Gå til innhold

Bin-Laden hyller feige svenskelus


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,554567,00.html

Igrunn ikke noen overraskelse. Svenskene har en lang historie av feighet og lefling med all verdens pakk på samvittigheten. Alt bare for selv å slippe billigst mulig unna.

Vi kan nevne tyske transporter og hjemsendelse av norske flyktninger i WW2.

Videre et utstrakt vennskap men europas kommunsitland i flere tiår mens folket der led og ble sendt i fangeleire.

Svensk utenrikspolitikk er et nærstudium av den ultimate mangel på moral, normer og samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    79

  • Mr Kahn

    43

  • Prozak

    10

  • Grip

    6

Mest aktive i denne tråden

Du skriver: "hjemsendelse av norske flyktninger i WW2."

Helt i tråd med dine formaninger om hva vi skal gjøre med flyktinger som kommer til Norge, med andre ord.

Dobbelmoral er dobbelt så bra, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine ytringer er skam å melde noe forbannet vås.

At det var innslag av tyskvennlige folk i Sverige under krigen, i likhet med her i Norge, har det offisielle Sverige forlengst tatt et oppgjøre med. Hvor mange norske flyktninger og motstandsfolk, var det ikke som fikk ly og beskyttelse i Sverige under krigen? ...og har du hørt begrepet "svenske-suppa"?

Ar det svenske kommunistparti i mange år holdt sovjetkommunismen i handa, betyr ikke at det ofisielle Sverige har gjort det. NKP var ikke noe bedre på den tida. Hva tror du de sovjetiske u-båtene hadde å gjøre inn i de svenske fjæresteinene for en del år siden, var de på besøk hos en venn?

At en taktiker som Bin Laden, velger seg et tilfeldig vestlig land som han vil "frede", er et ikke overraskende, og rett og slett for å forvirre, og gjøre andre nasjoner mer "redde".

Jeg har hatt med svensker å gjøre, i mange år, både i organisasjonslivet og i jobbsammenheng. Alle er hyggelige, dyktige, og har en høy moral og integritet. Et fint folk, veldig lik oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "hjemsendelse av norske flyktninger i WW2."

Helt i tråd med dine formaninger om hva vi skal gjøre med flyktinger som kommer til Norge, med andre ord.

Dobbelmoral er dobbelt så bra, eller?

Lær deg forskjell på økonomiske flyktninger og flyktninger fra krig og forfølgelse før du skriver mer tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine ytringer er skam å melde noe forbannet vås.

At det var innslag av tyskvennlige folk i Sverige under krigen, i likhet med her i Norge, har det offisielle Sverige forlengst tatt et oppgjøre med. Hvor mange norske flyktninger og motstandsfolk, var det ikke som fikk ly og beskyttelse i Sverige under krigen? ...og har du hørt begrepet "svenske-suppa"?

Ar det svenske kommunistparti i mange år holdt sovjetkommunismen i handa, betyr ikke at det ofisielle Sverige har gjort det. NKP var ikke noe bedre på den tida. Hva tror du de sovjetiske u-båtene hadde å gjøre inn i de svenske fjæresteinene for en del år siden, var de på besøk hos en venn?

At en taktiker som Bin Laden, velger seg et tilfeldig vestlig land som han vil "frede", er et ikke overraskende, og rett og slett for å forvirre, og gjøre andre nasjoner mer "redde".

Jeg har hatt med svensker å gjøre, i mange år, både i organisasjonslivet og i jobbsammenheng. Alle er hyggelige, dyktige, og har en høy moral og integritet. Et fint folk, veldig lik oss.

Hei,

Poenget til bin Laden var vel at det ikke var "frihet" han sloss mot (dette brukes som et stort argument i valgkampen i USA) - da kunne han like gjerne ha bombet et annet fritt land, som Sverige. USA ble altså valgt av andre årsaker enn at det er "fritt".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg forskjell på økonomiske flyktninger og flyktninger fra krig og forfølgelse før du skriver mer tull.

De som avviste norske flyktninger under 2. VK påstod nok også, akkurat som deg, at de egentlig bare var "økonomiske flyktninger".

Og enda en gang har du møtt deg selv i døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dine ytringer er skam å melde noe forbannet vås.

At det var innslag av tyskvennlige folk i Sverige under krigen, i likhet med her i Norge, har det offisielle Sverige forlengst tatt et oppgjøre med. Hvor mange norske flyktninger og motstandsfolk, var det ikke som fikk ly og beskyttelse i Sverige under krigen? ...og har du hørt begrepet "svenske-suppa"?

Ar det svenske kommunistparti i mange år holdt sovjetkommunismen i handa, betyr ikke at det ofisielle Sverige har gjort det. NKP var ikke noe bedre på den tida. Hva tror du de sovjetiske u-båtene hadde å gjøre inn i de svenske fjæresteinene for en del år siden, var de på besøk hos en venn?

At en taktiker som Bin Laden, velger seg et tilfeldig vestlig land som han vil "frede", er et ikke overraskende, og rett og slett for å forvirre, og gjøre andre nasjoner mer "redde".

Jeg har hatt med svensker å gjøre, i mange år, både i organisasjonslivet og i jobbsammenheng. Alle er hyggelige, dyktige, og har en høy moral og integritet. Et fint folk, veldig lik oss.

Pjatt fra ende til annen. At svenskene fant det best å gjøre snuoperasjon når de skjønte hvem som ville vinne WW2 gjør ikke saken mye bedre.

Det samme kan sies om den kalde krigen, hvor spesielt Palmes vennskapsbesøk og generelle lefling med det som da fantes av kommunistiske diktorer er en skamplett som de aldri har tatt avstand fra.

Svensker skarvler høyt om demokrati og frihet, men tydligvis bare for dem selv. Andre driter de konsekvent i og er ikke villig til å ofre en tøddel i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som avviste norske flyktninger under 2. VK påstod nok også, akkurat som deg, at de egentlig bare var "økonomiske flyktninger".

Og enda en gang har du møtt deg selv i døren.

Selv du har IQ nok til å vite at nordmenn i allmenhet reiste til Sverige av HELT andre grunner enn dagens invasjon til Norge, hvor bare små prosenter av de som kommer får bli her med flyktningstatus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjatt fra ende til annen. At svenskene fant det best å gjøre snuoperasjon når de skjønte hvem som ville vinne WW2 gjør ikke saken mye bedre.

Det samme kan sies om den kalde krigen, hvor spesielt Palmes vennskapsbesøk og generelle lefling med det som da fantes av kommunistiske diktorer er en skamplett som de aldri har tatt avstand fra.

Svensker skarvler høyt om demokrati og frihet, men tydligvis bare for dem selv. Andre driter de konsekvent i og er ikke villig til å ofre en tøddel i praksis.

Hva har du ofret, Morsk?

Hva har du gjort for demokratiet, og andre folk (f. eks. flyktninger)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv du har IQ nok til å vite at nordmenn i allmenhet reiste til Sverige av HELT andre grunner enn dagens invasjon til Norge, hvor bare små prosenter av de som kommer får bli her med flyktningstatus.

Fortsett med foss-roing din.

Du er tydeligvis enda verre enn "svenskelusene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett med foss-roing din.

Du er tydeligvis enda verre enn "svenskelusene".

Og der ble du svar skyldig ser jeg..

UDI utviser folk fra Norge av den enkle grunn at de beviselig forsøker

LJUGE på seg flyktningstatus.

Men med din lempfellige omgang med sannheten i nær sagt alle sammenhengere r det kanskje ikke så rart at du tar alle andre svindlere i forsvar også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du ofret, Morsk?

Hva har du gjort for demokratiet, og andre folk (f. eks. flyktninger)?

Jeg har gjort og gjør det stikk motsatte av deg.

Tar avstand fra de som arbeider for tvang og diktatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort og gjør det stikk motsatte av deg.

Tar avstand fra de som arbeider for tvang og diktatur.

Jeg spurte hva *DU* (personlig) har ofret, siden du kritiserer svenskene for ikke å ofre noe.

(Jeg spurte ikke hvilket "standpunkt" du hadde.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der ble du svar skyldig ser jeg..

UDI utviser folk fra Norge av den enkle grunn at de beviselig forsøker

LJUGE på seg flyktningstatus.

Men med din lempfellige omgang med sannheten i nær sagt alle sammenhengere r det kanskje ikke så rart at du tar alle andre svindlere i forsvar også.

Nåja - det samme påstod nok svenskene som utviste nordmennene. Altså, er du i akkurat samme kategori som dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det altså svenskene som er fienden? Lurer på om det ikke finnes gode grunner til å starte en krig mot Flisa og Bodø også.

"..........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte hva *DU* (personlig) har ofret, siden du kritiserer svenskene for ikke å ofre noe.

(Jeg spurte ikke hvilket "standpunkt" du hadde.)

Jeg snakker om Sverige som nasjon, og du kommer trekkende med hva enkeltindivider måtte ha gjort og ikke.

Nok et eksempel på din usaklighet.

For å svare på ditt usaklige spørsmål så har jeg tjenestegjort i den norske hær, som igjen er en del av NATO, som sto steilt i mot den feighetspolitikk som Sverige førte og fører..og som du er en tilhenger av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja - det samme påstod nok svenskene som utviste nordmennene. Altså, er du i akkurat samme kategori som dem.

Nei, det samme påstod Ikke dem som utviste nordmennene. Igjen farer du med løgn og fri fanatsi.

Hvor henter du slik tøv fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om Sverige som nasjon, og du kommer trekkende med hva enkeltindivider måtte ha gjort og ikke.

Nok et eksempel på din usaklighet.

For å svare på ditt usaklige spørsmål så har jeg tjenestegjort i den norske hær, som igjen er en del av NATO, som sto steilt i mot den feighetspolitikk som Sverige førte og fører..og som du er en tilhenger av.

Norge var vel strengt tatt like feige som svenskene inntil tyskerne banket på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det altså svenskene som er fienden? Lurer på om det ikke finnes gode grunner til å starte en krig mot Flisa og Bodø også.

"..........................."

Svenskerne ble i desenier under den kalde krig blitt vurdert av NATO som en sikkerhetstrussel ved en eventuell storkrig.

Dagens hyllest fra Bin-Laden aktualiserer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjatt fra ende til annen. At svenskene fant det best å gjøre snuoperasjon når de skjønte hvem som ville vinne WW2 gjør ikke saken mye bedre.

Det samme kan sies om den kalde krigen, hvor spesielt Palmes vennskapsbesøk og generelle lefling med det som da fantes av kommunistiske diktorer er en skamplett som de aldri har tatt avstand fra.

Svensker skarvler høyt om demokrati og frihet, men tydligvis bare for dem selv. Andre driter de konsekvent i og er ikke villig til å ofre en tøddel i praksis.

Du er god til å provosere, det må jeg si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...