Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Jo, for holdningen hans lyser gjennom innleggene (les både ovenfor og nedenfor).

Tror du virkelig at hun, som bor sammen med denne kroppsfanatikeren, ikke har forstått at hun ikke "når opp" til det han forventer?

vel, jeg leste nå at han kuttet ut en dame, fordi kameratene mente hun var stygg.

Dette tyder på usikkerhet selvsagt, og høres ikke bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Jeg har lagt på meg masse. Bare vent så skal du få se. Det var i fjor jeg så ut som E.P

Bare du ikke ender opp som E.S., så går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gardina1365380627

Jeg har lagt på meg masse. Bare vent så skal du få se. Det var i fjor jeg så ut som E.P

jeg så jo deg sånn ca,juli mnd,det kan jo hende mye på 4mnd,er sikker på at du er like flott som du pleier,nå tar jeg kvelden,,tror du jeg får sove nå,,,det tror jeg,natta dorthe,og dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kalt henne overvektig heller. Jeg sier hun er kraftig. Har du problemer med å lese?

Og jeg driter i selve kg vekten. Men poenget er jo at hun har blitt totalt usexy med sin kropp og holdning.

Tør jeg spørre hvilken personlig erfaring du har med damer sør? Har du vært sammens med ei dame som har lagt på seg 20% på ett år? Har på følelse at du ikke vet hva du snakker om her.

Jeg har lang erfaring med damer. Poenget er at hvis noen "mister tenningen" pga noen få kilo (som ikke er mer enn man må regne med f. eks. etter en graviditet) så har han et problem.

Jeg har skrevet flere ganger at det er usexy å se "Hotell Caesar", så det har jeg ingen problemer med å forstå, men jeg tipper på at like mye av årsaken til at hun reagerer slik er de holdningene du viser til kroppen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, slutt og tull da.

Du er bare så vant til å være tynn. Slik føler jeg det også, nå jeg legger på meg. Er jo ikke vant til å ha så mye overflødig. Men fornuften sier meg at egentlig er jeg ikke tykk, selv om jeg skulle gå opp 5 kilo til.

Usj, jeg ser bare de underarmene jeg og så blir jeg dårlig av meg selv. Kanskje jeg har litt feil syn alikevel og at jeg synes folk er tykkere enn andre folk synes.

men egentlig tenker jeg aldri på hvordan andre ser ut. Tykke eller tynne, samme for meg, bare de er hygglige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Et forum som dette gir et altfor lite utsnitt av en person og dennes personlighet/kunskaper/filosofier til at man kan konkludere noe. Desverre hindrer ikke dette folk i å konkludere."

Sant nok, men enkelte skiller seg ut i en eller annen retning. :)

"Sant nok, men enkelte skiller seg ut i en eller annen retning. :)"

Jepp. Men vi vet sjelden om den måten man skiller seg ut på er er representativ for hvordan man er ellers. Men det er jo det man ser her som er det eneste man kan ta stilling til :-)

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke påstått at det ikke betyr noen verdens ting. Videre - det er forskjell mellom "utseende" og en vekt.

Poenget her var at denne gutten påstår at han mister tenningen bare pga noen kilos overvekt, og kan bare ha sex med henne i fylla. Da er det han som har problemet.

Med vennlig hilsen

Men hvordan kan DU vite, at det bare dreier seg om noen kilo da?

Hun er jo ganske lita.

Det virker på meg som jenta ikke orker å bevege på seg, og da stopper nok ikke vekten å øke heller.

Mange i Norge har det problemet i dag.

Det synes jeg er alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så jo deg sånn ca,juli mnd,det kan jo hende mye på 4mnd,er sikker på at du er like flott som du pleier,nå tar jeg kvelden,,tror du jeg får sove nå,,,det tror jeg,natta dorthe,og dere andre.

Sov godt du også. Her var det liv seint i dag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg gjør det likevel men jeg hater det.

Ta har du bare ikke funnet riktig treningsform :-)

(uten at jeg skal påstå at det nødvendigvis er så lett)

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj sann. Dumpet du henne fordi komisene synes hun var stygg?

Hm, hvor gammel er du egentlig?

Du har visst et problem alikevel.

Ja jeg gjorde inndirekte det. Tror ikke så mange andre 20 åringer klarer å stå mot presset hvis dine kompiser sier til deg at de ikke fatter at man er samme med ho stygge der. Når selv jentevenner hinter om at jeg klarer bedre så er det vanskelig å motstå. Dette er altså 8 år siden. Om dette ville skjedd igjen nå vil bare være spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For snevert? Er det ikke positivt å være samfunnsbevisst og engasjert i mer enn seg selv og sofaen?

Du hadde sikkert ikke sagt nei til Inga Marthe Thorkildsen.

Politikk er snervert, ja. Selfølgelig en nødvendighet at noen er politisk aktive, men det medfører nødvendigvis en sneverhet som jeg ikke har sansen for.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg leste nå at han kuttet ut en dame, fordi kameratene mente hun var stygg.

Dette tyder på usikkerhet selvsagt, og høres ikke bra ut.

Hei,

Du snakker om "medisinsk overvekt". Jeg kjenner også mange som er blitt anoerktikere/bulimikere eller har andre typer SF. Det er minst like skadelig.

I dagens samfunn er det svært mange som sliter med kroppsbildet, og "SiniBad" er med på å gjøre det verre for mange. 72 kg er IKKE noen usunn overvekt.

Jeg har skrevet at det ikke er noe videre "sexy" at man bare sitter og ser Hotell Caesar, men det er langt verre at man ikke klarer å ha et normalt forhold til kjærestens kropp.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta har du bare ikke funnet riktig treningsform :-)

(uten at jeg skal påstå at det nødvendigvis er så lett)

".........................."

Jeg har faktisk prøvd endel ting men så passer det ikke for meg likevel. Like kjedelig hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke sør og heller ikke noe til hans intelligens. Har aldri brukt dette forumet tidligere så jeg har ikke noe inntrykk av han.

Hva som er intelligent avhenger jo helt hva som man vektlegger. Hvis man vektlegger evnen til å skjønne sammenheng mellom mønstre så skal jeg ifølge enkelte tester være blant de 2% beste av befolkningen. Men det betyr jo ikke nødvendigvis at man blir regnet som intelligent.

Hvis man tar utgangspunkt i norskkunnskapene mine så er jeg nok mindre intelligent enn flestparten av norges befolkning. (4)

Hvis man tar utgangspunkt i kunnskap om fotball så er jeg nok på lobotomi stadiet.

Men å kalle meg mindre intelligent bare fordi jeg liker at jenter tar vare på seg selv og kroppen sin var overraskende. Da vil det jo si at alle rockestjerner og kjendiser med drag på de virkelig pene damene er totalt lobotmert :-)

"Men å kalle meg mindre intelligent bare fordi jeg liker at jenter tar vare på seg selv og kroppen sin var overraskende. Da vil det jo si at alle rockestjerner og kjendiser med drag på de virkelig pene damene er totalt lobotmert :-)"

Nei, det var ikke det jeg la til grunn. Det som gjør at du fremstår som lite smart her er måten du tror livet fungerer på. Kort sagt så lufter du en oppfatning som går på tvers av hvordan det egentlig er (i mange tilfeller selfølgelig, sikkert ikke alle). Men det kan muligens unnskyldes med at du er ung og umoden.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare et eksempel.Du er ganske krass må jeg si.

Som sagt tidligere her, så vet jeg ikke om hun er tjukk, for jeg har ikke sett henne.Dette avhenger jo av benbygning.

Men det fokuseres alt for lite på helse her.

Det er så mye skriking hver gang det snakkes om overvekt.Folk er lei av kroppsfiksering sier de.

For noe tull. Det er et alvorlig helseproblem.

Jeg snakket med en lege som sier at barn også blir tykkere og tykkere. Man må ta dette på alvor.

Det er ikke så enkelt at det bare er det indre som teller.

Når en persom er kraftig overvektig, så sier det mye om en personen,og livstilen. Det kan være like mye det som irriterer som selve vekten.

"Når en persom er kraftig overvektig, så sier det mye om en personen,og livstilen. Det kan være like mye det som irriterer som selve vekten."

Eller det kan si mye om genene. som er noe en person har null kontroll over selv. Det er stort sett alltid både flere grunner til at ting er som de er, samt flere sider av hver grunn.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt så god selvtilit så hadde jeg vel jaktet på ei super bimbo eller noe.

Jeg bare tar utsagnet fra noe hun direkte har sagt til meg.

"Hadde jeg hatt så god selvtilit så hadde jeg vel jaktet på ei super bimbo eller noe."

Her viser du igjen at du har en oppfatning av virkeligheten som er stikk motsatt av selve virkeligheten. Har du god selvtillit, så er du ikke ute etter en "bimbo" som alle andre synes er pen, og som du kan føle deg smartere enn. Det er en indikasjon på lav selvtillit, og/eller at man er en svak mann som gjerne vil overbevise seg selv og andre om det motsatte.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Du snakker om "medisinsk overvekt". Jeg kjenner også mange som er blitt anoerktikere/bulimikere eller har andre typer SF. Det er minst like skadelig.

I dagens samfunn er det svært mange som sliter med kroppsbildet, og "SiniBad" er med på å gjøre det verre for mange. 72 kg er IKKE noen usunn overvekt.

Jeg har skrevet at det ikke er noe videre "sexy" at man bare sitter og ser Hotell Caesar, men det er langt verre at man ikke klarer å ha et normalt forhold til kjærestens kropp.

Med vennlig hilsen

Drit i tallet 72.

Du må da forstå at ei dame som ser ut som ei pære, går i treningsbukse 24/7, går med all for stor T-skjorte og ser elendige TV program som Ricky Lake og BigBrother døgnet rundt ikke gjør meg spesielt lysten.

Det finnes garrantert damer som har samme vekt og høyde som henne som jeg ville funnet enormt sexy.

Bare for å illustrer. "Farmen" Live tipper jeg har omtrent samme vekten og høyden som samboeren. (tittet i Se & Hør for å finne en lignende person)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjorde inndirekte det. Tror ikke så mange andre 20 åringer klarer å stå mot presset hvis dine kompiser sier til deg at de ikke fatter at man er samme med ho stygge der. Når selv jentevenner hinter om at jeg klarer bedre så er det vanskelig å motstå. Dette er altså 8 år siden. Om dette ville skjedd igjen nå vil bare være spekulasjoner.

Tja. Et slikt press er selfølgelig veldig avhengig av alder. Men en ting er sikkert: slike venner har ingen godt av å ha. Direkte usympatiske mennesker som det der er null verdt i mine øyne. Det grenser til ondskap.

"..........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadde jeg hatt så god selvtilit så hadde jeg vel jaktet på ei super bimbo eller noe."

Her viser du igjen at du har en oppfatning av virkeligheten som er stikk motsatt av selve virkeligheten. Har du god selvtillit, så er du ikke ute etter en "bimbo" som alle andre synes er pen, og som du kan føle deg smartere enn. Det er en indikasjon på lav selvtillit, og/eller at man er en svak mann som gjerne vil overbevise seg selv og andre om det motsatte.

".........................."

med bimbo mente jeg utseendemessig. Som jeg tidligere skrev i en annen post så ser jeg ingen sammenheng mellom utseende og intelligens.

Mulig at jeg har en helt feil kompisgjeng som har påvirket meg i mitt syn på hva som er viktig. (han ene er typen til en av fjorårets Miss Norway finalister), mens de fleste andre er rundbrennere som høvler over 2-3 stykker hver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...