Gå til innhold

Bin-Laden hyller feige svenskelus


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Du demonstrerer at du ikke vet forskjell på en ateist og en religiøs fundamentalist, og så presterer du å kalle *meg* gal?

*humrer*

Hva du kaller deg selv for har naturligvis ikke engang kuriøs interesse.

Jeg forholder meg til den propaganda du bedriver, og den intense hets av personer som angriper vår tids nazisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    79

  • Mr Kahn

    43

  • Prozak

    10

  • Grip

    6

Mest aktive i denne tråden

Du beskylder altså UDI, som jeg henter mine tall og opplysninger fra for å være diktere.

Ta deg en tablett og gå til sengs.

Les hva jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva jeg skriver.

Det er gjort, og det levnes liten tvil om at du mener at jeg og UDI er diktere som IKKE tror at alle som ankomner landet er flyktninger.

Din allianse med løgnere og svindlere kler deg godt, da du selv bedriver det samme her daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort, og det levnes liten tvil om at du mener at jeg og UDI er diktere som IKKE tror at alle som ankomner landet er flyktninger.

Din allianse med løgnere og svindlere kler deg godt, da du selv bedriver det samme her daglig.

Så du kan altså ikke engang lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du kaller deg selv for har naturligvis ikke engang kuriøs interesse.

Jeg forholder meg til den propaganda du bedriver, og den intense hets av personer som angriper vår tids nazisme.

Du representerer jo vår tids nazisme, Morsk. Nå må du ikke bli forvirret.

Jeg er den som står for demokrati og menneskerettigheter.

Du er den som er imot slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du representerer jo vår tids nazisme, Morsk. Nå må du ikke bli forvirret.

Jeg er den som står for demokrati og menneskerettigheter.

Du er den som er imot slike ting.

Heldigvis er du nok ene og alene om å ha et slik forvrengt syn på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis er du nok ene og alene om å ha et slik forvrengt syn på deg selv.

Neida.

Men heldigvis er det vel få andre enn deg som er en slik nesegrus beundrer av bin Ladens metoder. Dere ville nok passet godt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som bærer så mye rasisme og fremmedhat at h*n til og med inkluderer svenskene, har vel igrunnen ekskludert seg selv fra enhver debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordalliansen

Svenskerne ble i desenier under den kalde krig blitt vurdert av NATO som en sikkerhetstrussel ved en eventuell storkrig.

Dagens hyllest fra Bin-Laden aktualiserer dette.

Dette er tull. NATO har alltid vært veldig trygge på Sveriges sikkerhetspolitiske ståsted. De har vel vært det mest "uoffisielle" NATO-medlemet.

Sjekk dine kilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som bærer så mye rasisme og fremmedhat at h*n til og med inkluderer svenskene, har vel igrunnen ekskludert seg selv fra enhver debatt.

En person som seriøst hevder at svensk utenrikspolitikk ikke kan, eller skal være, gjenstand for debatt bør muligens finne seg en annen hobby enn å blande seg i tråder hvor tema er politikk.

Har du noe å tilføye de historiske fakta jeg har trukket frem, så vær velkommen.

Har du ikke annet å bidra enn det sedvanlige rasist/nazist/fremmedhat oppgulp, så vær vennlig og hold kjeft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tull. NATO har alltid vært veldig trygge på Sveriges sikkerhetspolitiske ståsted. De har vel vært det mest "uoffisielle" NATO-medlemet.

Sjekk dine kilder!

Jeg tror du bør sjekke dine kilder selv, siden du tydligvis ikke er gammel nok til å huske den kalde krigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordalliansen

Jeg tror du bør sjekke dine kilder selv, siden du tydligvis ikke er gammel nok til å huske den kalde krigen.

...så 54 år rekker altså ikke?

Kom med kildene som viser at NATO har utvist frykt for Sveriges ståsted i den kalde krigen, og senere, før du hiver ut slikt tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som seriøst hevder at svensk utenrikspolitikk ikke kan, eller skal være, gjenstand for debatt bør muligens finne seg en annen hobby enn å blande seg i tråder hvor tema er politikk.

Har du noe å tilføye de historiske fakta jeg har trukket frem, så vær velkommen.

Har du ikke annet å bidra enn det sedvanlige rasist/nazist/fremmedhat oppgulp, så vær vennlig og hold kjeft!

Et spørsmål litt på siden...er du EU-motstander?

Husk, tunga rett i munnen når du svarer nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...så 54 år rekker altså ikke?

Kom med kildene som viser at NATO har utvist frykt for Sveriges ståsted i den kalde krigen, og senere, før du hiver ut slikt tøys.

Husker du Willocs uttalelser om dette den gang han var statsminister (som vakte endel rabalder)?

Det bør du hvis dette tema har interresert deg lenge, og jeg tror han visste hva han snakket om.

Når det er sagt, må det skilles klart mellom to ting: Den sterkt høyreorienterte svenske militære ledelse, som var klart NATO-vennlig og hadde hemelige kontakter med dem, og det svenske ultrasosialistiske regime ledet av Palme, som mer enn gjerne helhjertet støttet Nord-Vietnam og for den sags skyld ethvert annet rødt diktatur.

Det er som kjent den sivile statsmakt som råder over den militære, og av den grunn kunne hverken NATO eller andre ha den minste peiling på hva Sverige ville foreta seg i et eventuelt angrep på Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er du?

Svaret ditt var "riktig". Det hadde vært for ille hvis du hadde tilhørt den halvrasistiske, konservative og egonasjonalistiske NEI-siden, siden Sverige faktisk har påtatt seg et forpliktende samarbeid med Europa gjennom EU-medlemskap, som nå mer og mer overtar for NATO i sikkerhetspolitiske spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret ditt var "riktig". Det hadde vært for ille hvis du hadde tilhørt den halvrasistiske, konservative og egonasjonalistiske NEI-siden, siden Sverige faktisk har påtatt seg et forpliktende samarbeid med Europa gjennom EU-medlemskap, som nå mer og mer overtar for NATO i sikkerhetspolitiske spørsmål.

Ja, tidene endres og forhåpentligvis Sverige med den.

Faktisk var jo et forpliktende militært samarbeid med andre et problem for Sverige lenge, og en bidragende årsak til at det tok så lang tid for dem å gå inn i EU der de fleste var med i Nato.

Først når andre hadde ryddet opp og fjernet trusslene i deres nærområder turde de komme krypende ut av hula si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tidene endres og forhåpentligvis Sverige med den.

Faktisk var jo et forpliktende militært samarbeid med andre et problem for Sverige lenge, og en bidragende årsak til at det tok så lang tid for dem å gå inn i EU der de fleste var med i Nato.

Først når andre hadde ryddet opp og fjernet trusslene i deres nærområder turde de komme krypende ut av hula si.

Fortell meg om en nasjon, et folk, som du syns er bra. Det kunne vært interessant å høre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell meg om en nasjon, et folk, som du syns er bra. Det kunne vært interessant å høre....

Er du like idiot som du later som, eller er det fylla som har skylla fordi det er lørdag?

Det er faktisk ganske allminnelig i vårt samfunn å diskutere både vår egen og andre lands utenrikspolitikk.

Spesielt USA sin får gjennomgå så fletta flagrer hver eneste dag, uten at jeg har støtt på noen som fremstår vanvittig nok til å trekke rasisme inn i debatten.

Du er den første. Gratulerer! Eller er du kanskje halvt svensk og føler deg berettigget truffet av kritikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du like idiot som du later som, eller er det fylla som har skylla fordi det er lørdag?

Det er faktisk ganske allminnelig i vårt samfunn å diskutere både vår egen og andre lands utenrikspolitikk.

Spesielt USA sin får gjennomgå så fletta flagrer hver eneste dag, uten at jeg har støtt på noen som fremstår vanvittig nok til å trekke rasisme inn i debatten.

Du er den første. Gratulerer! Eller er du kanskje halvt svensk og føler deg berettigget truffet av kritikken?

Du skriver: "Spesielt USA sin får gjennomgå så fletta flagrer"

Det er politikken til USA som blir kritisert (og Bush, som anvarlig), og ikke alle menneskene i USA som blir hengt ut som "feige svenskelus" eller "feige USA-lus".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...