Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Hva sier man til en slik sms:

"Hei vennen.Hadde kjøretime idag, gikk kjempebra.hadde ingen feil. savner deg jeg, skalvi møtes på torsdag? glad i deg. klem"

Det eneste jeg har å si til dette er: DRA TIL HELVETE!!!!!!!! Skjønner hu ikke at jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre lenger? At hun betyr null og niks for meg?

Høres desperat ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

Hva er det du snakker om? Tidligere innlegg? Dette er første gang jeg skriver her.

Og hva angår jenta så er hu av den billige sorten og forjener elendighet. Når man er så dum så betaler man en pris for det. Jeg synes synd på meg selv som brukte så mye tid på henne, det var ikke verdt det. Hu er og blir dum. Billig vet hele byen at hun er.

Da blandet jeg deg i øyeblikket sammen med en annen (som også hadde fordomsfulle holdninger fordi han hadde hørt at jenta var såkalt løs på tråden). Og jeg synes altså at du har akkurat like mye fordommer som ham.

Du virker rett og slett skrekkelig umoden.

Håper hun finner seg en mer moden fyr enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Da blandet jeg deg i øyeblikket sammen med en annen (som også hadde fordomsfulle holdninger fordi han hadde hørt at jenta var såkalt løs på tråden). Og jeg synes altså at du har akkurat like mye fordommer som ham.

Du virker rett og slett skrekkelig umoden.

Håper hun finner seg en mer moden fyr enn deg.

takk for det :-)

jeg er 24 og hun 18, hvem er da moden/umoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier man til en slik sms:

"Hei vennen.Hadde kjøretime idag, gikk kjempebra.hadde ingen feil. savner deg jeg, skalvi møtes på torsdag? glad i deg. klem"

Det eneste jeg har å si til dette er: DRA TIL HELVETE!!!!!!!! Skjønner hu ikke at jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre lenger? At hun betyr null og niks for meg?

Hva man sier? "Sorry, jeg er dessverre ikke interessert." Hvorfor skal det være så vanskelig? Hvorfor må du trakke jenta ned i gjørma for å hevde deg selv? Liten er du, når du gjør sånt.

Og det vi flirer av er at du i en alder av (påståtte) 24 år ikke vet hva en spontanabort er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Hva man sier? "Sorry, jeg er dessverre ikke interessert." Hvorfor skal det være så vanskelig? Hvorfor må du trakke jenta ned i gjørma for å hevde deg selv? Liten er du, når du gjør sånt.

Og det vi flirer av er at du i en alder av (påståtte) 24 år ikke vet hva en spontanabort er.

det er sikkert fordi jeg ikke er en dame som ikke bruker prevensjon og bare må abortere. noe jeg regner med at flere av dere har gjort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Modenhet og alder har ikke alltid noen sammenheng...

Så søte dere er (dere damer altså). støtte hverandre i kampen mot de slemme mennene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for det :-)

jeg er 24 og hun 18, hvem er da moden/umoden?

Modenhet/umodenhet har ingen ting med alder å gjøre! Trodde du virkelig det?!

Er du forresten klar over, at når ei jente får slikt rykte, er det ikke sjelden at det er satt ut av en gutt som IKKE fikk sin vilje med henne...Det har du kanskje ikke tenkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Modenhet/umodenhet har ingen ting med alder å gjøre! Trodde du virkelig det?!

Er du forresten klar over, at når ei jente får slikt rykte, er det ikke sjelden at det er satt ut av en gutt som IKKE fikk sin vilje med henne...Det har du kanskje ikke tenkt på.

det kan så være. men 8 gutter kan ikke ta feil.

uansett så er det like mye jentas feil at hun kommer i den situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan så være. men 8 gutter kan ikke ta feil.

uansett så er det like mye jentas feil at hun kommer i den situasjonen.

Krise.....

Har hun virkelig ha hatt sex med 8 gutter? 8 stk? *rister på hodet i avsky*

LOL, du er utrolig teit og umoden altså. Du har vel antagelig ikke hatt sex med noen og har prestasjonsangst som faen for at hun skal ha vært sammen med noen som er bedre og flinkere enn deg i senga.

Best du holder deg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Krise.....

Har hun virkelig ha hatt sex med 8 gutter? 8 stk? *rister på hodet i avsky*

LOL, du er utrolig teit og umoden altså. Du har vel antagelig ikke hatt sex med noen og har prestasjonsangst som faen for at hun skal ha vært sammen med noen som er bedre og flinkere enn deg i senga.

Best du holder deg unna.

Nå misforsto du hele greia. 8 stykker kunne fortelle meg om denne jenta at hun ikke var en ordentlig jente. det er mange det.....

prestasjonsamgst? hadde du vært her nå så hadde du fått sett andre boller ja... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok ikke det er meg som er problemet her jenta mi. hun tiltrekkes drittsekker og jeg er ikke en av dem.

ja når hun kommer til det stadiet at hun skal finne seg en skikkelig mann er hu så brukt at det ikke er mulig. dessuten kan hun bare glemme å finne noen her, ryktet hennes er for svertet til det. har hørt av mange at hu er super billig ludder. ikke mine ord.

"hun tiltrekkes drittsekker"

Og nå er hun tiltrukket av deg.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå misforsto du hele greia. 8 stykker kunne fortelle meg om denne jenta at hun ikke var en ordentlig jente. det er mange det.....

prestasjonsamgst? hadde du vært her nå så hadde du fått sett andre boller ja... ;-)

Å, jeg har vært sammen med mange fler så angsten din hadde nok vært enda større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...