Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

Ok, stusser litt over dette:

"ikke vær redd for at jeg skal ta rotta på henne. det klarer hun fint selv. spontanabort i en alder av 20!!! makan"

og

"jeg er 24 og hun 18, hvem er da moden/umoden?"

Hvordan kan hun være 18 og spontanaborterte som 20-åring?

Nå må du ikke ødelegge moroa for oss ved å analysere facts og påpeke selvmotsigelsene. (Det er jo åpenbart at barnet morer seg med å tro at vi alle har gått fem på og tar det han skriver alvorlig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Det er rett, men beskrivelsen som "narsissisme"(nicket) kommer med, beskriver hva som skjer når en person med din beskrivelse må ta i bruk lag på lag med feige forsvarsmekanismer for å takle seg selv, og hverdagen.

Det har du sikkert rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - du røpte nicket ditt. Ja, når vi tenker på de andre innleggene dine er vi ikke overrasket.

Røpet nicket? Hei, jeg har bare fulgt med på denne dumme diskusjonen som denne gutten vistnok har startet og som jeg synes er direkte latterlig. Jeg mistet tråden et eller annet sted og bare lurte på hva dere hadde kommet fram til jeg. Personlig synes jeg at denne gutten sliter med det meste. Sånt syn som han har er jo ren idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover på tro og ære at jeg ikke er Maiken. Gikk bare en liten i meg i pur forbannelse over don_juan_lover med dobbeltmoral og 0 respekt for kvinner.....

Mente du diskuterte med Maiken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si; Herregud da menneske!

DU har skrevet inn her mange mange mange ganger angående ditt desperate forsøk på å få deg en kjæreste... gang på gang har jeg svart deg, og gitt deg støtte og sagt du er en ålright fyr!

MEN ikke denne gangen! Mitt unntrykk av deg har vært at du har vært en smule despo i ditt forsøk på kjærligheten, en fyr uten egne menigner og uten muligheter til å kunne klare å ta standpunkter alene!

Og jommen hadde jeg rett jo!

Du er desverre ikke helt go du! der oppe, innleggene dine i denne tråden viser til et aldri så lite kvinnfolk hat... mon tro om di ikke heller skulle forsøke den andre siden! Men det er ikke sikkert de helle vil ha deg, sånn som oppførselen din er!

Nei det er jommen ikke greit å få seg hverken dame eller mann med de holdningene du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si; Herregud da menneske!

DU har skrevet inn her mange mange mange ganger angående ditt desperate forsøk på å få deg en kjæreste... gang på gang har jeg svart deg, og gitt deg støtte og sagt du er en ålright fyr!

MEN ikke denne gangen! Mitt unntrykk av deg har vært at du har vært en smule despo i ditt forsøk på kjærligheten, en fyr uten egne menigner og uten muligheter til å kunne klare å ta standpunkter alene!

Og jommen hadde jeg rett jo!

Du er desverre ikke helt go du! der oppe, innleggene dine i denne tråden viser til et aldri så lite kvinnfolk hat... mon tro om di ikke heller skulle forsøke den andre siden! Men det er ikke sikkert de helle vil ha deg, sånn som oppførselen din er!

Nei det er jommen ikke greit å få seg hverken dame eller mann med de holdningene du har!

Applaus, Mistera!

Jeg er helt enig med deg, og ble også fryktelig skuffet da jeg så at det andre nicket plutselig poppet opp, og innså sammenhengen.

PÅ et tidspunkt var "halve DOL" opptatt av å backe opp denne fyren. Det kunne vi ha spart oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg ikke vært glad.

Hvis en person var interessert i meg, og det ikke var gjengjeldt fra min side, ville jeg tenkt mest på hvordan jeg skulle avvise personen på en pen måte uten å såre noen. Og jeg ville hatt litt dårlig samvittighet for å ha "oppmuntret" vedkommende og gitt h*n falske forhåpninger. Glad ville jeg ikke vært, men du har selvsagt lov til å føle hva du vil.

Hvis jeg har forstått deg riktig, ble du avvist i begynnelsen. Dette ble du sur og fornærmet for, dermed prøver du nå å rakke ned på jenta ved å kalle henne "billig" og liknende. Vel, jeg tror du bare må svelge nederlaget og komme deg videre. Og du må bestemme deg. Er du interessert i henne, eller er du det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røpet nicket? Hei, jeg har bare fulgt med på denne dumme diskusjonen som denne gutten vistnok har startet og som jeg synes er direkte latterlig. Jeg mistet tråden et eller annet sted og bare lurte på hva dere hadde kommet fram til jeg. Personlig synes jeg at denne gutten sliter med det meste. Sånt syn som han har er jo ren idioti.

Er ikke du og 24?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg ikke vært glad.

Hvis en person var interessert i meg, og det ikke var gjengjeldt fra min side, ville jeg tenkt mest på hvordan jeg skulle avvise personen på en pen måte uten å såre noen. Og jeg ville hatt litt dårlig samvittighet for å ha "oppmuntret" vedkommende og gitt h*n falske forhåpninger. Glad ville jeg ikke vært, men du har selvsagt lov til å føle hva du vil.

Hvis jeg har forstått deg riktig, ble du avvist i begynnelsen. Dette ble du sur og fornærmet for, dermed prøver du nå å rakke ned på jenta ved å kalle henne "billig" og liknende. Vel, jeg tror du bare må svelge nederlaget og komme deg videre. Og du må bestemme deg. Er du interessert i henne, eller er du det ikke?

vet ikke hva jeg skal si. hun har gjort mye rart foran meg som fikk meg til å trekke den slutningen. at hun med en gang prøver seg på en klassekompis av meg som ikke hun en gang kjente var mer enn nok. fikk høre senere av han "hu venninna di var jo superbillig!". ikke gøy å høre ass.

er kanskje interessert i henne ja. på søndag på vei hjem fikk jeg en sms der hun skrev at hun ville møte meg og hadde noe å fortelle meg. da jeg spurte om hva det gjaldt var det visstnok noe om en gutt. det var der og da at jeg ikke orket dette mer. hun vet jo så godt at jeg liker henne og jeg fikk en følelse av at hun ville prøve seg på noe. det beste er jo nå synes jeg at jeg bare distanserer meg fra henne. det er faktisk bedre å gjøre det nå enn å vente til senere og faktisk bli enda mer såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Ville bare si; Herregud da menneske!

DU har skrevet inn her mange mange mange ganger angående ditt desperate forsøk på å få deg en kjæreste... gang på gang har jeg svart deg, og gitt deg støtte og sagt du er en ålright fyr!

MEN ikke denne gangen! Mitt unntrykk av deg har vært at du har vært en smule despo i ditt forsøk på kjærligheten, en fyr uten egne menigner og uten muligheter til å kunne klare å ta standpunkter alene!

Og jommen hadde jeg rett jo!

Du er desverre ikke helt go du! der oppe, innleggene dine i denne tråden viser til et aldri så lite kvinnfolk hat... mon tro om di ikke heller skulle forsøke den andre siden! Men det er ikke sikkert de helle vil ha deg, sånn som oppførselen din er!

Nei det er jommen ikke greit å få seg hverken dame eller mann med de holdningene du har!

vet ikke hvem du sammenligner meg med nå. dette er første gang jeg skriver her.

om en del av innholdet skulle være kjent så har jeg ikke noe med det å gjøre.

få det inn i skallen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus, Mistera!

Jeg er helt enig med deg, og ble også fryktelig skuffet da jeg så at det andre nicket plutselig poppet opp, og innså sammenhengen.

PÅ et tidspunkt var "halve DOL" opptatt av å backe opp denne fyren. Det kunne vi ha spart oss.

Jeg er ikke han andre. plz ikke forveksle meg med denne tullingen. mine holdninger er mye bedre enn han. å hva skal jeg gjøre for at dere skal tro meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...