Gå til innhold

Bin-Laden hyller feige svenskelus


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    79

  • Mr Kahn

    43

  • Prozak

    10

  • Grip

    6

Mest aktive i denne tråden

...har Morsk svart deg ettertrykkelig på det meste av det du lirer av deg. Både han og jeg har gjort vår borgerplikt ved å ha tjenestegjort i Det Norske Forsvaret, noe som i seg selv er en brukbar attest.

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du stadig insisterer på å gjøre alle debatter til noe personlig.

Morsk har allerede gjort det personlig ved å kritisere svenskene (personlig).

Da må han tåle en dose av sin egen medisin, selv om det avslører han så til de grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«-Jo, Hitler var åpenbart kristen. Hvilken relevans har dette her? -»

Den samme relevansen som vi bruker når vi referer til diverse koryfeer og deres tilhørighet til Islam. Hvis Hitler myrdet jøder i Guds navn, så gjør vel Arafat og hans støttespillere det i Allahs navn?

Eller Stalins...Lenins...Marx'?

Du skriver: "Hvis Hitler myrdet jøder i Guds navn, så gjør vel Arafat og hans støttespillere det i Allahs navn?"

Det andre følger åpenbart overhodet ikke fra det første. Hvorfor skulle det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Arafat & Co står nok for demokrati og likeverd mellom kjønn, rase og religion. Statsdannelse etter Sharia-lov, der har du din oppfatning av «demokrati».

*'*

En person som så løgnaktig påstår at det er demokrati i Israel vet åpenbart ikke hva ordet betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har Morsk svart deg ettertrykkelig på det meste av det du lirer av deg. Både han og jeg har gjort vår borgerplikt ved å ha tjenestegjort i Det Norske Forsvaret, noe som i seg selv er en brukbar attest.

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du stadig insisterer på å gjøre alle debatter til noe personlig.

Svaret mitt ble så pinlig for denne sosialkasusen som garantert har lurt seg unna alt som heter pliketer hele livet, at de eneste krampetrekninger han kan komme med er at jeg ikke har svart.

Et latterlig skue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsk har allerede gjort det personlig ved å kritisere svenskene (personlig).

Da må han tåle en dose av sin egen medisin, selv om det avslører han så til de grader.

Jeg har kritisert feiginger, og saklig begrunnet hvorfor de er feige.

I skarp kontrast står din hatpropaganda mot USas befolkning, basert utelukkende på fordomsfulle løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsk har allerede gjort det personlig ved å kritisere svenskene (personlig).

Da må han tåle en dose av sin egen medisin, selv om det avslører han så til de grader.

Jeg kan ikke se at en eneste svenske har reagert på dette som en personlig bebreidelse, da ingen er navngitt.

Du, derimot, går løs på Morsk og vil avtvinge ham holdninger og meninger som ikke eksisterer andre steder enn i ditt hode. Den «medisinen», for å bruke din terminologi, er verbalt kvakksalveri fra din side.

Det eneste du avslører (til stadighet) er din egen totale mangel på disiplin og folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, som forsøker å kneble etthvert tilløp til debatt, der husguden står i fare for å bli kritisert.

Et morsomt tilleggspoeng er at sør må være den eneste med direkte adgang til webmasters sensurknapp. Litt sutring til master på bakrommet, og vips er de uønskede innlegg fjernet.

Jeg dristet med til å omtale sør som islamisthore, og det ble visstnok for meget. I forhold til sørs omtaler av andre debattanter, er det selvsagt et musepiss.

Men det er jo morsomt å registrere at man har injurierende kraf :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du representerer jo vår tids nazisme, Morsk. Nå må du ikke bli forvirret.

Jeg er den som står for demokrati og menneskerettigheter.

Du er den som er imot slike ting.

Stalin var ateist, og det burde vel ikke forundre noen at du bruker ham som et kvalitetsstempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Hvis Hitler myrdet jøder i Guds navn, så gjør vel Arafat og hans støttespillere det i Allahs navn?"

Det andre følger åpenbart overhodet ikke fra det første. Hvorfor skulle det det?

Igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som så løgnaktig påstår at det er demokrati i Israel vet åpenbart ikke hva ordet betyr.

...som kan skolere meg, den uvitende, om hva et ekte demokrati er?

Jeg kan nesten ikke vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men dine personangrep er ikke verd å besvare.

Ta ansvar, skjerp deg.

Som sagt - eksperte på personangrep her er deg. Men ikke engang det tør du stå for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret mitt ble så pinlig for denne sosialkasusen som garantert har lurt seg unna alt som heter pliketer hele livet, at de eneste krampetrekninger han kan komme med er at jeg ikke har svart.

Et latterlig skue.

Jeg er helt enig, en diskusjon med denne signaturen sør er som å fange en fis i full storm.

Forøvrig ingen ueffen metafor. ;^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at en eneste svenske har reagert på dette som en personlig bebreidelse, da ingen er navngitt.

Du, derimot, går løs på Morsk og vil avtvinge ham holdninger og meninger som ikke eksisterer andre steder enn i ditt hode. Den «medisinen», for å bruke din terminologi, er verbalt kvakksalveri fra din side.

Det eneste du avslører (til stadighet) er din egen totale mangel på disiplin og folkeskikk.

Hva så om de ikke er navngitt? Må han liste opp alle ved navn?

Når man snakker om "svensker" eller "nordmenn" så rammer det alle svensker eller nordmenn.

Fint hvis du faktisk kan beherske språket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kritisert feiginger, og saklig begrunnet hvorfor de er feige.

I skarp kontrast står din hatpropaganda mot USas befolkning, basert utelukkende på fordomsfulle løgner.

Hvilken hatpropaganda?

Mer av dine fantasifulle løgner for å dekke over at du ikke selv er noe bedre enn de svenskene du kritiserer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om de ikke er navngitt? Må han liste opp alle ved navn?

Når man snakker om "svensker" eller "nordmenn" så rammer det alle svensker eller nordmenn.

Fint hvis du faktisk kan beherske språket.

Sitat: Hva så om de ikke er navngitt? Må han liste opp alle ved navn?

Tosk! Det er jo nettopp DET du forlanger at jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et morsomt tilleggspoeng er at sør må være den eneste med direkte adgang til webmasters sensurknapp. Litt sutring til master på bakrommet, og vips er de uønskede innlegg fjernet.

Jeg dristet med til å omtale sør som islamisthore, og det ble visstnok for meget. I forhold til sørs omtaler av andre debattanter, er det selvsagt et musepiss.

Men det er jo morsomt å registrere at man har injurierende kraf :-)

Ja, det forundrer meg ikke. jeg bare venter på at porten skal smelle igjen for nicket «Mr Kahn» også nå, for nå har signaturen sør fått så mye juling i et par tråder her at fråden står om stryta på flere her inne.

Men pytt, bissniss as jusjual, som døm sier på Hadeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalin var ateist, og det burde vel ikke forundre noen at du bruker ham som et kvalitetsstempel.

Eh, ja?

Stalin hadde også 2 lunger? HVa er relevansen?

Ateisme er ikke et livssyn, men en beskrivelse av et livssyn.

Det er flott hvis du faktisk mestrer begrepene FØR du driter deg ut ved å bruke dem feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...