Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Gjest don_juan_lover

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg ikke vært glad.

Hvis en person var interessert i meg, og det ikke var gjengjeldt fra min side, ville jeg tenkt mest på hvordan jeg skulle avvise personen på en pen måte uten å såre noen. Og jeg ville hatt litt dårlig samvittighet for å ha "oppmuntret" vedkommende og gitt h*n falske forhåpninger. Glad ville jeg ikke vært, men du har selvsagt lov til å føle hva du vil.

Hvis jeg har forstått deg riktig, ble du avvist i begynnelsen. Dette ble du sur og fornærmet for, dermed prøver du nå å rakke ned på jenta ved å kalle henne "billig" og liknende. Vel, jeg tror du bare må svelge nederlaget og komme deg videre. Og du må bestemme deg. Er du interessert i henne, eller er du det ikke?

når hun kan være sammen med halve byen, hva er da galt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

Gjest lite du kan gjøre

Jeg er ikke han andre. plz ikke forveksle meg med denne tullingen. mine holdninger er mye bedre enn han. å hva skal jeg gjøre for at dere skal tro meg?

Det blir ikke noe bedre av at det postes innlegg fra begge nick med få minutters mellomrom.

Skrivestilen er heller ikke ulik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe bedre av at det postes innlegg fra begge nick med få minutters mellomrom.

Skrivestilen er heller ikke ulik

Neivel.Da sliter jeg da.Får melde meg ut av dette stedet da siden jeg ikke orker å bli sammenlignet med en taper.

Ha en fin dag alle dere, dere gjør i bunn og grunn en god jobb :-)

Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke han andre. plz ikke forveksle meg med denne tullingen. mine holdninger er mye bedre enn han. å hva skal jeg gjøre for at dere skal tro meg?

OK, da ber jeg om unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

vet ikke hva jeg skal si. hun har gjort mye rart foran meg som fikk meg til å trekke den slutningen. at hun med en gang prøver seg på en klassekompis av meg som ikke hun en gang kjente var mer enn nok. fikk høre senere av han "hu venninna di var jo superbillig!". ikke gøy å høre ass.

er kanskje interessert i henne ja. på søndag på vei hjem fikk jeg en sms der hun skrev at hun ville møte meg og hadde noe å fortelle meg. da jeg spurte om hva det gjaldt var det visstnok noe om en gutt. det var der og da at jeg ikke orket dette mer. hun vet jo så godt at jeg liker henne og jeg fikk en følelse av at hun ville prøve seg på noe. det beste er jo nå synes jeg at jeg bare distanserer meg fra henne. det er faktisk bedre å gjøre det nå enn å vente til senere og faktisk bli enda mer såret.

Kanskje du skal snakke ut med henne og finne ut hva hun virkelig vil?

Er hun interessert, og ønsker et forhold, bør hun slutte å flørte med alle andre. Klarer hun ikke å slutte med det, bør du trekke deg unna før du blir såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, da ber jeg om unnskyldning.

Takk for det :-)

Grunnen til at svarene kommer rimelig kjapt er mer det at jeg ikke skjønner hvordan man kan tenke slik og bare venter på flere gullkorn fra denne don juan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Kanskje du skal snakke ut med henne og finne ut hva hun virkelig vil?

Er hun interessert, og ønsker et forhold, bør hun slutte å flørte med alle andre. Klarer hun ikke å slutte med det, bør du trekke deg unna før du blir såret.

det var det hun sa til meg. at hun garantert ville gjøre noe som ville såre meg. men det sårer meg mer når jeg er med henne siden følelsene for henne er sterke enda. er det ikke bedre da bare å distansere seg fra henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

det var det jeg oppfattet av det du skrev.... muligens misforsto men likevel

Tja, først tenkte jeg at du var litt barnslig fordi du ønsket å gjøre denne dama interessert i deg for så å spille kostbar og "hard to get" etter at hun var blitt interessert.

Men når jeg leser litt nøyere her, skjønner jeg at det kanskje ikke er så lett for deg å forstå hvor hun vil hen når hun tydeligvis er interessert i deg, men samtidig flørter med alle andre.

Det var dette med at du var glad jeg stusset over.

Det enkleste er vel rett og slett å snakke med henne, spørre henne hva hun er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

det var det hun sa til meg. at hun garantert ville gjøre noe som ville såre meg. men det sårer meg mer når jeg er med henne siden følelsene for henne er sterke enda. er det ikke bedre da bare å distansere seg fra henne?

Sa hun at hun garantert ville gjøre noe som ville såre deg?

Hva mente hun med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Tja, først tenkte jeg at du var litt barnslig fordi du ønsket å gjøre denne dama interessert i deg for så å spille kostbar og "hard to get" etter at hun var blitt interessert.

Men når jeg leser litt nøyere her, skjønner jeg at det kanskje ikke er så lett for deg å forstå hvor hun vil hen når hun tydeligvis er interessert i deg, men samtidig flørter med alle andre.

Det var dette med at du var glad jeg stusset over.

Det enkleste er vel rett og slett å snakke med henne, spørre henne hva hun er ute etter.

egentlig har jeg vel fått svaret mitt. hun sa at hun ikke var klar for noen forhold nå. og går og ligger med alle og enhver. jeg hadde mins sjanse da hun var full hjemme hos meg men jeg er ikke slik. jeg hadde såpass respekt for henne så jeg la henne på senga og dekket henne til mens jeg sov på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Sa hun at hun garantert ville gjøre noe som ville såre deg?

Hva mente hun med det?

hun hadde hatt en type som hadde slått henne. så hadde det blitt slutt men hun hadde måtte abortere og det var noe hu ikke kom seg over. videre har hunm maghe guttevenner men de vil bare ha sex med henne. jeg tror at jeg er nr.4 i rekken av gutter som prøver seg på henne. jeg trodde jeg lå godt an siden hun hadde sagt at jeg var så snill og vi hadde hatt så å si noe å gjøre hver eneste dag. kini, gåturer, se på film hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ugga Bugga

egentlig har jeg vel fått svaret mitt. hun sa at hun ikke var klar for noen forhold nå. og går og ligger med alle og enhver. jeg hadde mins sjanse da hun var full hjemme hos meg men jeg er ikke slik. jeg hadde såpass respekt for henne så jeg la henne på senga og dekket henne til mens jeg sov på gulvet.

OK. Hvis det er slik det henger sammen, er det nok lurest om du trekker deg unna.

Hvis du fortsetter å treffe henne, blir du nok bare såret igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

OK. Hvis det er slik det henger sammen, er det nok lurest om du trekker deg unna.

Hvis du fortsetter å treffe henne, blir du nok bare såret igjen.

det er jeg nokså sikker på selv. det eneste jeg fikk ut av dette var at jeg ble så glad da hun sendte meg sms der hu skrev at hun savnet meg. i underbevisstheten min fikk jeg en følelse av at jeg ikke var så verst likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

det er jeg nokså sikker på selv. det eneste jeg fikk ut av dette var at jeg ble så glad da hun sendte meg sms der hu skrev at hun savnet meg. i underbevisstheten min fikk jeg en følelse av at jeg ikke var så verst likevel.

Ok, jeg skjønner jo det på en måte.

De fleste av oss liker jo at noen er interessert i oss. Det får oss til å føle oss smigret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Ok, jeg skjønner jo det på en måte.

De fleste av oss liker jo at noen er interessert i oss. Det får oss til å føle oss smigret.

muligens jeg ordla meg feil men jeg fikk en følelse av å være ettertraktet og det er jo deilig. derfor ville jeg bare nyte dette.

det at jeg skrev at jeg fortjente bedre mente jeg at jeg fortjente en som ville ta imot det jeg har å tilby ab kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twiler sterkt på at du er jente. Har enda til gode å treffe på noen som er like blåst, sorry :) Gjetter også på at du og "don johann" er den samme.

Da foreslår jeg at du skaffer deg nye briller. Siden du tydeligvis ikke har klart å lese hva jeg har skrevet angående den saken tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo? Er det rart det finnes jenter som får mindre og mindre respekt for seg selv, når det finnes fyrer som han, som devaluerer og hever seg selv over andre?

Da burde de slutte å sprike med beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...