Gå til innhold

Bin-Laden hyller feige svenskelus


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Hva så om de ikke er navngitt? Må han liste opp alle ved navn?

Når man snakker om "svensker" eller "nordmenn" så rammer det alle svensker eller nordmenn.

Fint hvis du faktisk kan beherske språket.

...så smeller du til med «USA» og Israel» og dermed dømmer hele TO nasjoner nord og ned.

Men det er vel greit når du gjør det, eh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    79

  • Mr Kahn

    43

  • Prozak

    10

  • Grip

    6

Mest aktive i denne tråden

...som kan skolere meg, den uvitende, om hva et ekte demokrati er?

Jeg kan nesten ikke vente.

Du kan jo slå det opp i et leksikon, men bl.a. at alle landets borgere har stemmerett, samme rettigheter, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja?

Stalin hadde også 2 lunger? HVa er relevansen?

Ateisme er ikke et livssyn, men en beskrivelse av et livssyn.

Det er flott hvis du faktisk mestrer begrepene FØR du driter deg ut ved å bruke dem feil.

Du har mer enn to lunger til felles med Stalin, hvor det glødende kristendomshatet bare er et av de mest synlige.

Tviler ikke på at du er kapabel til å gå like langt som ham i din bekjempelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så smeller du til med «USA» og Israel» og dermed dømmer hele TO nasjoner nord og ned.

Men det er vel greit når du gjør det, eh?

Igjen viser du bare at du ikke behersker norsk språk enda.

Jeg kritiserer USAs og Israels politikk, samt de individene som er ansvarlige for den politikken (f. eks. Bush og Sharon).

Det er noe HELT annen enn å kritisere "amerikanere" eller "israelere" - noe jeg ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo slå det opp i et leksikon, men bl.a. at alle landets borgere har stemmerett, samme rettigheter, osv.

...hallooooooo, jeg rettet spørsmålet direkte til deg: nevn i fleng arabiske demokratier, og fortell meg hvordan disse fungerer i praksis, siden du hevder at jeg ikke har peiling på hva demokrati er for noe.

Jeg venter fortsatt. Malingen tørker ikke så fort, selv om du sitter og trøkker borte i hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mer enn to lunger til felles med Stalin, hvor det glødende kristendomshatet bare er et av de mest synlige.

Tviler ikke på at du er kapabel til å gå like langt som ham i din bekjempelse.

Og igjen viser du at du har tatt ut skillsmisse fra virkeligheten.

Det er Stalin og deg som har mye felles, og dere to representere det diabetralt motsatte enn det jeg forfekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...hallooooooo, jeg rettet spørsmålet direkte til deg: nevn i fleng arabiske demokratier, og fortell meg hvordan disse fungerer i praksis, siden du hevder at jeg ikke har peiling på hva demokrati er for noe.

Jeg venter fortsatt. Malingen tørker ikke så fort, selv om du sitter og trøkker borte i hjørnet.

Hva har "arabiske demokratier" med hvorvidt Israel er et demokrati?

Du flytter fokus igjen og igjen fordi du vet utmerket godt at Israel er samme type "demokrati" som Sør Afrika var under Apartheid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen viser du bare at du ikke behersker norsk språk enda.

Jeg kritiserer USAs og Israels politikk, samt de individene som er ansvarlige for den politikken (f. eks. Bush og Sharon).

Det er noe HELT annen enn å kritisere "amerikanere" eller "israelere" - noe jeg ikke gjør.

...mine norsk-kunnskaper, det driter jeg i. Men jeg har da gang på gang sett deg bruke USA og Israel i din generelle kritikk (les: hatske utfall) av disse landene.

Mitt inntrykk er at du misforstår Morsk med vilje, slik at det blir lettere for deg å angripe ham som person enn å diskutere saken han tar opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen viser du bare at du ikke behersker norsk språk enda.

Jeg kritiserer USAs og Israels politikk, samt de individene som er ansvarlige for den politikken (f. eks. Bush og Sharon).

Det er noe HELT annen enn å kritisere "amerikanere" eller "israelere" - noe jeg ikke gjør.

Jaha...Interresant.Så det er altså USA og ikke amerikanerne som angrep Irak.. som ikek deltok

Hvordan greide det digre landet å rive seg løs fra resten av kontinentet, seile over atlanteren, rundt afrika for deretter å legge seg oppå Irak?

Nok engang har ordkløyveri gjort at du har gått på snørra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mine norsk-kunnskaper, det driter jeg i. Men jeg har da gang på gang sett deg bruke USA og Israel i din generelle kritikk (les: hatske utfall) av disse landene.

Mitt inntrykk er at du misforstår Morsk med vilje, slik at det blir lettere for deg å angripe ham som person enn å diskutere saken han tar opp.

Nei, jeg kritiserer politikken som landene fører, og ikke befolkningen i landene.

Morsk kritiserer svensker (dvs individuelle personer).

Hvis du behersket språket ville du se forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har "arabiske demokratier" med hvorvidt Israel er et demokrati?

Du flytter fokus igjen og igjen fordi du vet utmerket godt at Israel er samme type "demokrati" som Sør Afrika var under Apartheid.

...du har for Sør-Afrika og Israel må da også være gangbart for å finne sammenlikninger mellom arabisk og israelsk demokrati, eh?

Men nok en gang gjemmer du deg bak vanvittige metaforer, nå mangler bare Milorg, så er parodien komplett.

HVILKE ARABISKE DEMOKRATIER har likeverd mellom kjønn, rase og religion? Nekter du å svare, eller kan du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo slå det opp i et leksikon, men bl.a. at alle landets borgere har stemmerett, samme rettigheter, osv.

... kan vi finne i Makt- og demokratiutredningen 1998 - 2003, siterte overskrifter som utdypes i teksten såklart:

1. Demokrati som statsform:

* Folkestyre: Allmenn stemmerett

* Direkte eller indirekte makt over politiske beslutninger

2. Demokrati som rettigheter:

* Sivilt medborgerskap: Lov og rett

* Politisk medborgerskap: Stemme og representasjonsrett

* Sosialt medborgerskap, like muligheter:

- arbeid

- kultur

- utdanning

- helse- og sosialomsorg

---------

Dette er i en pdf-fil, så jeg greide ikke å kopiere korrekt lenke (sikkert enkelt for de kyndige). Her er iallfall google-oversikten:

http://www.google.no/search?hl=no&q=makt-+og+demokratiutredningen&btnG=S%C3%B8k&meta=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha...Interresant.Så det er altså USA og ikke amerikanerne som angrep Irak.. som ikek deltok

Hvordan greide det digre landet å rive seg løs fra resten av kontinentet, seile over atlanteren, rundt afrika for deretter å legge seg oppå Irak?

Nok engang har ordkløyveri gjort at du har gått på snørra.

Siden du åpenbart ikke klarte å lese det jeg skrev:

"Jeg kritiserer USAs og Israels politikk"

Bemerk genitiv etter "USA".

Nå kan du forsøke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... kan vi finne i Makt- og demokratiutredningen 1998 - 2003, siterte overskrifter som utdypes i teksten såklart:

1. Demokrati som statsform:

* Folkestyre: Allmenn stemmerett

* Direkte eller indirekte makt over politiske beslutninger

2. Demokrati som rettigheter:

* Sivilt medborgerskap: Lov og rett

* Politisk medborgerskap: Stemme og representasjonsrett

* Sosialt medborgerskap, like muligheter:

- arbeid

- kultur

- utdanning

- helse- og sosialomsorg

---------

Dette er i en pdf-fil, så jeg greide ikke å kopiere korrekt lenke (sikkert enkelt for de kyndige). Her er iallfall google-oversikten:

http://www.google.no/search?hl=no&q=makt-+og+demokratiutredningen&btnG=S%C3%B8k&meta=

Tusen takk! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kritiserer politikken som landene fører, og ikke befolkningen i landene.

Morsk kritiserer svensker (dvs individuelle personer).

Hvis du behersket språket ville du se forskjellen.

...beherske MEG, og kan derfor tålmodig understreke, for n'te gang, at Morsk ikke hadde som intensjon å kritisere Medel Svenson som individ.

Kritikk av mine norsk-kunnskaper tror jeg faller på sin egen urimelighet, om jeg så skal si det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du har for Sør-Afrika og Israel må da også være gangbart for å finne sammenlikninger mellom arabisk og israelsk demokrati, eh?

Men nok en gang gjemmer du deg bak vanvittige metaforer, nå mangler bare Milorg, så er parodien komplett.

HVILKE ARABISKE DEMOKRATIER har likeverd mellom kjønn, rase og religion? Nekter du å svare, eller kan du ikke?

Så du innrømmer altså (siden du bare vil flytte fokus) at Israel ikke er noe demokrati.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen viser du at du har tatt ut skillsmisse fra virkeligheten.

Det er Stalin og deg som har mye felles, og dere to representere det diabetralt motsatte enn det jeg forfekter.

Jeg har intet til felles med Stalin, men har påpekt en av dine som fikk katastrofael følger for dem det rammet.

At du heller vil snakke om lunger er forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du åpenbart ikke klarte å lese det jeg skrev:

"Jeg kritiserer USAs og Israels politikk"

Bemerk genitiv etter "USA".

Nå kan du forsøke igjen.

Ro til fiskeskjær. Du bruker kosnekvent USA og Israel uten genitiv i de fleste debatter.

Heretter holder ikke dette, og du plikter navngi ALLE som deltok i angrepet på Irak (hvis det er tema), for ikke å ramme uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Så du innrømmer altså (siden du bare vil flytte fokus) at Israel ikke er noe demokrati.

Takk.

Alle som ikke gir gass når de hører på Nightwish - Instrumental (Crimson

Tide Deep Blue Sea)

er tullinger. Og de har heller ikke sans for musikk. Jeg syns de bør få

fotvorter og restskatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...beherske MEG, og kan derfor tålmodig understreke, for n'te gang, at Morsk ikke hadde som intensjon å kritisere Medel Svenson som individ.

Kritikk av mine norsk-kunnskaper tror jeg faller på sin egen urimelighet, om jeg så skal si det selv.

Det er flott at du tillegger Morsk slike motiver, på tross av hva han vitterlig har skrevet.

Men du er jo ekspert på å omskrive fakta, så det overrasker jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...