tidligere innlegg? Dette er første gang jeg skriver her.

Og hva angår jenta så er hu av den billige sorten og forjener elendighet. Når man er så dum så betaler man en pris for det. Jeg synes synd på meg selv som brukte så mye tid på henne, det var ikke verdt det. Hu er og blir dum. Billig vet hele byen at hun er.

"Og hva angår jenta så er hu av den billige sorten og forjener elendighet."

Og deg er det synd på ???

*LOL*

Ja, takk for dagens latter, du.

Jeg gleder meg stort til den dagen jeg og du treffes. Det er en sann fryd å sette på plass fyrer som deg. Måten dere devaluerer etterpå, går ikke akkurat så hardt inn på meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå misforsto du hele greia. 8 stykker kunne fortelle meg om denne jenta at hun ikke var en ordentlig jente. det er mange det.....

prestasjonsamgst? hadde du vært her nå så hadde du fått sett andre boller ja... ;-)

Ok du....

HVORFOR skulle en skikkelig jente med litt mellom øra gidde å kaste bort så mye som et minutt på en som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er (dere damer altså). støtte hverandre i kampen mot de slemme mennene :-)

Jeg har en hel herskare med menn som står rundt meg og heier nå. De synes du er en dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrev vel at denne jenta lå rundt med halve byen da, så det er kanskje ikke akkurat riktig å si at hun har hatt flere kjærester. Hadde jeg vært gutt ville ikke jeg hatt noe å gjøre med en slik jente. Hver sin mening.

Men han der ville du hatt noe å gjøre med???

Ja ja, smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må faktisk innrømme at jeg ikke visste om det. men det gjør ikke at jeg tenker bedre om henne. hu kan dra strake veien til helevete

Hat er flip-siden av kjærlighet, du. Hadde du ikke brydd deg om henne, hadde du iallefall ikke holdt på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe. Typisk jenter å støtte hverandre. Ja, jeg høres nok som en dust men det gir jeg blaffen i.

Hun fortjener meg ikke.

Grotesk menneskesyn? Utdyp det er du snill. Er sikker på at du ikke kan forklare det en gang ;-)

Du har helt rett.

Hun fortjener deg ikke.

Hun fortjener noen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nusselig? Javel? Trodde det var lov å si man var enig i med folk dersom man var det. Jeg er enig i han som startet denne tråden, og det er derfor jeg skriver det. Jeg synes du er nusselig jeg.

Twiler sterkt på at du er jente. Har enda til gode å treffe på noen som er like blåst, sorry :) Gjetter også på at du og "don johann" er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva sal en jente som oppfører seg som en hore få? Hun får ikke meg, jeg er ikke horebukk. En som har knulla halve byen er faen ikke verdt mye i mine øyne. Så hvem fortjener vhvem nå?

Jeg er glad for at ikke gikk så langt. Hvem vil være sammen med en slik rykte? Ingen mann med respekt for seg selv ihvertfall!

Du har nå ikke mye respekt for deg selv du heller, som holder på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte det var, sa du?

Hva mente du?

Klippet fra lommelegen:

"En narsissist har et svært høyt selvbilde, i motsetning til unnvikende og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Personen har svært høye tanker om seg selv og om sine egne evner og fortreffelighet. Han trenger ros og anerkjennelse, men har ofte lite empati for andre. Personen forventer også å bli anerkjent for sine bragder og talenter, er svært opptatt av sine fantasier om ubegrenset suksess, styrke, vakre utseende eller ideelle kjærlighet. En narsissist forventer å få spesialbehandling og at andre følger hans eller hennes beskjeder og oppfyller forventningene. Imidlertid kan de være misunnelig på andre eller tro at andre misunner ham, og kan være arrogante og mangle empati eller medfølelse. Ofte kan slike oppfattes som manipulerende og at de utnytter situasjoner og personer kun til egen fordel."

Ja ja, men narsissister har en horisontal splittelse i selvet, altså, under det grandiose finner man en "oppsmuldret, usikker personlighet". Grandiositeten er der for å veie opp for usikkerheten, som narsissisten (selvfølgleig ikke vil vedkjenne seg, og) ikke vet hvordan han skal takle på annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nå ikke mye respekt for deg selv du heller, som holder på sånn.

Han snakker nok ikke om respekt, jeg har en anelse om at han snakker om ære. Synes jeg har hørt denne leksa før. Men nå får jeg kanskje Sør på nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en narsissist?

Narsissist høres ut som en person med et ”sterkt ego”. Men det motsatte er tilfelle: Det dreier seg om mennesker med en mer eller mindre ”oppløst” og usikker” identitet. Dette kommer til uttrykk på følgende måter...

Det er rett, men beskrivelsen som "narsissisme"(nicket) kommer med, beskriver hva som skjer når en person med din beskrivelse må ta i bruk lag på lag med feige forsvarsmekanismer for å takle seg selv, og hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes slitsomt ut. På Barsel i Oslo og damene snakket ikke norsk? Hmmm, det burde være norskkurs for leger som vil jobbe i Norge.

Lege?

Så for meg at det var en skrullete pasient som gikk løs jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...