Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

Men Moraki betyr ikke lille ludder. Det kommer av ordet "moro" som betyr baby. Og du er sikkert kjent med -aki endelsene. Moraki betyr "lille baby" eller mer direkte oversatt blir det "babe", men det blir sagt ofte mellom venninner og om de minste jentene i familien. Som meg for eksempel, som er yngste datteren i vår familie, har jeg alltid vært "Moraki" for vår far og bestefar etc.

Jeg hadde aldri kalt meg for det du refererte til. Det har jeg aldri hatt noen grunn til.

Jeg har bare hørt det i forbindelse med ordet mori.

Men det kan være litt forskjellig mening hvor man kommer fra. Da jeg fikk barn var det en makedonsk dame som kalte alle på barsel for mori og mannen min var dritsinna. Ingen fikk lov å kalle meg mori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev jo nettop med hentydninger om at vi var samme person da. Jeg skriver alltid med dette nicket jeg, som også er det eneste nicket mitt på DOL, bortsett fra hvis det er noe veldig privat eller anonymt da.

Nei, det var noen andre som skrev. Innleggene kommer ikke etter hverandre alltid, det hender noen andre skriver midt i tråden så da er det noe annet jeg har svart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hørt det i forbindelse med ordet mori.

Men det kan være litt forskjellig mening hvor man kommer fra. Da jeg fikk barn var det en makedonsk dame som kalte alle på barsel for mori og mannen min var dritsinna. Ingen fikk lov å kalle meg mori.

Hadde vært verre om de kalte deg for mouni da. Mori kan kan alltids overleve å høre. Kaller du noen der jeg kommer fra for "mouni" som betyr ludder eller f**te, ligger man temmelig tynt an. Folk har blitt halvt slått ihjel av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var noen andre som skrev. Innleggene kommer ikke etter hverandre alltid, det hender noen andre skriver midt i tråden så da er det noe annet jeg har svart på.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært verre om de kalte deg for mouni da. Mori kan kan alltids overleve å høre. Kaller du noen der jeg kommer fra for "mouni" som betyr ludder eller f**te, ligger man temmelig tynt an. Folk har blitt halvt slått ihjel av det.

Det var på barsel her i Oslo.

Hadde hun sagt moni hadde han drept henne, det er jeg sikker på.

Jeg var sinna på mori også jeg da. Hormonene danset og jeg kjeftet på henne men hun forsto ikke norsk. Og skulle ha oss andre til å servere henne og åpne vindu og ropte mori, mori hele tida. masse styr. LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du burde skamme deg. Du har utrolig mye fordommer. For det første tror du på rykter du ikke vet sannheten om. For det andre stempler du en kvinne som ludder bare fordi om hun (muligens) har hatt flere kjærester. Kaller du en mann det samme kanskje??!

Jeg husker godt ditt tidligere innlegg om denne jenta. Hun fikk tillit til deg fordi du behandlet henne allreit. Kanskje har det tatt tid for henne å finne en fyr som behandler henne allreit - selv om hun fortjener det.

Men nå vender du henne også ryggen?!?

Jammen bra hun har kommet seg unna deg, da.

Det minste jeg syns, er at du bør svare henne ærlig om at du ikke føler at dere kan være venner, men ønsker henne lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde skamme deg. Du har utrolig mye fordommer. For det første tror du på rykter du ikke vet sannheten om. For det andre stempler du en kvinne som ludder bare fordi om hun (muligens) har hatt flere kjærester. Kaller du en mann det samme kanskje??!

Jeg husker godt ditt tidligere innlegg om denne jenta. Hun fikk tillit til deg fordi du behandlet henne allreit. Kanskje har det tatt tid for henne å finne en fyr som behandler henne allreit - selv om hun fortjener det.

Men nå vender du henne også ryggen?!?

Jammen bra hun har kommet seg unna deg, da.

Det minste jeg syns, er at du bør svare henne ærlig om at du ikke føler at dere kan være venner, men ønsker henne lykke til videre.

Han skrev vel at denne jenta lå rundt med halve byen da, så det er kanskje ikke akkurat riktig å si at hun har hatt flere kjærester. Hadde jeg vært gutt ville ikke jeg hatt noe å gjøre med en slik jente. Hver sin mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Jeg synes du burde skamme deg. Du har utrolig mye fordommer. For det første tror du på rykter du ikke vet sannheten om. For det andre stempler du en kvinne som ludder bare fordi om hun (muligens) har hatt flere kjærester. Kaller du en mann det samme kanskje??!

Jeg husker godt ditt tidligere innlegg om denne jenta. Hun fikk tillit til deg fordi du behandlet henne allreit. Kanskje har det tatt tid for henne å finne en fyr som behandler henne allreit - selv om hun fortjener det.

Men nå vender du henne også ryggen?!?

Jammen bra hun har kommet seg unna deg, da.

Det minste jeg syns, er at du bør svare henne ærlig om at du ikke føler at dere kan være venner, men ønsker henne lykke til videre.

Hva er det du snakker om? Tidligere innlegg? Dette er første gang jeg skriver her.

Og hva angår jenta så er hu av den billige sorten og forjener elendighet. Når man er så dum så betaler man en pris for det. Jeg synes synd på meg selv som brukte så mye tid på henne, det var ikke verdt det. Hu er og blir dum. Billig vet hele byen at hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Selv et billig ludder har menneskeverd. Bare så synd du ikke innser det.

Horer har ingen verdi! De er utskudd som har ingenting blant de kultiverte å gjøre. De er og forblir horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på barsel her i Oslo.

Hadde hun sagt moni hadde han drept henne, det er jeg sikker på.

Jeg var sinna på mori også jeg da. Hormonene danset og jeg kjeftet på henne men hun forsto ikke norsk. Og skulle ha oss andre til å servere henne og åpne vindu og ropte mori, mori hele tida. masse styr. LOL

Hørtes slitsomt ut. På Barsel i Oslo og damene snakket ikke norsk? Hmmm, det burde være norskkurs for leger som vil jobbe i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er faktisk 24. trenger ikke være fjortis bare fordi jeg tenker slik.

Nei, man trenger ikke være fjortis for å være lite oplyst. Nå har du bæsja på leggen.

*hikste av latter*

Heller billig enn dum sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Nei, man trenger ikke være fjortis for å være lite oplyst. Nå har du bæsja på leggen.

*hikste av latter*

Heller billig enn dum sier nå jeg.

Hva kan jeg si?

Du vet alt du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik du omtaler andre kvinner, Moraki?

Jenter som ligger med mange om gangen og roter rundt med alle og enhver ser jeg på som luddere ja. Sier det aldri direkte til noen nei, men jeg tenker mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Nei, man trenger ikke være fjortis for å være lite oplyst. Nå har du bæsja på leggen.

*hikste av latter*

Heller billig enn dum sier nå jeg.

Hva sier man til en slik sms:

"Hei vennen.Hadde kjøretime idag, gikk kjempebra.hadde ingen feil. savner deg jeg, skalvi møtes på torsdag? glad i deg. klem"

Det eneste jeg har å si til dette er: DRA TIL HELVETE!!!!!!!! Skjønner hu ikke at jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre lenger? At hun betyr null og niks for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...