Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Gjest don_juan_lover

Uffda, nå går det surr i nickene dine - denne skulle du strengt tatt ha signert 'moraki' ettersom innlegget var et svar på 'hans' innlegg.

Men der kan man altså se - til og med du(!) gjør en og annen bitteliten feil innimellom.

Nesten ikke til å tro, men dog..

jeg skjønner ikke dette. jeg har ikke skrevet mer enn det med nicket mitt. seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

Gjest don_juan_lover

Hvorfor har du nicket "lille ludder" da. Nå har jeg moret meg over det lenge og trodd du var klar over det men det er du tydeligvis ikke.

skjønner ikke noe jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Så heldig hun er som slapp og oppdage hva for en drittsekk du er før du klarte å ta rotta på henne.

Håper ingen jeg kjenner treffer noen som deg med så ufyselig tankegang.

ikke vær redd for at jeg skal ta rotta på henne. det klarer hun fint selv.

spontanabort i en alder av 20!!! makan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

"hu er som luft. åååå, så deilig!!"

åå - jeg tror nok du har lyst på henne;-)

ikke faen!!!!!!!!!!!

jeg liker henne ikke mer. hun betyr ingenting. hun er som slettet fra min hukommelse.

lyst å henne? ikke faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme

ikke vær redd for at jeg skal ta rotta på henne. det klarer hun fint selv.

spontanabort i en alder av 20!!! makan

Hehe, du er nå søt og, da!

Vet du hva en spontanabort er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest don_juan_lover

Hehe, du er nå søt og, da!

Vet du hva en spontanabort er?

søt?

spontanabort,er ikke det at man aborterer så fort som overhodet mulig? (er sikker på at det var feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Forstår deg godt. Et billig ludder er vel ikke noe å samle på?

endelig noen som skjønner dette :-)

et billig ludder er ikke verdt noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, nå går det surr i nickene dine - denne skulle du strengt tatt ha signert 'moraki' ettersom innlegget var et svar på 'hans' innlegg.

Men der kan man altså se - til og med du(!) gjør en og annen bitteliten feil innimellom.

Nesten ikke til å tro, men dog..

Det er ikke jeg som har skrevet dette innlegget. Jeg er bare helt enig i han som har skrevet det. Kanskje du trenger briller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme

søt?

spontanabort,er ikke det at man aborterer så fort som overhodet mulig? (er sikker på at det var feil)

Gullungen!

Spontanabort er når kroppen aborterer helt av seg selv!

Det betyr altså at man MISTER fosteret. Vanligvis skjer dette fordi det er noe feil med fosteret (eller embryoet, som det heter i begynnelsen av svangerskapet).

Der lærte du noe i dag også! :)Enda du egentlig visste mer enn nok fra før av (som du selv sikkert synes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Gullungen!

Spontanabort er når kroppen aborterer helt av seg selv!

Det betyr altså at man MISTER fosteret. Vanligvis skjer dette fordi det er noe feil med fosteret (eller embryoet, som det heter i begynnelsen av svangerskapet).

Der lærte du noe i dag også! :)Enda du egentlig visste mer enn nok fra før av (som du selv sikkert synes)

må faktisk innrømme at jeg ikke visste om det. men det gjør ikke at jeg tenker bedre om henne. hu kan dra strake veien til helevete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??????????

what? jeg er ikke den personen!

Samme for meg, jeg har bare ett nick jeg, og det er dette. Jeg skriver med mitt eget nick. Jeg er bare enig i han som startet tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest narsissisme

Det er ikke jeg som har skrevet dette innlegget. Jeg er bare helt enig i han som har skrevet det. Kanskje du trenger briller?

Er du enig i han? Hvordan foregår det? Er du inni ham og sier: "Jeg er så enig, så enig!"

Tøysekoppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Og vår kjære venn don_juan_lover er jo i så måte et skole-eksemplar på en narsissist :)

Yes?

Sjekka bare ut hva ordet betydde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søt?

spontanabort,er ikke det at man aborterer så fort som overhodet mulig? (er sikker på at det var feil)

LOL

ROTFLPMPO

Vi skjønner at du er fjortis nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Samme for meg, jeg har bare ett nick jeg, og det er dette. Jeg skriver med mitt eget nick. Jeg er bare enig i han som startet tråden.

og det klarer ikke "damene" å akseptere.

Hvem vil ha en billig jente? i dette øyeblikk din og i neste knuller hu en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

ikke faen!!!!!!!!!!!

jeg liker henne ikke mer. hun betyr ingenting. hun er som slettet fra min hukommelse.

lyst å henne? ikke faen!

Jodda det har du, her oser det lang vei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du nicket "lille ludder" da. Nå har jeg moret meg over det lenge og trodd du var klar over det men det er du tydeligvis ikke.

Lille ludder? Har jeg det som nick? Jeg har bare dette nicket jeg. Jeg tror det er endel misforståelser ute og går? Jeg er jente. Dette er mitt eneste nick på DOL. Han som har skrevet dette innlegget kjenner jeg ikke, men jeg er helt enig i det han skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...