Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Jeg legger alltid på meg om høsten og vinteren.

Jeg bare venter på at jeg skal stoppe nå jeg. Har aldri opplevd det før. Har ikke akkurat lyst til å slanke meg heller. Det blir feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Du kunne ikke vært sammen med meg da, iom. at jeg gjerne drikker noen øller en gang i uka :-)

Personlig kunne jeg neppe vært sammen med noen som er politisk aktiv, uansett retning. Det blir rett og slett for snevert.

"............................"

For snevert? Er det ikke positivt å være samfunnsbevisst og engasjert i mer enn seg selv og sofaen?

Du hadde sikkert ikke sagt nei til Inga Marthe Thorkildsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fremdeles ikke enig med deg altså:) hadde kjæresten min sluttet fullstendig å gjøre noe form for fysisk aktivitet og satt seg i sofaen og begynt å spise seg overvektig, ville nok jeg også reagert. Jeg hadde nesten blitt litt lei meg at han ikke lenger hadde hatt et ønske om å se bra ut for meg. Men slik ser jeg på den saken, jeg respektere at andre ikke har samme mening som meg.

Nemlig. Det handler om å bry seg om hverandre, og ikke minst, bry seg om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare et eksempel.Du er ganske krass må jeg si.

Som sagt tidligere her, så vet jeg ikke om hun er tjukk, for jeg har ikke sett henne.Dette avhenger jo av benbygning.

Men det fokuseres alt for lite på helse her.

Det er så mye skriking hver gang det snakkes om overvekt.Folk er lei av kroppsfiksering sier de.

For noe tull. Det er et alvorlig helseproblem.

Jeg snakket med en lege som sier at barn også blir tykkere og tykkere. Man må ta dette på alvor.

Det er ikke så enkelt at det bare er det indre som teller.

Når en persom er kraftig overvektig, så sier det mye om en personen,og livstilen. Det kan være like mye det som irriterer som selve vekten.

Men 72 kg er ikke "kraftig overvektig" - det er knapt overvektig, og langt fra skadelig.

Poenget er dog at det er han som er impotent hvis han mister lysten på henne pga noe få ekstra kilo, og det er han som må gjøre noe med problemet sitt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare venter på at jeg skal stoppe nå jeg. Har aldri opplevd det før. Har ikke akkurat lyst til å slanke meg heller. Det blir feil...

Men ettersom jeg har skjønt, har du mye å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda jeg har prøvd flere ganger. Men hun har alltid en unnskyldning for å ikke være med.

Selvsagt! Hva forventer du?

Du gjør et så stort nummer av noen få kilo, at hun selvsagt ikke vil at du skal fornedre henne mer i en butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stil og sjarm, jo, han har jo det men er på feil side :o)

Feil side av Hardangervidda, mener du?

Hehe...

Fra det ene til det andre: Hvis jeg noensinne skulle bosette meg i Oslo, måtte det bli på Kampen. Der er det veldig koselig.

Men antakelig skyhøye boligpriser. Jeg har faktisk bodd der en kort periode. Med utedass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt! Hva forventer du?

Du gjør et så stort nummer av noen få kilo, at hun selvsagt ikke vil at du skal fornedre henne mer i en butikk.

Han betror seg til oss her nå. Du vet jo ikke hvordan han snakker til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det du snakker om nå,,du ser jo akkerat sånn ut E.P

Jeg har lagt på meg masse. Bare vent så skal du få se. Det var i fjor jeg så ut som E.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"(han mener tydeligvis han er så mye mer smartere enn folk som liker pene damer)."

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si noe slikt, men han er deg uvilsomt intellektuellt overlegen. Det skal nok ikke så mye til, me n men.

"Dama mi er ikke blant de lureste. (hun har f.eks ikke peiling på hvordan man løser 2. grads differentials ligninger)"

Det har ikke det spøtt å gjøre med intelligens (forøvrig heter det "differensiallikninger" i ett ord). Det er noe man lærer seg. Jeg kjenner faktisk minst en håndfull personer som løser differensialligninger og integrasjoner uten problemer, men som jeg totalt sett vil kalle nærmest idioter.

"........................."

Jeg kjenner ikke sør og heller ikke noe til hans intelligens. Har aldri brukt dette forumet tidligere så jeg har ikke noe inntrykk av han.

Hva som er intelligent avhenger jo helt hva som man vektlegger. Hvis man vektlegger evnen til å skjønne sammenheng mellom mønstre så skal jeg ifølge enkelte tester være blant de 2% beste av befolkningen. Men det betyr jo ikke nødvendigvis at man blir regnet som intelligent.

Hvis man tar utgangspunkt i norskkunnskapene mine så er jeg nok mindre intelligent enn flestparten av norges befolkning. (4)

Hvis man tar utgangspunkt i kunnskap om fotball så er jeg nok på lobotomi stadiet.

Men å kalle meg mindre intelligent bare fordi jeg liker at jenter tar vare på seg selv og kroppen sin var overraskende. Da vil det jo si at alle rockestjerner og kjendiser med drag på de virkelig pene damene er totalt lobotmert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil side av Hardangervidda, mener du?

Hehe...

Fra det ene til det andre: Hvis jeg noensinne skulle bosette meg i Oslo, måtte det bli på Kampen. Der er det veldig koselig.

Men antakelig skyhøye boligpriser. Jeg har faktisk bodd der en kort periode. Med utedass.

Det er veldig koselig her også og ingen biler faktisk. Stille og rolig og kort til butikker og cafeer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev mitt første innlegg i går på dette nettstedeg. Jeg skjønner jeg traff et sårt punkt hos deg. Jeg har ikke kritisert kroppen din for jeg har ikke det minste peiling på hvordan du ser ut, men enkelte fordommer kan man få utifra svarene dine.

Hvis ikke du er voksen nok til å innse at i dagens verden så er utseendet alt i et forhold. Det er jo greit at partneren har vett i hodet, men etter noen år så har man gjennomdiskutert alt til det kjedelige så da gjenstår bare sex. Så over tid teller utseendet bare mer.

Den forrige dame dumpet jeg faktisk fordi kompisene mine syns hun var så stygg. Om hun var smart eller ikke har jeg ikke noen formening om da jeg ikke vil dømme folk utifra noe de ikke kan gjøre noe med.

Oj sann. Dumpet du henne fordi komisene synes hun var stygg?

Hm, hvor gammel er du egentlig?

Du har visst et problem alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han betror seg til oss her nå. Du vet jo ikke hvordan han snakker til henne.

Jo, for holdningen hans lyser gjennom innleggene (les både ovenfor og nedenfor).

Tror du virkelig at hun, som bor sammen med denne kroppsfanatikeren, ikke har forstått at hun ikke "når opp" til det han forventer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg ut som jeg er fire mnd på vei ;o) Magen velter over buksekanten.

Du, slutt og tull da.

Du er bare så vant til å være tynn. Slik føler jeg det også, nå jeg legger på meg. Er jo ikke vant til å ha så mye overflødig. Men fornuften sier meg at egentlig er jeg ikke tykk, selv om jeg skulle gå opp 5 kilo til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 72 kg er ikke "kraftig overvektig" - det er knapt overvektig, og langt fra skadelig.

Poenget er dog at det er han som er impotent hvis han mister lysten på henne pga noe få ekstra kilo, og det er han som må gjøre noe med problemet sitt.

Med vennlig hilsen

Jeg har aldri kalt henne overvektig heller. Jeg sier hun er kraftig. Har du problemer med å lese?

Og jeg driter i selve kg vekten. Men poenget er jo at hun har blitt totalt usexy med sin kropp og holdning.

Tør jeg spørre hvilken personlig erfaring du har med damer sør? Har du vært sammens med ei dame som har lagt på seg 20% på ett år? Har på følelse at du ikke vet hva du snakker om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, og du snakker om å være umoden. Dette hadde jeg ikke trodd om deg.

Jeg synes det er fint jeg

at man bryr seg om hverandre.

Det er sikkert deprimerende for henne at hun blir sittende i sofaen og blir tykkere. Kanskje har hun kommet inn i en vond sirkel. Og det påvirker sikkert hans humør også.

Utseende betyr ikke alt, der er jeg enig. Men å påstå at det ikke har noen verdens ting å si er ren løgn.

Jeg har ikke påstått at det ikke betyr noen verdens ting. Videre - det er forskjell mellom "utseende" og en vekt.

Poenget her var at denne gutten påstår at han mister tenningen bare pga noen kilos overvekt, og kan bare ha sex med henne i fylla. Da er det han som har problemet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...