Gå til innhold

Bin-Laden hyller feige svenskelus


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Du skriver: "Spesielt USA sin får gjennomgå så fletta flagrer"

Det er politikken til USA som blir kritisert (og Bush, som anvarlig), og ikke alle menneskene i USA som blir hengt ut som "feige svenskelus" eller "feige USA-lus".

Inlegget refererer til Bin-Ladens hyllning av svensk utenrikspolitikk, noe selv sjefsordkløyver og paranoia-kverulant Sør greier å se.

De som står bak den politikken er lus hverken mer eller mindre, selv om styggere ord også gjerne må brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    79

  • Mr Kahn

    43

  • Prozak

    10

  • Grip

    6

Mest aktive i denne tråden

Inlegget refererer til Bin-Ladens hyllning av svensk utenrikspolitikk, noe selv sjefsordkløyver og paranoia-kverulant Sør greier å se.

De som står bak den politikken er lus hverken mer eller mindre, selv om styggere ord også gjerne må brukes.

Foss-roing fra deg. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foss-roing fra deg. Igjen.

Forsøk på å lage kvalm fra deg igjen.

I følge denne Quando logikk har du bortimot verdensrekord i rasisme slik du har rakket ned på et annet lands utenrikspolitikk.

For første gang må jeg ta deg i forsvar. LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk på å lage kvalm fra deg igjen.

I følge denne Quando logikk har du bortimot verdensrekord i rasisme slik du har rakket ned på et annet lands utenrikspolitikk.

For første gang må jeg ta deg i forsvar. LOL

Jeg kritiserer USAs utenrikspolitikk, og Bush (som ansvarlig).

Jeg kritiserer aldri "amerikanere" eller "USA generelt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kritiserer USAs utenrikspolitikk, og Bush (som ansvarlig).

Jeg kritiserer aldri "amerikanere" eller "USA generelt".

Løgn. Du omtaler stadig Bush og hans administrasjon som"amerikanerne".

Følgelig er du i henhold til egen logikk og ordkløyveri en rotten rasist.

Snakker om å henge seg i eget rep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgn. Du omtaler stadig Bush og hans administrasjon som"amerikanerne".

Følgelig er du i henhold til egen logikk og ordkløyveri en rotten rasist.

Snakker om å henge seg i eget rep.

Nei, jeg bruker faktisk *svært* sjeldent ordet "amerikanere", nettopp fordi det er uklart om man snakker om "folk fra USA" eller "folk fra det amerikanske kontinentet".

Bomskudd fra deg. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg bruker faktisk *svært* sjeldent ordet "amerikanere", nettopp fordi det er uklart om man snakker om "folk fra USA" eller "folk fra det amerikanske kontinentet".

Bomskudd fra deg. Igjen.

"Svært sjeldent" er ikke sjeldent nok her. Det går heller ikke an å bruke "USA", da det omfatter alle som bor der.

Rasist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du like idiot som du later som, eller er det fylla som har skylla fordi det er lørdag?

Det er faktisk ganske allminnelig i vårt samfunn å diskutere både vår egen og andre lands utenrikspolitikk.

Spesielt USA sin får gjennomgå så fletta flagrer hver eneste dag, uten at jeg har støtt på noen som fremstår vanvittig nok til å trekke rasisme inn i debatten.

Du er den første. Gratulerer! Eller er du kanskje halvt svensk og føler deg berettigget truffet av kritikken?

Du trenger vel ikke legge vekk ALT som heter folkeskikk, fordi jeg ber deg angi en nasjon du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inlegget refererer til Bin-Ladens hyllning av svensk utenrikspolitikk, noe selv sjefsordkløyver og paranoia-kverulant Sør greier å se.

De som står bak den politikken er lus hverken mer eller mindre, selv om styggere ord også gjerne må brukes.

Ser at Sør blåser deg av banen, så jeg slipper å gjøre den jobben, og trekker meg derfor ut.

Nøyer meg med å konstatere at enkelte ikke innehar såkalt injurierende kraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Sør blåser deg av banen, så jeg slipper å gjøre den jobben, og trekker meg derfor ut.

Nøyer meg med å konstatere at enkelte ikke innehar såkalt injurierende kraft.

Helt OK, da du garantert er den eneste som ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Spesielt USA sin får gjennomgå så fletta flagrer"

Det er politikken til USA som blir kritisert (og Bush, som anvarlig), og ikke alle menneskene i USA som blir hengt ut som "feige svenskelus" eller "feige USA-lus".

...«halve Norge» jublet da Otto Jespersen brant det amerikanske flagget på riksdekkende TV i beste sendetid. Hvis ødeleggelse av et nasjonalsymbol inngår i «kritikken», da har Norge et problem.

Så vidt jeg kan se har ikke Morsk brent noe svensk flagg, men derimot påpekt at noe stinker hos söta bror. En skal være bra blokka om en leser noe mer enn akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det altså svenskene som er fienden? Lurer på om det ikke finnes gode grunner til å starte en krig mot Flisa og Bodø også.

"..........................."

Flisa har, så vidt meg bekjent, aldri gjort en flue fortred.

Flisgubben, alias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte hva *DU* (personlig) har ofret, siden du kritiserer svenskene for ikke å ofre noe.

(Jeg spurte ikke hvilket "standpunkt" du hadde.)

...for deg å delta i en diskusjon uten å bli «personlig»? Stigmatisering av andre debattanter er åpenbart en hersketeknikk du behersker til fulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...«halve Norge» jublet da Otto Jespersen brant det amerikanske flagget på riksdekkende TV i beste sendetid. Hvis ødeleggelse av et nasjonalsymbol inngår i «kritikken», da har Norge et problem.

Så vidt jeg kan se har ikke Morsk brent noe svensk flagg, men derimot påpekt at noe stinker hos söta bror. En skal være bra blokka om en leser noe mer enn akkurat det.

Er du for eller imot ytringsfrihet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for deg å delta i en diskusjon uten å bli «personlig»? Stigmatisering av andre debattanter er åpenbart en hersketeknikk du behersker til fulle.

La nå heller Morsk svare på spørsmålet. Eller, som man kan se, la være å svare på spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du for eller imot ytringsfrihet?

Du, som forsøker å kneble etthvert tilløp til debatt, der husguden står i fare for å bli kritisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå heller Morsk svare på spørsmålet. Eller, som man kan se, la være å svare på spørsmålet.

...har Morsk svart deg ettertrykkelig på det meste av det du lirer av deg. Både han og jeg har gjort vår borgerplikt ved å ha tjenestegjort i Det Norske Forsvaret, noe som i seg selv er en brukbar attest.

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du stadig insisterer på å gjøre alle debatter til noe personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev: "livet ditt til å fremme islamsk fundamentalisme"

Jeg er ateist.

====

Jo, Hitler var åpenbart kristen. Hvilken relevans har dette her?

«-Jo, Hitler var åpenbart kristen. Hvilken relevans har dette her? -»

Den samme relevansen som vi bruker når vi referer til diverse koryfeer og deres tilhørighet til Islam. Hvis Hitler myrdet jøder i Guds navn, så gjør vel Arafat og hans støttespillere det i Allahs navn?

Eller Stalins...Lenins...Marx'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du representerer jo vår tids nazisme, Morsk. Nå må du ikke bli forvirret.

Jeg er den som står for demokrati og menneskerettigheter.

Du er den som er imot slike ting.

...Arafat & Co står nok for demokrati og likeverd mellom kjønn, rase og religion. Statsdannelse etter Sharia-lov, der har du din oppfatning av «demokrati».

*'*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...