Gå til innhold

Bin-Laden hyller feige svenskelus


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

*ler*

Ja, vi har konstatert at du ikke kan forsvare din påstand om at Israel er et demokrati, men må våse om arabiske land. SOm om de gjør Israel mer/mindre demokratisk.

Nå er det jo araberne som har angrepet Israel, og som fortsetter sine angrep. I den anledning er det jo interessant å vite hva du mener med demokrati, siden vi vet at det ikke finnes et enste fungerende arabisk demokrati.

Ergo, du forsvarer diktaturer og angriper demokratier.

Ikke engang Francos femtekolonne arbeidet så keitete som det du gjør her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    79

  • Mr Kahn

    43

  • Prozak

    10

  • Grip

    6

Mest aktive i denne tråden

Ja, Kahn. Jeg føler meg veldig "etter" deg....

:-)

"........................."

Det var leit. Vel, oversender litt sympati med eau de vie og poco loco-skjeggeklem i sør-klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Flisa" (som du nevnte i innlegget ovenfor) er nicket til Mr Kahns kone!

Med vennlig hilsen

PUUUIIIIIIIIIIIII!

For én gang skyld fikk du rett!

*blåser i 17.mai-pipe, ikledd kjeglehatt og festivitas*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, like lite som jeg ville avstå fra å kritisere den norske statsministerens politikk (hvis jeg var uenig med den). Mener du da at jeg sverter "alle nordmenn"?

Det er stor forskjell på å kritisere en politikk/president/statsminister, og på å fordømme et helt folk.

«-Det er stor forskjell på å kritisere en politikk/president/statsminister, og på å fordømme et helt folk.-»

Ja, men den floskelen kveler deg visst når jeg kritiserer Arafat og hans terror-regime for deres udåder. Ditt tvesyn er å regne som en parodi på seg selv.

*skoggerler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise til hvem det er som påstår at diktaturer er demokrati?

Ikke det?

Altså, et nytt forsøk fra deg på å flytte fokus.

...å underbygge påstanden om at jeg ikke vet hva demokrati er. Når jeg bad deg bruke arabiske «demokratier» som målestokk, så ble du bare krakilsk og utidig.

Vi vet jo hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ikke befolkningen som er innenfor området har samme rettigheter, så er det ikke noe demokrati.

Les det favn skriver.

Enhver som innehar israelsk statsborgerskap, enten han er jøde eller araber, har fulle demokratiske rettigheter.

Men Israel er i en særstilling som demokratisk stat: de er i krig. Og de er ikke i krig med Japan eller Tyskland, de er i krig med en etnisk gruppe som som utgjør mer enn 20 prosent av Israels befolkning.

Hvor mange demokratiske rettigheter har jøder i et arabisk land?

Kunne du tenke deg å svare på dette som et normalt tenkende menneske - for én gangs skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«-Det er stor forskjell på å kritisere en politikk/president/statsminister, og på å fordømme et helt folk.-»

Ja, men den floskelen kveler deg visst når jeg kritiserer Arafat og hans terror-regime for deres udåder. Ditt tvesyn er å regne som en parodi på seg selv.

*skoggerler*

Hva gnåler du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...å underbygge påstanden om at jeg ikke vet hva demokrati er. Når jeg bad deg bruke arabiske «demokratier» som målestokk, så ble du bare krakilsk og utidig.

Vi vet jo hvorfor.

Neida - jeg bare påpekte at du igjen ville flytte fokus vekk fra Israel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke forsvare påstanden om at Israel er en demokratisk stat, det er allerede opplest og vedtatt.

Jeg angriper din påstand om at Israel IKKE er en demokratisk stat, hvorpå du hevder at jeg ikke vet hva demokrati er. I den anledning bad jeg deg definere demokrati opp mot 22 arabiske stater, slik at vi kan få et inntrykk av hva DU mener med demokrati. Det er åpenbart forskjeller ute og går her.

Men nok en gang overvurderte jeg deg. Men jeg begynner å bli vant til dine personangrep.

Nei, det er ikke opplest at Israel er noe demokrati. Det er en løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo araberne som har angrepet Israel, og som fortsetter sine angrep. I den anledning er det jo interessant å vite hva du mener med demokrati, siden vi vet at det ikke finnes et enste fungerende arabisk demokrati.

Ergo, du forsvarer diktaturer og angriper demokratier.

Ikke engang Francos femtekolonne arbeidet så keitete som det du gjør her.

Israel er ikke "mer" demokrati uansett hvilke irrelevante "fakta" du trekker inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida - jeg bare påpekte at du igjen ville flytte fokus vekk fra Israel.

...men du løper fra skanse til skanse som en hare.

Jeg noterer meg at du er svar skyldig - igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men du løper fra skanse til skanse som en hare.

Jeg noterer meg at du er svar skyldig - igjen.

*ler*

Beklager, Kahn, men Israel er fremdeles ikke noe demokrati, på tross av dine løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver som innehar israelsk statsborgerskap, enten han er jøde eller araber, har fulle demokratiske rettigheter.

Men Israel er i en særstilling som demokratisk stat: de er i krig. Og de er ikke i krig med Japan eller Tyskland, de er i krig med en etnisk gruppe som som utgjør mer enn 20 prosent av Israels befolkning.

Hvor mange demokratiske rettigheter har jøder i et arabisk land?

Kunne du tenke deg å svare på dette som et normalt tenkende menneske - for én gangs skyld?

Hvilke rettigheter jøder har i arabiske land har null relevans i en diskusjon om Israel er et demokrati - det bør til og med du få med deg.

Videre, du påstår at de palestinske områdene er israelske. Vel, isåfall må jo alle palestinerne som bor der nå kunne stemme ved israelske valg?

Eller?

Igjsn møter du deg selv i døren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gnåler du om?

Jeg bare minner deg om dine egne moralske anfektelser når jeg pirker borti husguden din, den egyptiske «frihetskjemperen» Rahman Abdul Rauf al-Qudwa al-Husseini, alias Yassir Arafat.

Da skriker du opp om rasisme, muslimhat og all den fanskapen du kan komme på i farten. Du må slutte og hive ut pissebøttene dine lovart. Du drukner jo snart i ditt eget piss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke opplest at Israel er noe demokrati. Det er en løgn.

Den påstanden klarer du ikke underbygge, og det vet du. Du prøver heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...