Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Så du tror at alle "ludder-jenter" virkelig VIL det?

Tro du meg, jeg vet av et par jenter som får kick av å merke at de kan "få" en gutt (som om det er det som egentlig skjer), men jeg vet av desto fler jenter som ikke har respekt for seg selv, ikke vet hva de er uten en gutt sin oppmerksomhet, og går fra den ene til den andre, og egentlig er dypt fortvilet.

Begynn å tenk deg litt om du og.

Jeg tenker meg ofte om, men det er så slitsomt synes jeg. Så det tror jeg ikke jeg gidder. Du kan heller tenke litt for oss begge du, siden du tydeligvis er meget smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

Så du undrer deg aldri på hva som ligger bak, prøver å forstå dem, og slikt?

Hm. Du kjenner sikkert en del folk. Og det gjør jeg også. Jeg kjenner en del forskjellige folk også. Noen av dem har en historie som "ludder". Et par av dem er nok blant de kvinnene jeg respekterer mest. Hvordan kan jeg respektere ludder, er ikke de til for å se ned på, tenker kanskje du. De kvinnene fikk selvrespekt etter hvert. De er reflekterte, kloke. Nå er de kanskje "gode nok" i dine øyne.

Jeg innrømmer gjerne at jeg også er full av fordommer. Men de går i første rekke mot slike jenter som deg, som føler seg hevet over andre og ikke har vett nok til å tenke seg litt om, ikke mot "ludder-jenter".

*gjesp*.... bla bla...blablabla.... ludder...bla bla blaaa...bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvem du sammenligner meg med nå. dette er første gang jeg skriver her.

om en del av innholdet skulle være kjent så har jeg ikke noe med det å gjøre.

få det inn i skallen da!

Tror deg ikke! Umulig at det kan finnesdt helt like historier...

Du taklet kansje ikke å få de fleste mot deg, derfor nekter du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel.Da sliter jeg da.Får melde meg ut av dette stedet da siden jeg ikke orker å bli sammenlignet med en taper.

Ha en fin dag alle dere, dere gjør i bunn og grunn en god jobb :-)

Stå på!!!

Syntes det er litt rart at historiene er så like, dere er like gamle, begge holder på med noe dere kaller "billige" jenter, og begge studerer på den samme plassen!

Men det kan jo hende man tar feil da! Det gjør man da ellers i livet også! Så da er det bare å beklage om det er tilfelle... ellers så er det hun Maiken som er på ferde igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du skaffer deg nye briller. Siden du tydeligvis ikke har klart å lese hva jeg har skrevet angående den saken tidligere i tråden.

Å, hvor er det du mener jeg har misforståtT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker meg ofte om, men det er så slitsomt synes jeg. Så det tror jeg ikke jeg gidder. Du kan heller tenke litt for oss begge du, siden du tydeligvis er meget smart.

Næh, tror ikke jeg gidder det, du.

Siden du GIDDER å dømme så jævlig, burde du GIDDE å tenke deg litt om også, kula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun hadde hatt en type som hadde slått henne. så hadde det blitt slutt men hun hadde måtte abortere og det var noe hu ikke kom seg over. videre har hunm maghe guttevenner men de vil bare ha sex med henne. jeg tror at jeg er nr.4 i rekken av gutter som prøver seg på henne. jeg trodde jeg lå godt an siden hun hadde sagt at jeg var så snill og vi hadde hatt så å si noe å gjøre hver eneste dag. kini, gåturer, se på film hjemme.

Ddææææ, har hun mange guttevenner? FOR ET LUDDER!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAKAN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-)

Grunnen til at svarene kommer rimelig kjapt er mer det at jeg ikke skjønner hvordan man kan tenke slik og bare venter på flere gullkorn fra denne don juan

Dere skriver til og med helt likt. Hallo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er litt rart at historiene er så like, dere er like gamle, begge holder på med noe dere kaller "billige" jenter, og begge studerer på den samme plassen!

Men det kan jo hende man tar feil da! Det gjør man da ellers i livet også! Så da er det bare å beklage om det er tilfelle... ellers så er det hun Maiken som er på ferde igjen!

Det er han. Se bare skrivemåten, tegnsetting o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh, de skriver på samme måte også.

Jeg synes vi bør tro ham på hans ord.

Når det er sagt, synes jeg du har veldig gode innlegg i denne tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Ville bare si; Herregud da menneske!

DU har skrevet inn her mange mange mange ganger angående ditt desperate forsøk på å få deg en kjæreste... gang på gang har jeg svart deg, og gitt deg støtte og sagt du er en ålright fyr!

MEN ikke denne gangen! Mitt unntrykk av deg har vært at du har vært en smule despo i ditt forsøk på kjærligheten, en fyr uten egne menigner og uten muligheter til å kunne klare å ta standpunkter alene!

Og jommen hadde jeg rett jo!

Du er desverre ikke helt go du! der oppe, innleggene dine i denne tråden viser til et aldri så lite kvinnfolk hat... mon tro om di ikke heller skulle forsøke den andre siden! Men det er ikke sikkert de helle vil ha deg, sånn som oppførselen din er!

Nei det er jommen ikke greit å få seg hverken dame eller mann med de holdningene du har!

Åh, nå er følelsene mine rimelig forvirret. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. En ting vet jeg, mye av det jeg skrev var for å bli kvitt henne fra hukommelsen min men det var visst en dårlig taktikk. Jeg må bare erkjenne overfor meg selv at jeg er glad i henne og vil ikke glemme henne med det første (sukk). Hun er ikke spesielt pen eller sånn så hva gjør at jeg, en gutt på 24 er så glad i henne? Hun er snart 18.

Det som satte følelsene i svinv var en sms jeg fikk fra henne. Dette sto der:

"Heisann ****** ;-) jg har fri imorgen og lurte på du ville ble med og ta en kaffe imorgen?gla i deg tøffen klem."

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si. ¨Det jeg frykter er at hun skal begynne å snakke om en annen gutt hun har truffet og jeg vet at jeg vanskelig vil kunne skjlule mine følelser der. Jeg fattet ikke først hvem som hadde sendt smsen men ved å sjekke ut fant jeg at det var henne. Jeg har nemlig slettet nummeret hennes fra mobilen min og slettet henne fra MSN. Jeg er et sånt menneske at hvis jeg blir såret eller ikke liker en person så kutter jeg dem ut av mitt liv. Hadde en krangel med min far, en heftig krangel, og snakket ikke med han på nesten 3 måneder enda vi bodde i det samme huset.

Jeg ber dere ydmykt som leser dette innlegget om vennligst ikke la de andre tåpelige innleggene mine komme i veien for å vurdere dette på nytt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde at ved å være så kald som jeg var at hun ville glemme meg. Har ikke sett hverandre siden torsdag for en uke siden. Jeg trodde at hun ville tro at jeg hadde gitt blaffen i henne ved å være så kald somjeg var. Jeg har ikke sendt henne sms heller siden mandag og det var fordi hun sendte meg.

Jeg hadde lyst til å svelge smerten av nok en gang få avslag og komme meg i gang igjen på nytt men slik var det ikke. Kanskje tenker jeg også feil? Kanskje kan man bare ikke fortrenge slikt sånn uten videre?

Åååå, jeg skjønner ingenting je....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være hun ex.phil-jenta da?

Hvem er ex.phil jenta?

Herregud, hva har jeg gått glipp av nå da?

Noen dager borte fra DOL, og man går glipp av alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg ikke vært glad.

Hvis en person var interessert i meg, og det ikke var gjengjeldt fra min side, ville jeg tenkt mest på hvordan jeg skulle avvise personen på en pen måte uten å såre noen. Og jeg ville hatt litt dårlig samvittighet for å ha "oppmuntret" vedkommende og gitt h*n falske forhåpninger. Glad ville jeg ikke vært, men du har selvsagt lov til å føle hva du vil.

Hvis jeg har forstått deg riktig, ble du avvist i begynnelsen. Dette ble du sur og fornærmet for, dermed prøver du nå å rakke ned på jenta ved å kalle henne "billig" og liknende. Vel, jeg tror du bare må svelge nederlaget og komme deg videre. Og du må bestemme deg. Er du interessert i henne, eller er du det ikke?

Åh, nå er følelsene mine rimelig forvirret. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. En ting vet jeg, mye av det jeg skrev var for å bli kvitt henne fra hukommelsen min men det var visst en dårlig taktikk. Jeg må bare erkjenne overfor meg selv at jeg er glad i henne og vil ikke glemme henne med det første (sukk). Hun er ikke spesielt pen eller sånn så hva gjør at jeg, en gutt på 24 er så glad i henne? Hun er snart 18.

Det som satte følelsene i svinv var en sms jeg fikk fra henne. Dette sto der: "Heisann ****** ;-) jg har fri imorgen og lurte på du ville ble med og ta en kaffe imorgen?gla i deg tøffen klem."

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si. ¨Det jeg frykter er at hun skal begynne å snakke om en annen gutt hun har truffet og jeg vet at jeg vanskelig vil kunne skjlule mine følelser der. Jeg fattet ikke først hvem som hadde sendt smsen men ved å sjekke ut fant jeg at det var henne. Jeg har nemlig slettet nummeret hennes fra mobilen min og slettet henne fra MSN. Jeg er et sånt menneske at hvis jeg blir såret eller ikke liker en person så kutter jeg dem ut av mitt liv. Hadde en krangel med min far, en heftig krangel, og snakket ikke med han på nesten 3 måneder enda vi bodde i det samme huset.

Jeg ber dere ydmykt som leser dette innlegget om vennligst ikke la de andre tåpelige innleggene mine komme i veien for å vurdere dette på nytt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde at ved å være så kald som jeg var at hun ville glemme meg. Har ikke sett hverandre siden torsdag for en uke siden. Jeg trodde at hun ville tro at jeg hadde gitt blaffen i henne ved å være så kald somjeg var. Jeg har ikke sendt henne sms heller siden mandag og det var fordi hun sendte meg. Jeg hadde lyst til å svelge smerten av nok en gang få avslag og komme meg i gang igjen på nytt men slik var det ikke. Kanskje tenker jeg også feil? Kanskje kan man bare ikke fortrenge slikt sånn uten videre?

Åååå, jeg skjønner ingenting je....

- don_juan_lover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Tror deg ikke! Umulig at det kan finnesdt helt like historier...

Du taklet kansje ikke å få de fleste mot deg, derfor nekter du!

Åh, nå er følelsene mine rimelig forvirret. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. En ting vet jeg, mye av det jeg skrev var for å bli kvitt henne fra hukommelsen min men det var visst en dårlig taktikk. Jeg må bare erkjenne overfor meg selv at jeg er glad i henne og vil ikke glemme henne med det første (sukk). Hun er ikke spesielt pen eller sånn så hva gjør at jeg, en gutt på 24 er så glad i henne? Hun er snart 18.

Det som satte følelsene i svinv var en sms jeg fikk fra henne. Dette sto der: "Heisann ****** ;-) jg har fri imorgen og lurte på du ville ble med og ta en kaffe imorgen?gla i deg tøffen klem."

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si. ¨Det jeg frykter er at hun skal begynne å snakke om en annen gutt hun har truffet og jeg vet at jeg vanskelig vil kunne skjlule mine følelser der. Jeg fattet ikke først hvem som hadde sendt smsen men ved å sjekke ut fant jeg at det var henne. Jeg har nemlig slettet nummeret hennes fra mobilen min og slettet henne fra MSN. Jeg er et sånt menneske at hvis jeg blir såret eller ikke liker en person så kutter jeg dem ut av mitt liv. Hadde en krangel med min far, en heftig krangel, og snakket ikke med han på nesten 3 måneder enda vi bodde i det samme huset.

Jeg ber dere ydmykt som leser dette innlegget om vennligst ikke la de andre tåpelige innleggene mine komme i veien for å vurdere dette på nytt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde at ved å være så kald som jeg var at hun ville glemme meg. Har ikke sett hverandre siden torsdag for en uke siden. Jeg trodde at hun ville tro at jeg hadde gitt blaffen i henne ved å være så kald somjeg var. Jeg har ikke sendt henne sms heller siden mandag og det var fordi hun sendte meg. Jeg hadde lyst til å svelge smerten av nok en gang få avslag og komme meg i gang igjen på nytt men slik var det ikke. Kanskje tenker jeg også feil? Kanskje kan man bare ikke fortrenge slikt sånn uten videre?

Åååå, jeg skjønner ingenting je....

- don_juan_lover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus, Mistera!

Jeg er helt enig med deg, og ble også fryktelig skuffet da jeg så at det andre nicket plutselig poppet opp, og innså sammenhengen.

PÅ et tidspunkt var "halve DOL" opptatt av å backe opp denne fyren. Det kunne vi ha spart oss.

Åh, nå er følelsene mine rimelig forvirret. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. En ting vet jeg, mye av det jeg skrev var for å bli kvitt henne fra hukommelsen min men det var visst en dårlig taktikk. Jeg må bare erkjenne overfor meg selv at jeg er glad i henne og vil ikke glemme henne med det første (sukk). Hun er ikke spesielt pen eller sånn så hva gjør at jeg, en gutt på 24 er så glad i henne? Hun er snart 18.

Det som satte følelsene i svinv var en sms jeg fikk fra henne. Dette sto der: "Heisann ****** ;-) jg har fri imorgen og lurte på du ville ble med og ta en kaffe imorgen?gla i deg tøffen klem."

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si. ¨Det jeg frykter er at hun skal begynne å snakke om en annen gutt hun har truffet og jeg vet at jeg vanskelig vil kunne skjlule mine følelser der. Jeg fattet ikke først hvem som hadde sendt smsen men ved å sjekke ut fant jeg at det var henne. Jeg har nemlig slettet nummeret hennes fra mobilen min og slettet henne fra MSN. Jeg er et sånt menneske at hvis jeg blir såret eller ikke liker en person så kutter jeg dem ut av mitt liv. Hadde en krangel med min far, en heftig krangel, og snakket ikke med han på nesten 3 måneder enda vi bodde i det samme huset.

Jeg ber dere ydmykt som leser dette innlegget om vennligst ikke la de andre tåpelige innleggene mine komme i veien for å vurdere dette på nytt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde at ved å være så kald som jeg var at hun ville glemme meg. Har ikke sett hverandre siden torsdag for en uke siden. Jeg trodde at hun ville tro at jeg hadde gitt blaffen i henne ved å være så kald somjeg var. Jeg har ikke sendt henne sms heller siden mandag og det var fordi hun sendte meg. Jeg hadde lyst til å svelge smerten av nok en gang få avslag og komme meg i gang igjen på nytt men slik var det ikke. Kanskje tenker jeg også feil? Kanskje kan man bare ikke fortrenge slikt sånn uten videre?

Åååå, jeg skjønner ingenting je....

- don_juan_lover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Fint du klarer å ikke være så desperat lenger da:-)

Åh, nå er følelsene mine rimelig forvirret. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. En ting vet jeg, mye av det jeg skrev var for å bli kvitt henne fra hukommelsen min men det var visst en dårlig taktikk. Jeg må bare erkjenne overfor meg selv at jeg er glad i henne og vil ikke glemme henne med det første (sukk). Hun er ikke spesielt pen eller sånn så hva gjør at jeg, en gutt på 24 er så glad i henne? Hun er snart 18.

Det som satte følelsene i svinv var en sms jeg fikk fra henne. Dette sto der: "Heisann ****** ;-) jg har fri imorgen og lurte på du ville ble med og ta en kaffe imorgen?gla i deg tøffen klem."

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si. ¨Det jeg frykter er at hun skal begynne å snakke om en annen gutt hun har truffet og jeg vet at jeg vanskelig vil kunne skjlule mine følelser der. Jeg fattet ikke først hvem som hadde sendt smsen men ved å sjekke ut fant jeg at det var henne. Jeg har nemlig slettet nummeret hennes fra mobilen min og slettet henne fra MSN. Jeg er et sånt menneske at hvis jeg blir såret eller ikke liker en person så kutter jeg dem ut av mitt liv. Hadde en krangel med min far, en heftig krangel, og snakket ikke med han på nesten 3 måneder enda vi bodde i det samme huset.

Jeg ber dere ydmykt som leser dette innlegget om vennligst ikke la de andre tåpelige innleggene mine komme i veien for å vurdere dette på nytt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde at ved å være så kald som jeg var at hun ville glemme meg. Har ikke sett hverandre siden torsdag for en uke siden. Jeg trodde at hun ville tro at jeg hadde gitt blaffen i henne ved å være så kald somjeg var. Jeg har ikke sendt henne sms heller siden mandag og det var fordi hun sendte meg. Jeg hadde lyst til å svelge smerten av nok en gang få avslag og komme meg i gang igjen på nytt men slik var det ikke. Kanskje tenker jeg også feil? Kanskje kan man bare ikke fortrenge slikt sånn uten videre?

Åååå, jeg skjønner ingenting je....

- don_juan_lover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...