Gå til innhold

Bin-Laden hyller feige svenskelus


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Jeg snakker om Sverige som nasjon, og du kommer trekkende med hva enkeltindivider måtte ha gjort og ikke.

Nok et eksempel på din usaklighet.

For å svare på ditt usaklige spørsmål så har jeg tjenestegjort i den norske hær, som igjen er en del av NATO, som sto steilt i mot den feighetspolitikk som Sverige førte og fører..og som du er en tilhenger av.

Du skriver: "Jeg snakker om Sverige som nasjon, og du kommer trekkende med hva enkeltindivider måtte ha gjort og ikke."

Intet blir gjort av en nasjon, men av enkeltindivider.

Vi kan bare konstatere at du faktisk er akkurat slik du fremstiller disse svenskene: ikke har du gjort noe, og i tillegg vil du utvise flyktninger.

Du har igjen truffet deg selv i døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    79

  • Mr Kahn

    43

  • Prozak

    10

  • Grip

    6

Mest aktive i denne tråden

Nei, det samme påstod Ikke dem som utviste nordmennene. Igjen farer du med løgn og fri fanatsi.

Hvor henter du slik tøv fra?

Som sagt - du er akkurat som dem du kritiserer. Håper du lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge var vel strengt tatt like feige som svenskene inntil tyskerne banket på døra.

Nei. Norge hadde av geografiske, konstitusjonelle, handelsmessige og historiske årsaker mye sterkere bånd til Storbritanniafør krigen. Sverige tilsvarende sterke til Tyskland.

De nazistiske strømninger i Norge å denne tida kan ikke sammenlignes med den i Sverige hvor sympatiene nådde langt opp i statsapparatet og ga seg utslag i praktisk politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bin laden vet svært godt hvilke reaksjoner uttalelsene hans vil gi, det er derfor han kommer med dem. Det er ikke noe de folkene liker bedre enn intern splittelse blant vestlige land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Jeg snakker om Sverige som nasjon, og du kommer trekkende med hva enkeltindivider måtte ha gjort og ikke."

Intet blir gjort av en nasjon, men av enkeltindivider.

Vi kan bare konstatere at du faktisk er akkurat slik du fremstiller disse svenskene: ikke har du gjort noe, og i tillegg vil du utvise flyktninger.

Du har igjen truffet deg selv i døren.

Intet blir gjort av en nasjon? Kan du utdype denne noe merkelige uttalelsen?

Jeg skrev hva jeg hadde gjort. Analfabet? eller bare et suppehue siden du fortsatt driver å terper på besvarte spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intet blir gjort av en nasjon? Kan du utdype denne noe merkelige uttalelsen?

Jeg skrev hva jeg hadde gjort. Analfabet? eller bare et suppehue siden du fortsatt driver å terper på besvarte spørsmål.

Det er åpenbart ikke "Sverige" eller "Norge" som gjør noe, men flere enkelt-individer som ofrer noe, eller i ditt tilfelle, ikke ofrer noe. Istedet kritiserer du svenskene for å ofre like lite som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart ikke "Sverige" eller "Norge" som gjør noe, men flere enkelt-individer som ofrer noe, eller i ditt tilfelle, ikke ofrer noe. Istedet kritiserer du svenskene for å ofre like lite som deg.

Ja det er du den rette til å hevde, som bruker både dag og natt av livet ditt til å fremme islamsk fundamentalisme, og raser så fråden står rundt munnen hver gang noen våger kritisere vår tids nazisme.

Man kan knapt kalle deg dobbeltmoralist, da det er vanskelig å spore noen moral i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er du den rette til å hevde, som bruker både dag og natt av livet ditt til å fremme islamsk fundamentalisme, og raser så fråden står rundt munnen hver gang noen våger kritisere vår tids nazisme.

Man kan knapt kalle deg dobbeltmoralist, da det er vanskelig å spore noen moral i det hele tatt!

Det er alltid morsomt når du viser din uvitenhet, ved ikke engang å kunne forskjellen mellom ateisme og religiøs fundamentalisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt - du er akkurat som dem du kritiserer. Håper du lærer.

Som Morsk påpeker, roter du fælt med når du sammenligner de som flyktet fra tyskerne med dagens velferdssøkende som strømmer inn over landet.

Langt over 90% av de som søker, er ikke i nærheten å tilfredstille kravene til asyl og er kun ute etter velferdsmidler. Gjennom svindel og kriminalitet lykkes dessverre for mange av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid morsomt når du viser din uvitenhet, ved ikke engang å kunne forskjellen mellom ateisme og religiøs fundamentalisme.

Hva har ateisme med dette å gjøre?

Er det ikke netopp du som ved et sikkert firesifret antall anledninger har poengtert Hitlers tilhørighet til kristdendommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har ateisme med dette å gjøre?

Er det ikke netopp du som ved et sikkert firesifret antall anledninger har poengtert Hitlers tilhørighet til kristdendommen?

Du skrev: "livet ditt til å fremme islamsk fundamentalisme"

Jeg er ateist.

====

Jo, Hitler var åpenbart kristen. Hvilken relevans har dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Morsk påpeker, roter du fælt med når du sammenligner de som flyktet fra tyskerne med dagens velferdssøkende som strømmer inn over landet.

Langt over 90% av de som søker, er ikke i nærheten å tilfredstille kravene til asyl og er kun ute etter velferdsmidler. Gjennom svindel og kriminalitet lykkes dessverre for mange av dem.

Og akkurat som deg, gjemte nok svenskene som ikke ville ta imot asylsøkere bak "de er bare økonomiske flyktninger fra Norge" også.

For et slitt "alibi".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev: "livet ditt til å fremme islamsk fundamentalisme"

Jeg er ateist.

====

Jo, Hitler var åpenbart kristen. Hvilken relevans har dette her?

Sitat: Jeg er ateist.

Nei! Du er spik spenna gæærn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ekstra trivelig når du refererer til ditt eget vås som "tøv".

Vanskeligheter?

Hvor har du det i fra at nordmenn ble utvist fra Sverige av de grunner du nevner?

Skal du svare, eller fortsette å ro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: Jeg er ateist.

Nei! Du er spik spenna gæærn.

Du demonstrerer at du ikke vet forskjell på en ateist og en religiøs fundamentalist, og så presterer du å kalle *meg* gal?

*humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskeligheter?

Hvor har du det i fra at nordmenn ble utvist fra Sverige av de grunner du nevner?

Skal du svare, eller fortsette å ro?

Hvilken "årsak" (i gåseøyne) som du og de diktet opp er irrelevant. Dere er akkurat like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken "årsak" (i gåseøyne) som du og de diktet opp er irrelevant. Dere er akkurat like.

Du beskylder altså UDI, som jeg henter mine tall og opplysninger fra for å være diktere.

Ta deg en tablett og gå til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...