Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Er du enig i han? Hvordan foregår det? Er du inni ham og sier: "Jeg er så enig, så enig!"

Tøysekoppen!

Jeg er enig med han som har skrevet dette innlegget. Jeg er enig i hans synspunkter på at jenter som roter rundt ikke er noe å samle på. Jeg har ikke skrevet dette innlegget, jeg svarer bare han som har gjort det. Han som har skrevet (tror det er en han) er ikke meg. Jeg er jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

Gjest don_juan_lover

Jodda det har du, her oser det lang vei:-)

å, hvordan det da?

at jeg bruker mitt misnøye til å prøveå fortrenge henne i et hjørne men at jeg ikke får det til? eller at jeg ved å snakke slikt om henne vil føle meg bedre?

du tar stor feil! jeg er ikke glad i henne. ikke mer!!!! liker henne ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det klarer ikke "damene" å akseptere.

Hvem vil ha en billig jente? i dette øyeblikk din og i neste knuller hu en annen?

Kjenner et par sånne jenter jeg også. Det er mange av dem. Jeg orker ikke være venninne med sånne engang. Skjønner hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme

Jeg er enig med han som har skrevet dette innlegget. Jeg er enig i hans synspunkter på at jenter som roter rundt ikke er noe å samle på. Jeg har ikke skrevet dette innlegget, jeg svarer bare han som har gjort det. Han som har skrevet (tror det er en han) er ikke meg. Jeg er jente.

Ja, det er så nusselig atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille ludder? Har jeg det som nick? Jeg har bare dette nicket jeg. Jeg tror det er endel misforståelser ute og går? Jeg er jente. Dette er mitt eneste nick på DOL. Han som har skrevet dette innlegget kjenner jeg ikke, men jeg er helt enig i det han skriver.

Moraki betyr lille ludder på gresk. Har du ikke hørt ordet mori? Kjæresten kan si det som et søtt ord men når noen kaller deg det ellers er det en blodig fornærmelse.

Moraki er lille mori altså lille ludder.

Jeg hadde skiftet nick, det kan være flere enn meg som snakker gresk her og du ville aldri hatt det nicket på norsk, ville du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så nusselig atte.

Nusselig? Javel? Trodde det var lov å si man var enig i med folk dersom man var det. Jeg er enig i han som startet denne tråden, og det er derfor jeg skriver det. Jeg synes du er nusselig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest don_juan_lover

Kjenner et par sånne jenter jeg også. Det er mange av dem. Jeg orker ikke være venninne med sånne engang. Skjønner hva du mener.

Ikke sant?

Var i Oslo i helga og på veien tilbake fikk jeg sms der hun sa at hun måtte snakke med meg en gang jeg kom fram. På forespørsel om hva det gjaldt så skrev hun at det var om en gutt. Der og da bestemte jeg meg for å drite i henne. Hun vet så godt at jeg liker henne så jeg tror at hun prøvde på noe.

Etter dette har jeg gitt faen i henne. Hvorfor skal jeg på liv og død være en sånn venn som hun skal dele alt med? FUCK OFF!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moraki betyr lille ludder på gresk. Har du ikke hørt ordet mori? Kjæresten kan si det som et søtt ord men når noen kaller deg det ellers er det en blodig fornærmelse.

Moraki er lille mori altså lille ludder.

Jeg hadde skiftet nick, det kan være flere enn meg som snakker gresk her og du ville aldri hatt det nicket på norsk, ville du

Moraki er et søtt ord og betyr ikke lille ludder. Det betyr enten "babe" eller "lille baby" Jeg er forresten gresk. Pes mou ti exeis, ego den exo tipota. An eisai ellinida, den ksereis kala ellinika.

Kanskje var det ordet "mouni" du skulle skrive da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant?

Var i Oslo i helga og på veien tilbake fikk jeg sms der hun sa at hun måtte snakke med meg en gang jeg kom fram. På forespørsel om hva det gjaldt så skrev hun at det var om en gutt. Der og da bestemte jeg meg for å drite i henne. Hun vet så godt at jeg liker henne så jeg tror at hun prøvde på noe.

Etter dette har jeg gitt faen i henne. Hvorfor skal jeg på liv og død være en sånn venn som hun skal dele alt med? FUCK OFF!!!!!

Vet ikke jeg, er jo egentlig bare å blåse i hele dama da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres innmari sjølgod ut selv jeg, Tror ikke du er noe å samle på heller. Men nå er du jo så idiotisk at du har funnet deg en greker da så hva mer kan en forvente. Kanskje du skulle skifte nick. Det passer dårlig til deg.

Jeg synes du driter deg ut jeg. Dette er det eneste nicket jeg bruker på DOL. Han som startet denne tråden er ikke meg, uansett hva du mener om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Vet ikke jeg, er jo egentlig bare å blåse i hele dama da.

sant nok men hun sender meg sms om der hun vil møte meg. jeg vil jo ikke det i det hele tatt så jeg svarer så kaldt jeg kan men hun gir seg ikke.

jeg er sikker på at hu leke ydmyk og venter på at jeg skal mykne opp og deretter skal hu droppe meg. hun vil siste ord, det er jeg sikker på.

enda verre er det at hu bor2 minutter unna meg og jeg kjenner moren, faren og lillesøsteren hennes. Sjansen til å støte på henne er større enn å vinne i lotto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moraki er et søtt ord og betyr ikke lille ludder. Det betyr enten "babe" eller "lille baby" Jeg er forresten gresk. Pes mou ti exeis, ego den exo tipota. An eisai ellinida, den ksereis kala ellinika.

Kanskje var det ordet "mouni" du skulle skrive da?

Nei, jeg kjenner ordet moni og monaki og monara også.

Det er det samme som når gutta sier re til hverandre, det er en fornærmelse. Jeg skjønner ganske bra men jeg kan ikke skrive gresk. Altfor mange ier og oer. Og vanskelig med gramatikk. Men jeg har bodd i Athen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det. Det er Dorthe som tror du og jeg er samme person.

Nei, jeg har ikke sagt at dere er samme person. Du skriver jo under det vanlige nicket ditt du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjenner ordet moni og monaki og monara også.

Det er det samme som når gutta sier re til hverandre, det er en fornærmelse. Jeg skjønner ganske bra men jeg kan ikke skrive gresk. Altfor mange ier og oer. Og vanskelig med gramatikk. Men jeg har bodd i Athen.

Men Moraki betyr ikke lille ludder. Det kommer av ordet "moro" som betyr baby. Og du er sikkert kjent med -aki endelsene. Moraki betyr "lille baby" eller mer direkte oversatt blir det "babe", men det blir sagt ofte mellom venninner og om de minste jentene i familien. Som meg for eksempel, som er yngste datteren i vår familie, har jeg alltid vært "Moraki" for vår far og bestefar etc.

Jeg hadde aldri kalt meg for det du refererte til. Det har jeg aldri hatt noen grunn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

å, hvordan det da?

at jeg bruker mitt misnøye til å prøveå fortrenge henne i et hjørne men at jeg ikke får det til? eller at jeg ved å snakke slikt om henne vil føle meg bedre?

du tar stor feil! jeg er ikke glad i henne. ikke mer!!!! liker henne ikke!

Akkurat - du har avslørt deg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke sagt at dere er samme person. Du skriver jo under det vanlige nicket ditt du.

Du skrev jo nettop med hentydninger om at vi var samme person da. Jeg skriver alltid med dette nicket jeg, som også er det eneste nicket mitt på DOL, bortsett fra hvis det er noe veldig privat eller anonymt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...