Gå til innhold

Bin-Laden hyller feige svenskelus


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Javel? Og så?

Det gjør ikke Israel verken mer eller mindre demokratisk.

Diskusjonen var om *Israel* var en demokratisk stat, og ikke om andre land var det. Det kan forsåvidt være at Israel har en påstått "god grunn" til ikke å være demokratisk, men da er Israel fremdeles ikke demokratisk.

For å fastslå at Israel er en demokratisk stat, er det nødvendig å sammenlikne med noe. Alt er jo relativt.

Og i forhold til disse landene som du tiljubler, så er Israel det rene demokratiske paradis.

Men dette visste du nok allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    79

  • Mr Kahn

    43

  • Prozak

    10

  • Grip

    6

Mest aktive i denne tråden

Å, har jeg konkurrert i noe?

Hvordan er det mulig å være så ekkel i kjeften som deg når jeg faktisk prøver å være hyggelig og dele ut en lenke med en definisjon på et begrep?

...hva er det jeg har gjort som er så ekkelt nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å fastslå at Israel er en demokratisk stat, er det nødvendig å sammenlikne med noe. Alt er jo relativt.

Og i forhold til disse landene som du tiljubler, så er Israel det rene demokratiske paradis.

Men dette visste du nok allerede.

Nei, like lite som om Sør Afrika hadde vært "demokratisk" under apartheid hvis nabolandet var et stalinistisk diktatur.

Nabolandet kan være en (falsk) "unnskyldning" for hvorfor Israel ikke er et demokrati, men Israel er ikke noe demokrati likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...