Gå til innhold

Integrerte høyttalere :(

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har integrerte høyttalere (ligger i den gamle monitoren min) - og de er elendige til musikk.

Jeg skal kjøpe løse høyttalere, men: Hvor ligger forsterker'n? I lydkortet? (Hva skal jeg gjøre for å få bra lyd, lurer jeg vel egentlig på....)? Og hvor skal jeg gå, evt. på nett - (har Dell pc)

takk for svar :))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163679-integrerte-h%C3%B8yttalere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lips1365380508

Hmm..vet ikke om jeg kan svare på spm ditt, men jeg har intergrerte høytalere i skjermen også, og ja, de er ikke no bra til musikk, derfor har jeg koblet til høytalere fra musikkanlegget mitt, og har forsterker der. tror ikkke det finnes forsterker i lydkortet, du må nok kjøpe det. Gå til en data butikk, så vet de svaret;)

Hmm..vet ikke om jeg kan svare på spm ditt, men jeg har intergrerte høytalere i skjermen også, og ja, de er ikke no bra til musikk, derfor har jeg koblet til høytalere fra musikkanlegget mitt, og har forsterker der. tror ikkke det finnes forsterker i lydkortet, du må nok kjøpe det. Gå til en data butikk, så vet de svaret;)

det fins jo brukbare høyttalere til pc, (som også funker til musikk). Det er derfor jeg lurer på det der med forsterker. Men jeg ksjønner at du heller ikke vet...

..men kanskje noen andre leser dette ? :)

Gjest Mr Papp

det fins jo brukbare høyttalere til pc, (som også funker til musikk). Det er derfor jeg lurer på det der med forsterker. Men jeg ksjønner at du heller ikke vet...

..men kanskje noen andre leser dette ? :)

Kjøp deg en pakke som inneholder subwoofer + et par høyttalere.

Annonse

"Hvor ligger forsterker'n? I lydkortet?"

Hvis du kjøper deg løse høytallere til PC-bruk - er der forsterker i høytalleren.

Resten er hemmelig:-)

fortell om 'resten' davel?? -hvis det er noe?

:)

IngenLurerDenneGutten

fortell om 'resten' davel?? -hvis det er noe?

:)

Joda, subwoofer høyner lyden ytterligere. Den har også forsterker, for det var vel viktig?:-)

(Den tar seg av bassen, som kan komme godt med, da PC-høytallere er ganske pinglete i lyden)

Joda, subwoofer høyner lyden ytterligere. Den har også forsterker, for det var vel viktig?:-)

(Den tar seg av bassen, som kan komme godt med, da PC-høytallere er ganske pinglete i lyden)

subwoofer høres ut som noe for ungdommen..... Jeg får forhøre meg i butikken, takk for svar :)

Annonse

Gjest Mr Papp

og subwoofer er...?

ihht. ILDG er det unødvendig?

Og hvor skriver han at det er unødvendig?? Hæ??? HÆÆ????? LES IGJEN, FOR #¤#¤#¤#!!!

Nei, altså, det kommer an på hva du gidder å betale og hvor kresen du er. Så enkelt er det. Men du skreiv nå i utgangspunktet at du ville ha bra lyd, ikke sant. :-P

Naboen har kongeanlegg med fire frenetiske høyttalere, han trenger ikke subwoofer. Alt kommer an på.

Og hvor skriver han at det er unødvendig?? Hæ??? HÆÆ????? LES IGJEN, FOR #¤#¤#¤#!!!

Nei, altså, det kommer an på hva du gidder å betale og hvor kresen du er. Så enkelt er det. Men du skreiv nå i utgangspunktet at du ville ha bra lyd, ikke sant. :-P

Naboen har kongeanlegg med fire frenetiske høyttalere, han trenger ikke subwoofer. Alt kommer an på.

unnskyld så meget at jeg kom i skade for å gi deg faretruende høyt blodtrykk. Det gleder meg imidlertid at det sank like hurtig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...