Gå til innhold

Så glad :-)))))


Gjest don_juan_lover

Anbefalte innlegg

Gjest don_juan_lover

Hvis det du skisserer her er riktig, og den holdning du viser i alle dine innlegg i denne tråden kommer fram som de er tenkt, så vil jeg vel heller si at det er hun som fortjener noen bedre enn deg.

Ja, hva sal en jente som oppfører seg som en hore få? Hun får ikke meg, jeg er ikke horebukk. En som har knulla halve byen er faen ikke verdt mye i mine øyne. Så hvem fortjener vhvem nå?

Jeg er glad for at ikke gikk så langt. Hvem vil være sammen med en slik rykte? Ingen mann med respekt for seg selv ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Moraki

    34

  • Dorthe

    27

  • Mistera

    8

  • IngenLurerDenneGutten

    7

Så heldig hun er som slapp og oppdage hva for en drittsekk du er før du klarte å ta rotta på henne.

Håper ingen jeg kjenner treffer noen som deg med så ufyselig tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Så heldig hun er som slapp og oppdage hva for en drittsekk du er før du klarte å ta rotta på henne.

Håper ingen jeg kjenner treffer noen som deg med så ufyselig tankegang.

Mener det er jeg som er den heldige men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nesten tro det. ene gangen vi var ute sammen så begynte hu å kline med den første gutten hun ser. dagen etterpå, en lørdag, var dte på`n igjen med en annen gutt. så om hun tar 9,90 eller slikt vet jeg ikke men hu er ihvertfall ikke dyr ;-)

Hun må jo være billig hvis hun overhode kan tenke seg deg. Jeg ville ikke hatt deg om du ble kastet etter meg og var den eneste mannen i hele verden.

Du er helt grotesk i dine uttalelser.

Du må være provokatøren som har vært her i det siste. Jeg skjønner ikke hvordan menneskesyn du kan ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Hun må jo være billig hvis hun overhode kan tenke seg deg. Jeg ville ikke hatt deg om du ble kastet etter meg og var den eneste mannen i hele verden.

Du er helt grotesk i dine uttalelser.

Du må være provokatøren som har vært her i det siste. Jeg skjønner ikke hvordan menneskesyn du kan ha.

Hehehehe. Typisk jenter å støtte hverandre. Ja, jeg høres nok som en dust men det gir jeg blaffen i.

Hun fortjener meg ikke.

Grotesk menneskesyn? Utdyp det er du snill. Er sikker på at du ikke kan forklare det en gang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepper? Hvorfor det? Det er ikke noe vits i å ha kontakt emd ei jente som ligger rundt vel.. Selv om det kanskje ikke er helt sikkert at hun faktisk gjør det, det vet jo ikke jeg, men du må høre på degselv synes jeg.

Synes du høres innmari sjølgod ut selv jeg, Tror ikke du er noe å samle på heller. Men nå er du jo så idiotisk at du har funnet deg en greker da så hva mer kan en forvente. Kanskje du skulle skifte nick. Det passer dårlig til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IngenLurerDenneGutten

klart det.

hennes problemer hennes problemer. jeg har mine, hunsine. jeg brettet da ikke ut livet mitt foran et vilt fremmed menneske. likte henne i starten men vil ikke se henne nå lenger. hun betyr ingenting. hu er som luft. åååå, så deilig!!

"hu er som luft. åååå, så deilig!!"

åå - jeg tror nok du har lyst på henne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen god grunn til å rote med folk i hytt og pine. Jeg roter for eksempel _ikke_ rundt, selv om jeg har hatt det vanskelig og blitt sveket. Går an å holde seg selv litt i tøylene.

Hvorfor har du nicket "lille ludder" da. Nå har jeg moret meg over det lenge og trodd du var klar over det men det er du tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme

Det er ingen god grunn til å rote med folk i hytt og pine. Jeg roter for eksempel _ikke_ rundt, selv om jeg har hatt det vanskelig og blitt sveket. Går an å holde seg selv litt i tøylene.

Ok - og du er den som sitter på fasiten og er prototypen på et greit og rasjonelt menneske?

Vi er forskjellige, kjære - og likeverdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme

Det tror ikke jeg. Jeg tror hun kommer til å være sånn helt til noen gir henne en skikkelig lærepenge.

Man trenger ikke være noen vitenskapsmann/kvinne for å skjønne at moraki og don_juan_lover er samme forfatter, søtnos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Ok - og du er den som sitter på fasiten og er prototypen på et greit og rasjonelt menneske?

Vi er forskjellige, kjære - og likeverdige.

Hva er en narsissist?

Narsissist høres ut som en person med et ”sterkt ego”. Men det motsatte er tilfelle: Det dreier seg om mennesker med en mer eller mindre ”oppløst” og usikker” identitet. Dette kommer til uttrykk på følgende måter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme

Hva er en narsissist?

Narsissist høres ut som en person med et ”sterkt ego”. Men det motsatte er tilfelle: Det dreier seg om mennesker med en mer eller mindre ”oppløst” og usikker” identitet. Dette kommer til uttrykk på følgende måter...

Atte det var, sa du?

Hva mente du?

Klippet fra lommelegen:

"En narsissist har et svært høyt selvbilde, i motsetning til unnvikende og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Personen har svært høye tanker om seg selv og om sine egne evner og fortreffelighet. Han trenger ros og anerkjennelse, men har ofte lite empati for andre. Personen forventer også å bli anerkjent for sine bragder og talenter, er svært opptatt av sine fantasier om ubegrenset suksess, styrke, vakre utseende eller ideelle kjærlighet. En narsissist forventer å få spesialbehandling og at andre følger hans eller hennes beskjeder og oppfyller forventningene. Imidlertid kan de være misunnelig på andre eller tro at andre misunner ham, og kan være arrogante og mangle empati eller medfølelse. Ofte kan slike oppfattes som manipulerende og at de utnytter situasjoner og personer kun til egen fordel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Atte det var, sa du?

Hva mente du?

Klippet fra lommelegen:

"En narsissist har et svært høyt selvbilde, i motsetning til unnvikende og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Personen har svært høye tanker om seg selv og om sine egne evner og fortreffelighet. Han trenger ros og anerkjennelse, men har ofte lite empati for andre. Personen forventer også å bli anerkjent for sine bragder og talenter, er svært opptatt av sine fantasier om ubegrenset suksess, styrke, vakre utseende eller ideelle kjærlighet. En narsissist forventer å få spesialbehandling og at andre følger hans eller hennes beskjeder og oppfyller forventningene. Imidlertid kan de være misunnelig på andre eller tro at andre misunner ham, og kan være arrogante og mangle empati eller medfølelse. Ofte kan slike oppfattes som manipulerende og at de utnytter situasjoner og personer kun til egen fordel."

Ok - du fortsatte der jeg avslutta:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest don_juan_lover

Ok - og du er den som sitter på fasiten og er prototypen på et greit og rasjonelt menneske?

Vi er forskjellige, kjære - og likeverdige.

har ikke antydet det jeg, har jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Man trenger ikke være noen vitenskapsmann/kvinne for å skjønne at moraki og don_juan_lover er samme forfatter, søtnos.

??????????

what? jeg er ikke den personen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest narsissisme

har ikke antydet det jeg, har jeg?

Uffda, nå går det surr i nickene dine - denne skulle du strengt tatt ha signert 'moraki' ettersom innlegget var et svar på 'hans' innlegg.

Men der kan man altså se - til og med du(!) gjør en og annen bitteliten feil innimellom.

Nesten ikke til å tro, men dog..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don_juan_lover

Synes du høres innmari sjølgod ut selv jeg, Tror ikke du er noe å samle på heller. Men nå er du jo så idiotisk at du har funnet deg en greker da så hva mer kan en forvente. Kanskje du skulle skifte nick. Det passer dårlig til deg.

??????????

Greker? Jeg er en norsk gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...