Gå til innhold

Har hentet hjem barn just

Anbefalte innlegg

Du

Da du er så uhøffelig mot disse som har adoptert og skal adoptere ser vi jo at du rett og slett diskrimiterer adoptivbarn og da føler jeg et behov at webmaster kaster ut disse utrivelige innlegga. Du minner meg om en viss Morten som ble adoptert og ikke kan tilgi at han var en som ble adoptert bort av biologiske foreldre og myndighetene der han kom i fra. veldig lite voksen iallefall må jeg si, da man aldri skal snakke slik til andre mennesker som just nå har gjort her i dette forumet som er beregnet for potensielle adoptivforeldre og deres barns ve og vel,

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skorpionfisken

7

• trompet

3

• Colombiamamma

2

• Niobe

2

Mest aktive i denne tråden

Er vel ikke så rart siden det ikke er ditt eget barn?

Du må vel venne deg til det og bli glad i det. Kommer ikke med en gang slik som når man har hatt det inne i seg i mange måneder.

Nei, det er helt riktig du.

Gikk med den jævlige Alien-følelsen i ni måneder, og var sprengletta da monsteret endelig kom ut.

Så du kan trygt si at gleden var større da jeg fødte selv.

Gjest just nuh

Da du er så uhøffelig mot disse som har adoptert og skal adoptere ser vi jo at du rett og slett diskrimiterer adoptivbarn og da føler jeg et behov at webmaster kaster ut disse utrivelige innlegga. Du minner meg om en viss Morten som ble adoptert og ikke kan tilgi at han var en som ble adoptert bort av biologiske foreldre og myndighetene der han kom i fra. veldig lite voksen iallefall må jeg si, da man aldri skal snakke slik til andre mennesker som just nå har gjort her i dette forumet som er beregnet for potensielle adoptivforeldre og deres barns ve og vel,

Eneste jeg har sagt som kan støte er da at jeg ikke vil adoptere selv. Og at det faktisk er forskjell på å føde selv og adoptere. Blir folk støtt av det, er det vel de som har det største problemet??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...