Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Ja, det krever mer enn før og holde seg slank.

Men kjukk behover man ikke bli. Det tror jeg vi er enig i.

Nei, men jeg stopper liksom ikke å legge på meg akkurat nå og det liker jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Det er vel helst du som har blitt mer tolerant, du ser jo at jeg tom er opptatt av rosenkranser ;o)

Javisst. Må jeg få kalle henne fru Rosenkrantz?

(Ja, skilte kan kalle seg fru).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen ting som får sinnene mer i opprør her inne enn at folk er for tykke.

Jeg har sagt min mening om det mange ganger og orker ikke mere pepper men kan si til deg at du har fått noen gode råd av SDD og Mary Poppins :o)

Det lekre tøyet er i størrelse 32-34 på H&M? Jeg handler der og det meste lekre tøyet du tenker på er vel i størrelse 36-40?

Få henne til å være med deg å trene da vel. Som mange andre her inne sier, det er litt sensitivt tema det der, men jeg forstår selvfølgelig at forandringer ikke alltid fryder. Men dere MÅ snakke sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende du får deg en skikkelig ubehagelig overraskelse, da. "Oi...jeg var visst litt annerledes enn fattern og bestefattern". :-)

Du er vel uansett bare en guttunge ennå.

"............................"

Ja man vet aldri. Foreløpig er håret så tykt at med en gang det er lenger en 3 mm kan jeg bruke det som hjelm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve det ut da.

Får bare håpe han ikke får hjerteinnfarkt.

Ja, hvis sjansen byr seg. Og han kan ligge helt stille, så ikke hjertet svikter.

Var det slik fru Smith ble enke, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de fleste er det en forskjell på noen som veier 72 kg (som er en helt normal vekt), og en som veier 200 kg (som åpenbart har en sykdom eller psykisk problem).

Generelt fremstår du som svært umoden.

For det første så har jeg aldri skrevet noe plasser at samboeren er feit, jeg kalte henne kraftig i ett innlegg. 72 kg høres kanskje ikke så mye ut, men med tanke på høyden og hva de fleste andre både yngre og eldre damer veier så er det relativt mye. For alt jeg vet så veier hun mer. 72 er tallet hun oppga til meg for en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lekre tøyet er i størrelse 32-34 på H&M? Jeg handler der og det meste lekre tøyet du tenker på er vel i størrelse 36-40?

Få henne til å være med deg å trene da vel. Som mange andre her inne sier, det er litt sensitivt tema det der, men jeg forstår selvfølgelig at forandringer ikke alltid fryder. Men dere MÅ snakke sammen!

Joda jeg har prøvd flere ganger. Men hun har alltid en unnskyldning for å ikke være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden, særlig med tz ;o)

Da sier vi det.

Selvom du ikke liker høyrefolk: synes du ikke at Herman Friele er litt søt og sjarmerende? Altfor gammel for oss, selvsagt, men mannen har da stil og sjarm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste er det en forskjell på noen som veier 72 kg (som er en helt normal vekt), og en som veier 200 kg (som åpenbart har en sykdom eller psykisk problem).

Generelt fremstår du som svært umoden.

Dette var bare et eksempel.Du er ganske krass må jeg si.

Som sagt tidligere her, så vet jeg ikke om hun er tjukk, for jeg har ikke sett henne.Dette avhenger jo av benbygning.

Men det fokuseres alt for lite på helse her.

Det er så mye skriking hver gang det snakkes om overvekt.Folk er lei av kroppsfiksering sier de.

For noe tull. Det er et alvorlig helseproblem.

Jeg snakket med en lege som sier at barn også blir tykkere og tykkere. Man må ta dette på alvor.

Det er ikke så enkelt at det bare er det indre som teller.

Når en persom er kraftig overvektig, så sier det mye om en personen,og livstilen. Det kan være like mye det som irriterer som selve vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ditt egentlige problem er at du er homo og bare tenner på kropper som ligner på guttekropper?

Det høres jo unektelig veldig merkelig ut når du sier at du elsker henne samtidig som du ikke tenner på henne med sine kvinnelige former.

Det er forskjell på kvinnelige former og ei pære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke klar over at det var forbudt for gutter å bruke ordet bestevennine. Isteden for å bruke bestevenn og da deretter forklart at det var en gutt så må da det være naturlig å bruke ordet venninne. De fleste av de som jeg kaller for venner er faktisk jenter. Gutter er kompiser for de prater man jo bare dritt med :-)

Joda, dama har påpekt tidligere at det er merkelig at jeg har så mange jentevenner.

Vis meg pikken din!

I en annen tråd var det en mann som bare skulle vaske håret, ikke dusje. Trodde ikke menn gjorde det heller, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full av ufyselig selvtillit er du også.. Æsj, håper hun åpner øynene og kommer seg vekk!

Hadde jeg hatt så god selvtilit så hadde jeg vel jaktet på ei super bimbo eller noe.

Jeg bare tar utsagnet fra noe hun direkte har sagt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi det.

Selvom du ikke liker høyrefolk: synes du ikke at Herman Friele er litt søt og sjarmerende? Altfor gammel for oss, selvsagt, men mannen har da stil og sjarm?

Stil og sjarm, jo, han har jo det men er på feil side :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er fremdeles at det er han som har problemet her, og han som bør gjøre noe med seg selv, og ikke henne.

Ikke rart at hun sitter i sofaen - han kan da umulig være noe videre interessant å være sammen med.

Med vennlig hilsen

Herregud, og du snakker om å være umoden. Dette hadde jeg ikke trodd om deg.

Jeg synes det er fint jeg

at man bryr seg om hverandre.

Det er sikkert deprimerende for henne at hun blir sittende i sofaen og blir tykkere. Kanskje har hun kommet inn i en vond sirkel. Og det påvirker sikkert hans humør også.

Utseende betyr ikke alt, der er jeg enig. Men å påstå at det ikke har noen verdens ting å si er ren løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...