Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Alternativt at man er en mann, og ikke en fjortis. Det han skriver blir jo bare litt for tåpelig.

Med vennlig hilsen

Jeg skrev mitt første innlegg i går på dette nettstedeg. Jeg skjønner jeg traff et sårt punkt hos deg. Jeg har ikke kritisert kroppen din for jeg har ikke det minste peiling på hvordan du ser ut, men enkelte fordommer kan man få utifra svarene dine.

Hvis ikke du er voksen nok til å innse at i dagens verden så er utseendet alt i et forhold. Det er jo greit at partneren har vett i hodet, men etter noen år så har man gjennomdiskutert alt til det kjedelige så da gjenstår bare sex. Så over tid teller utseendet bare mer.

Den forrige dame dumpet jeg faktisk fordi kompisene mine syns hun var så stygg. Om hun var smart eller ikke har jeg ikke noen formening om da jeg ikke vil dømme folk utifra noe de ikke kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Gjest tror nok ikke det.

Det er faktisk det minste jeg er redd for å miste håret. Begge mine besteforeldre i 80 årene har tykt hår. Faren min som er snart 60 har ikke det minste tegn på hårtap. Og hår på overkroppen det eier jeg ikke. Men jeg er da langt fra perfekt jeg heller. Hadde jeg vært det så hadde Celina vært dama mi.

Om da Celina hadde ønsket seg en som deg, og/eller en som ser på seg selv som perfekt?

Har mine tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev mitt første innlegg i går på dette nettstedeg. Jeg skjønner jeg traff et sårt punkt hos deg. Jeg har ikke kritisert kroppen din for jeg har ikke det minste peiling på hvordan du ser ut, men enkelte fordommer kan man få utifra svarene dine.

Hvis ikke du er voksen nok til å innse at i dagens verden så er utseendet alt i et forhold. Det er jo greit at partneren har vett i hodet, men etter noen år så har man gjennomdiskutert alt til det kjedelige så da gjenstår bare sex. Så over tid teller utseendet bare mer.

Den forrige dame dumpet jeg faktisk fordi kompisene mine syns hun var så stygg. Om hun var smart eller ikke har jeg ikke noen formening om da jeg ikke vil dømme folk utifra noe de ikke kan gjøre noe med.

Du skriver: "Hvis ikke du er voksen nok til å innse at i dagens verden så er utseendet alt i et forhold."

*ler*

Det blir morsomt når du får en virkelighetsorientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår problemet ditt. Jeg ville nok heller ikke likt det hvis mannen min hadde blitt feit.

Du bør snakke med henne, og ta henne med ut på lange gåturer og joggeturer.

Prøv og endre kosholdsvanene.

Hvis hun ikke selv vil, blir det vanskelig.

Da må du bare være ærlig med henne og si at du ikke orker dette og at det er et problem for deg.

Man kan ikke noe for at man ikke tenner på feite kropper. Det er en ærlig sak. Og man har et ansvar ovenfor hverandre og seg selv hvis man skal ha det godt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frida irene

Jeg ville vært fornøyd med 36-38 for der finnes det iallfall noen ting.

Jeg er bare så drita lei å være med å se på klær til henne. Finner jo aldri noe. Det som henger på stativene er som regel 34-36.

En kollega på jobb bruker 32, men hun er asiat.

Hun er nå blitt dame og er ikke noen tenåring lenger. De fleste legger jo på seg etter hvert. Selv var jeg 22 kg. lettere da jeg var 19 men var da også alt for tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Jeg forstår problemet ditt. Jeg ville nok heller ikke likt det hvis mannen min hadde blitt feit.

Du bør snakke med henne, og ta henne med ut på lange gåturer og joggeturer.

Prøv og endre kosholdsvanene.

Hvis hun ikke selv vil, blir det vanskelig.

Da må du bare være ærlig med henne og si at du ikke orker dette og at det er et problem for deg.

Man kan ikke noe for at man ikke tenner på feite kropper. Det er en ærlig sak. Og man har et ansvar ovenfor hverandre og seg selv hvis man skal ha det godt sammen.

Jeg syns kanskje å betegne henne som feit er litt i drøyeste laget.

Ifølge BMI så er hun rundt 27, litt overvektig med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kanskje å betegne henne som feit er litt i drøyeste laget.

Ifølge BMI så er hun rundt 27, litt overvektig med andre ord :)

Jeg har ikke sett henne, bare forholder meg til det han sier.

De der BMI-e den er jeg greiene er bar tull. I følg den er jeg kraftig undervektig. Noe jeg ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett henne, bare forholder meg til det han sier.

De der BMI-e den er jeg greiene er bar tull. I følg den er jeg kraftig undervektig. Noe jeg ikke er.

Her ble det mye rot. Håper du forsto hva jeg skulle si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Jeg har ikke sett henne, bare forholder meg til det han sier.

De der BMI-e den er jeg greiene er bar tull. I følg den er jeg kraftig undervektig. Noe jeg ikke er.

Er du 1.62 høy kan du veie fra 50 kg til 66 kg og være normalvektig. Jeg tror ikke det er direkte tull, nei.

Men det kan jo hende du har ekstremt "slank" beinbygning med lite muskler og derfor ikke ser undervektig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frida irene

Jeg var ikke klar over at det var forbudt for gutter å bruke ordet bestevennine. Isteden for å bruke bestevenn og da deretter forklart at det var en gutt så må da det være naturlig å bruke ordet venninne. De fleste av de som jeg kaller for venner er faktisk jenter. Gutter er kompiser for de prater man jo bare dritt med :-)

Joda, dama har påpekt tidligere at det er merkelig at jeg har så mange jentevenner.

Tenkte meg nesten det ja. Er du bifil kanskje? Ikke noe vondt ment altså.

Selv synes jeg ofte at homsetyper er langt mere fokusert på kropp enn det heterofile menn er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det va'kke meg som skrev altså, selv om jeg gjerne skulle sett ut som Celine :o)

Hun har nok jobbet hardt for å få den kroppen.

Jeg har sett henne på Sats flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Celina ser grusom ut. Alt for tynn, men hun kan jo ha problemer med å legge på seg så hun skal selvfølgelig ikke "mobbes".

Hu er faktisk veldig flott.

Hun er ikke for tynn, men veldig veltrent.

Har sett henne på Sats mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok jobbet hardt for å få den kroppen.

Jeg har sett henne på Sats flere ganger.

Så mye er det ikke verdt altså. Da er jeg heller som jeg er :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ble vel kanskje litt feil. Men jeg syns nå hun ser sykelig tynn ut. Jeg har heller ikke som vane å "mobbe" folk for utseende, det er andre verdier som er viktigere syns nå jeg.

Men om alle mannebein hadde sagt ja til Celina er jeg ikke helt sikker på at det er fordi hun har en fantastisk kropp, men et fantastisk nydelig fjes har hun.

Jeg syns heller ikke "muskelbunter" av gutter eller pipestilker er særlig pent, men har de masse mellom ørene så tror jeg nok jeg hadde syns det var okey allikevel, men om muskelbunter som trener timesvis på helsestudio hver dag kan ha så mye mellom ørene kan vel diskuteres :)

Personlig så ville jeg vel heller hatt kroppen til Jennifer Lopez enn Celina Middelfart.

Sykelig er hun ihvertfall ikke. Hun er veldig sprek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye er det ikke verdt altså. Da er jeg heller som jeg er :o)

Ja, men jeg er sikker på at du er fin som du er.

Jeg trener, men hvis jeg skal se ut som Celina, må jeg jobbe livet av meg, og det orker jeg ikke.

Dessuten kan det jo hende hun forandrer seg litt, hvis hun også får 3 barn en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg er sikker på at du er fin som du er.

Jeg trener, men hvis jeg skal se ut som Celina, må jeg jobbe livet av meg, og det orker jeg ikke.

Dessuten kan det jo hende hun forandrer seg litt, hvis hun også får 3 barn en gang i fremtiden.

Vi skylder på det ;o)

Ungene altså. Tre graviditeter sliter på kroppen, det er ikke til å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver er litt for tåpelig å svare på.

Hvis du syns det er så tåpelig så la vær å svar da.

Jeg takker uansett for mange gode innspill fra de andre ikke så trangsynte på dette forumet.

Jeg antar du er singel siden du tydeligvis ikke vet noe som helst om hva menn. Enten det eller så er det sammens med en komplett nerd som ikke får noe bedre å så forsvarer du han med å si at han er "smart og reflektert" i motsetning til folk med mine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syns det er så tåpelig så la vær å svar da.

Jeg takker uansett for mange gode innspill fra de andre ikke så trangsynte på dette forumet.

Jeg antar du er singel siden du tydeligvis ikke vet noe som helst om hva menn. Enten det eller så er det sammens med en komplett nerd som ikke får noe bedre å så forsvarer du han med å si at han er "smart og reflektert" i motsetning til folk med mine meninger.

Tror det eller ei, men denne mannshatende ekstremfeministen er faktisk en mann...ihverfall biologisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...