Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Gjest don_juan_lover

Så det er takken du gir henne for at hun har stolt på deg? Hun var ærlig, mens du oppfører deg råttent.

ba jeg henne stole på meg? "du er så snill", sa hun en gang. FUCK OFF!, sier jeg. Er jeg snill fordi jeg gidder å høre på henne? Ikke min feil at hun dreit så så mye ut. Ikke mitt problem at hun sliter med dette. Hun legger opp til det selv. For et suppehue.

Takken? Igjen, ba jeg henne stole på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

Det er jo ingen tvil om at du har en del sadisme i deg. Du tålte ikke avvisning, og nå storkoser du deg med din "søte" hevn.

Hvis du selv synes du er en ålreit fyr, har jo i alle fall ikke DU noe problem...

Hehe, tenkte det samme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet ikke jeg:-)

Har alltid vært en snill gutt jeg neb aldri fått noe for det så jeg har vlagt å skifte en del ting med meg selv. nå skal jeg aldi la noen såre meg igjen. Vil hun ha konatkt så er det hennes problem. Jeg vil ikke være venn men en slik en billig jente. Å være lett på tråden er direkte ille. Kall meg hva dere vil men tanken min får dere aldri.

Men takk for kritikken ;-)

Mm, har alltid vært snill du. Blir aldri sint du, vel? Er selvfølgelig alle andre det er noe galt med, for du kan jo bare skifte ut det med deg selv som ikke passer deg akkurat når det passer deg, så lett er det, og andre fortjener selvfølgelig ikke en sånn flott fyr som deg! Hehehehhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert en grunn til at hun ikke verdsetter seg selv mer enn hun gjør - ikke sjelden har slike jenter blitt seksuelt misbrukt i oppveksten - eller på annen måte blitt sveket.

Men det driter vel du i,du som er tøffere enn toget.

Og det er også typisk at "slike" jenter og narsissiter tiltrekkes som en pluss og minus-pol....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart det.

hennes problemer hennes problemer. jeg har mine, hunsine. jeg brettet da ikke ut livet mitt foran et vilt fremmed menneske. likte henne i starten men vil ikke se henne nå lenger. hun betyr ingenting. hu er som luft. åååå, så deilig!!

Tror nok hun har det mye, mye bedre uten deg også.

Hun kommer nok til et punkt hvor hun begynner å verdsette seg selv nok til både å slutte å rote rundt, og styre unna slike fyrer som deg.

Hun kommer til å bli en sterk og selvstendig kvinne, som kommer til å finne seg en ditto mann. En som aldri ville tenkt tanken på å devaluere henne på måten du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehe. er faktisk 24 jeg. "fucker" ikke opp stemninga jeg. absolutt ikke. bare kommer med mine tanker og den gode følelsen jeg har nå.... :-)

24, going on 5?

Du er prikk lik en annen 24-åring jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehehe. der kom den første kritikken. jeg bare ventet på det :-)

vet ikke hva jeg skal si jeg. er det ikke bra å sette verdi på seg selv så man ikke blir som en dust? at man verdsetter seg selv, er ikke det et stort skritt mot et bedre selvbilde?

jeg bare spør.....

Ikke på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme, heter det

ba jeg henne stole på meg? "du er så snill", sa hun en gang. FUCK OFF!, sier jeg. Er jeg snill fordi jeg gidder å høre på henne? Ikke min feil at hun dreit så så mye ut. Ikke mitt problem at hun sliter med dette. Hun legger opp til det selv. For et suppehue.

Takken? Igjen, ba jeg henne stole på meg?

Hvis man skal være kjærester/venner er det en forutsetning at man skal kunne stole på hverandre.

For alle unntatt deg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme, heter det

Og det er også typisk at "slike" jenter og narsissiter tiltrekkes som en pluss og minus-pol....

Ja, er det ikke tragisk?

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Tror nok hun har det mye, mye bedre uten deg også.

Hun kommer nok til et punkt hvor hun begynner å verdsette seg selv nok til både å slutte å rote rundt, og styre unna slike fyrer som deg.

Hun kommer til å bli en sterk og selvstendig kvinne, som kommer til å finne seg en ditto mann. En som aldri ville tenkt tanken på å devaluere henne på måten du gjør.

tror nok ikke det er meg som er problemet her jenta mi. hun tiltrekkes drittsekker og jeg er ikke en av dem.

ja når hun kommer til det stadiet at hun skal finne seg en skikkelig mann er hu så brukt at det ikke er mulig. dessuten kan hun bare glemme å finne noen her, ryktet hennes er for svertet til det. har hørt av mange at hu er super billig ludder. ikke mine ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, absolutt INGEN fortjener en sånn oppblåst, selvgod fjert som deg. Regner med at du har forsvinnende dårlig selvtillit nnerst inne?

Herregud, skal han gidde å være sammen med et ludder da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg vet ikke jeg:-)

Har alltid vært en snill gutt jeg neb aldri fått noe for det så jeg har vlagt å skifte en del ting med meg selv. nå skal jeg aldi la noen såre meg igjen. Vil hun ha konatkt så er det hennes problem. Jeg vil ikke være venn men en slik en billig jente. Å være lett på tråden er direkte ille. Kall meg hva dere vil men tanken min får dere aldri.

Men takk for kritikken ;-)

Helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nesten tro det. ene gangen vi var ute sammen så begynte hu å kline med den første gutten hun ser. dagen etterpå, en lørdag, var dte på`n igjen med en annen gutt. så om hun tar 9,90 eller slikt vet jeg ikke men hu er ihvertfall ikke dyr ;-)

Æsj, kan være glad du slipper henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Æsj, kan være glad du slipper henne.

helt enig. skjønner faen ikke hva jeg så i henne. ikke er u særlig pen, direkte dum og så "CHEAP".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert en grunn til at hun ikke verdsetter seg selv mer enn hun gjør - ikke sjelden har slike jenter blitt seksuelt misbrukt i oppveksten - eller på annen måte blitt sveket.

Men det driter vel du i,du som er tøffere enn toget.

Det er ingen god grunn til å rote med folk i hytt og pine. Jeg roter for eksempel _ikke_ rundt, selv om jeg har hatt det vanskelig og blitt sveket. Går an å holde seg selv litt i tøylene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok hun har det mye, mye bedre uten deg også.

Hun kommer nok til et punkt hvor hun begynner å verdsette seg selv nok til både å slutte å rote rundt, og styre unna slike fyrer som deg.

Hun kommer til å bli en sterk og selvstendig kvinne, som kommer til å finne seg en ditto mann. En som aldri ville tenkt tanken på å devaluere henne på måten du gjør.

Det tror ikke jeg. Jeg tror hun kommer til å være sånn helt til noen gir henne en skikkelig lærepenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det du skisserer her er riktig, og den holdning du viser i alle dine innlegg i denne tråden kommer fram som de er tenkt, så vil jeg vel heller si at det er hun som fortjener noen bedre enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ikke særlig sympatisk ut. "billig bimbo", hva vet du om hva som rører seg i hodet til denne jenta? Bare fordi hun er kjent for å være lett på tråden, så betyr ikke det at hun ikke er en grei jente! Klart det er gøy å føle seg omsvermet, men du trenger ikke rakke ned på henne!

Det er vel mer snakk om hva som ikke rører seg i hodet her..Man _trenger_ faktisk ikke rote med alle man møter, uansett hva grunnen måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...