Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

jeg har 2 bestevenniner og 2 bestevenner, så akkurat det stusset hvertfal ikke jeg på. Jeg har aldri tenkt over at det høres rart ut å si.

Men jeg er enig at man kan fort bli litt skeptisk her inne med så mange tulleinnlegg. Likevel mener jeg også at vedkommenes problemstilling ikke er så uvanlig og tror derfor dette er et seriøst innlegg.

I og med at jeg har brukt så mye tid på innlegget hans og diskutert fram og tilbake, håper jeg søren meg at det er seriøst :0)

Tilføyelse:

Jeg tror ikke nødvendigvis at det er et rent tulleinnlegg, problemstillingen kan være reell nok, men jeg tror det er en kvinne som har skrevet det.

Altså en kvinne som skulle ønske hun så ut som Celina Midelfart.

Men du kan godt avvise mine spekulasjoner, jeg er jo litt rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Tilføyelse:

Jeg tror ikke nødvendigvis at det er et rent tulleinnlegg, problemstillingen kan være reell nok, men jeg tror det er en kvinne som har skrevet det.

Altså en kvinne som skulle ønske hun så ut som Celina Midelfart.

Men du kan godt avvise mine spekulasjoner, jeg er jo litt rar.

Ja, det va'kke meg som skrev altså, selv om jeg gjerne skulle sett ut som Celine :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten.

Før så pyntet hun seg, sminket seg av og til. Men nå er det på med treningsbuksene med en gang hun kommer inn døren og igang med å se på alle talk showene som hun har tatt opp på video i løpet av dagen.

Før dro vi på byen i lag, men nå gidder hun aldri det heller.

Kvelden i dag bestod stort sett at hun satt i stua og tittet på noe dritt som jeg ikke orket, mens jeg surfet på nettet. Hun har sikker lagt seg allerde regner jeg med. Jeg bruker som regel å drøye med å legge meg til hun sovner for da slipper jeg eventuelle tilnærmelser.

"Jeg bruker som regel å drøye med å legge meg til hun sovner for da slipper jeg eventuelle tilnærmelser."

Hvis det er slikt fatt, så må du set til å stikke fingeren i rævva og kjenne etter hvor du er. Se til hel.... å avslutte forholdet. Det er hverken rettferdig overfor henne eller deg selv å holde på slik. Og når du reagerer på dette på den måten du gjør, så kommer dette ALDRI til å bli bra - sann mine ord.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare for at jeg ser fotbal. Mer hjernedød interesse skal man lete lenge etter. Tror ikke jeg noen gang har sett en hel fotball kamp.Halvnakne mannfolk som springer etter lær blir noe homofilt for meg.

Du gjør ikke mye for å fremstå som voksen og seriøs, gjør du?

"..........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du slik ei "kjerring" som du framstår som?

Klesstørrelser, vekt, såpeserier, samlivsrådgiver?

Det er vel for mye forlangt at dere to holder penismålingene dere imellom utenfor en tråd som ikke har noe med dere å gjøre?

"..........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel for mye forlangt at dere to holder penismålingene dere imellom utenfor en tråd som ikke har noe med dere å gjøre?

"..........................."

Sjalu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilføyelse:

Jeg tror ikke nødvendigvis at det er et rent tulleinnlegg, problemstillingen kan være reell nok, men jeg tror det er en kvinne som har skrevet det.

Altså en kvinne som skulle ønske hun så ut som Celina Midelfart.

Men du kan godt avvise mine spekulasjoner, jeg er jo litt rar.

Jeg tror som deg. Tviler på at menn kunne dikte opp en slik historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes da faktisk at 36 og 38 er helt normale størrelser og er man høy så er det da mange som er slanke som bruker både 40 og 42.

Jeg bruker str 42 pga høyden min. Er 178 cm høy.

*Kremt*

Må vel innrømme at jeg ikke er noen sylfide akkurat da, har litt tillegg rundt mage og rumpe etter 3 barnefødsler;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker str 42 pga høyden min. Er 178 cm høy.

*Kremt*

Må vel innrømme at jeg ikke er noen sylfide akkurat da, har litt tillegg rundt mage og rumpe etter 3 barnefødsler;o)

Jeg har også mage da etter fødslene. Den er helt umulig å bli kvitt. Kjenner da folk på din høyde som bruker 42 som absolutt er slanke nok, bortsett fra magen da ;o)

Har noen bortsett fra stjernene blitt kvitt babymagen tror du og spesielt de med keisersnitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mage da etter fødslene. Den er helt umulig å bli kvitt. Kjenner da folk på din høyde som bruker 42 som absolutt er slanke nok, bortsett fra magen da ;o)

Har noen bortsett fra stjernene blitt kvitt babymagen tror du og spesielt de med keisersnitt?

"Har noen bortsett fra stjernene blitt kvitt babymagen tror du og spesielt de med keisersnitt?"

Nope:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har noen bortsett fra stjernene blitt kvitt babymagen tror du og spesielt de med keisersnitt?"

Nope:o)

Akkurat. Forresten var det en som sa jeg skulle være stolt av magen min for den viste at jeg hadde født tre unger *ser ned på boblemagen som står ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Forresten var det en som sa jeg skulle være stolt av magen min for den viste at jeg hadde født tre unger *ser ned på boblemagen som står ut*

*Ser på mine søte 3 små der de sitter og ser på tv*

Kan ikke si at magen min bryr meg så mye heller nei:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"innlegget er vel et tulleinnlegg"

hvorfor tror du det?

Innlegget er ikke noe tulleinnlegg nei. Forstår ikke hva som er så spesielt med innlegget siden det nepper er en så uvanlig problemstilling. Problemet er vel at i motsetning til andre gutter ikke har gjort det slutt pga av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er ikke noe tulleinnlegg nei. Forstår ikke hva som er så spesielt med innlegget siden det nepper er en så uvanlig problemstilling. Problemet er vel at i motsetning til andre gutter ikke har gjort det slutt pga av dette.

Vås.

Du fremstår som meget umoden, og psykelig opphengt i klesstørrelser i det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En av bestevenninnene mine"??

Finnes det menn som bruker begrepet

bestevenninner?

Hm. Nå kunne det vært fristende å antyde at dette enten er et tulleinnlegg, eller at det er du i sofaen som skriver, og som lurer på om samboeren har grunn til å miste lysten.

Men jeg skal selvsagt ikke antyde noe slikt. Det ville virke mistenksomt og paranoid.

Jeg var ikke klar over at det var forbudt for gutter å bruke ordet bestevennine. Isteden for å bruke bestevenn og da deretter forklart at det var en gutt så må da det være naturlig å bruke ordet venninne. De fleste av de som jeg kaller for venner er faktisk jenter. Gutter er kompiser for de prater man jo bare dritt med :-)

Joda, dama har påpekt tidligere at det er merkelig at jeg har så mange jentevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er enig i at det er et problem hvis man bare sitter i sofaen - det har jeg også skrevet.

Poenget mitt er heller ikke at "fett er flott", men det er han som har et problem. Hva skal han gjøre hvis hun blir gravid, og legger på seg? Forlate henne?

Med vennlig hilsen

Hun vil gifte seg å få barn med meg, men det er totalt uaktuellt med den holdningen hun har til egen kropp. For meg virker det som om når hun fikk has på meg (når vi kjøpte leilighet) at hun ikke lenger gidder å bry seg for da har hun lokket meg nok i fellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens snilleste jente fortjener noen andre enn deg, noen som kan elske henne selv om hun faller utenfor idealene moteindustrien pådytter oss. Jeg tror at hun vil få det bedre uten å stadig bli påminnet hvor mislykket hun er i dine øyne.

Jeg har på nært hold sett ei jente leve med en kroppsfacist som deg. Hun var normal i kroppen, likevel begynte han å mase om at hun var for tykk og telte kaloriene hun inntok, da spesielt i andres påhør.

Tror du hun ble tynn av det? Nei, for når det først er definert som et problem blir det et problem. Selvoppfyllende profeti.

Hun ble tynn igjen da hun hadde forlatt han og fått sine egne tanker og meninger om seg selv tilbake.

Du sier hun er for tykk, dermed blir hun for tykk i egne øyne. Du sier hun er lat, hun godtar det også. Alle dine små stikk bidrar til å forverre problemet samt å ødelegge henne du definerer som verdens snilleste jente. Fortjener hun det? Fortjener du en så snill jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...