Gjest mulig ADD mor??? Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei,mitt eget barn har nå starte på ritalin..dette er en jente. før hun ble utredet for ADD så har jeg altis sagt jeg kjenner meg igjen i henne. Hvordan kan jeg selv finne ut om jeg oxo har det samme? er 28 år og aldri klart å fullføre noe i mitt liv,jeg har en indre uro.skolegang har jeg prøvd med på mange ganger men dropper ut for jeg henger langt bak og ikke fått med meg så mye. husker selv som barneskole elev hvor jeg på en måte klødde inni kroppen på skolen.alle semsetre i karakter bok står det:hun er urolig og vrirrer mye på stolen,hun følger ikke med og slikt. jeg var ellers et rolig barn,ikke den som lagde uro for andre,var mest for meg selv uroen var plagsom for. jeg ønsker ikke starte på slike medisiner,men kunne ha gitt meg en forklaring på hvorfor jeg aldri har klart og avslutte noe. gjelder håndarbeid og fritid(håndball,musikken,badminton,volly ball,dans og kor.)alt dette sluttet jeg på etter prøvd noen ganger. håper noen kan gi meg et svar,for jeg synes det er vemlig å spørre de som har testet ut min datter om dette...for vet ikke om det er vanlig å la voksne testes.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163286-voksen-og-lurer-p%C3%A5-add/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mamma i nord Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei! Jeg syns kanskje at du skulle snakke med de som har utredet din datte. Det er ikke så uvanlig at det finnes fler i samme familie som hag en bokstavdiagnose. En fastlege skal kunne være behjelpelig med å henvise deg til riktig sted for diagnostisering.Dersom det viser seg at du har en diagnose så kan det jo være lurt å prøve ut medisiner, det kan eventuelt gi det den kosentrasjonen du trenger til å fullføre ting du begynner på. Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163286-voksen-og-lurer-p%C3%A5-add/#findComment-1057540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.