Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Vi har vel egentlig mange rare holdninger alle sammen. Jeg kunne ikke hatt en mann som stemte FrP,H eller KrF, ikke en som drikker for ofte, ikke en som tror på gud og en som ikke tok alt for seriøst men likevel kan være seriøs +++

Du kunne ikke vært sammen med meg da, iom. at jeg gjerne drikker noen øller en gang i uka :-)

Personlig kunne jeg neppe vært sammen med noen som er politisk aktiv, uansett retning. Det blir rett og slett for snevert.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Jeg vil vel kanskje påstå at det er ganske mange "voksne" personer som tenker og handler slik, uten at jeg har noen som helst kompetanse til å anslå noen relativ andel.

Men det betyr jo ikke at det er "riktig". Hvis vi ser på hvordan store deler av verden er, så er det jo nærliggende å tro at enormt mange mennesker ikke har "skjønt det" i det hele tatt.

"........................"

*hvisker* jeg vet ikke hvor i diskusjonen vi er :o)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg elsker realityserier ;o)

Måtte du blande deg inn nå da når jeg skulle overbevise guttungen om at intellegente kvinner er mer interessante i lengden. De vakre blir gamle og skrukkete med hengerumpe og hengepupper de også.

Jeg er jo enig i at normalt intelligente personer er mest interessante :-)

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker* jeg vet ikke hvor i diskusjonen vi er :o)*

*hvisker tilbake*

Jeg tror det var et svar på at du nevnte at du kjenner flere voksne som tenker "slik" (fokus mer på utseende etc. enn på de mer "ekte" tingene) :-)

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk det minste jeg er redd for å miste håret. Begge mine besteforeldre i 80 årene har tykt hår. Faren min som er snart 60 har ikke det minste tegn på hårtap. Og hår på overkroppen det eier jeg ikke. Men jeg er da langt fra perfekt jeg heller. Hadde jeg vært det så hadde Celina vært dama mi.

Kan hende du får deg en skikkelig ubehagelig overraskelse, da. "Oi...jeg var visst litt annerledes enn fattern og bestefattern". :-)

Du er vel uansett bare en guttunge ennå.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvel ham sakte før neste valg eller bind ham til senga på valgdagen :o)

Nei, han er jo verdens deiligste. Det verste er at vi som regel er nokså enige når vi diskuterer politikk.

Så enten er han et får i ulveklær, eller så er jeg på gli gærne veien - eller kanskje jeg har blitt mer tolerant nå som jeg snart er voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ikke vært sammen med meg da, iom. at jeg gjerne drikker noen øller en gang i uka :-)

Personlig kunne jeg neppe vært sammen med noen som er politisk aktiv, uansett retning. Det blir rett og slett for snevert.

"............................"

En gang i uka er greit og ikk er jeg politisk aktiv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i uka er greit og ikk er jeg politisk aktiv heller.

Du er nok en kvinne etter min smak :-)

(bortsett fra at du ikke liker å trene, da :-)

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke endret mening, jeg syns det er ILLE at man mister lysten på de man er glad i pga noen kilo.

Pga av noen kilo ja.

Men hadde du orket å elske med en på 200 kilo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvis du faktisk leser hva fei skriver, så betviler hun intelligensen til folk som bruker flere timer hver dag til kroppsbygging.

Ikke pga musklene, men pga tidsforbruket.

"Hvis du faktisk leser hva fei skriver, så betviler hun intelligensen til folk som bruker flere timer hver dag til kroppsbygging.

Ikke pga musklene, men pga tidsforbruket."

Og forskjellen er?

Flyr fei også rundt og tviler på intelligensen til de som bruker timer på dol hver dag? Til de som ser på tv 1 time hver dag? Til de som jogger hver dag?

Innlegget hennes er syret av fordommer, et åpenbart resultat av uvitenhet, men så ille at et nogenlunde vettugt menneske burde klart å tenke selv.

Ellers så skal det godt gjøres ikke å se ironien/galskapen (take your pick) i at du forsvarer noens fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hvisker tilbake*

Jeg tror det var et svar på at du nevnte at du kjenner flere voksne som tenker "slik" (fokus mer på utseende etc. enn på de mer "ekte" tingene) :-)

"........................"

Det er mange som tenker slik også da. LOL, nei, nå har jeg rotet meg helt bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Når det er sagt kan man i ny og ne bruke innlegg her som en nogenlunde grei mal i forhold til personens intelligens og ikke minst kunnskap."

Egentlig ikke :-)

Et forum som dette gir et altfor lite utsnitt av en person og dennes personlighet/kunskaper/filosofier

til at man kan konkludere noe. Desverre hindrer ikke dette folk i å konkludere.

"........................"

"Et forum som dette gir et altfor lite utsnitt av en person og dennes personlighet/kunskaper/filosofier til at man kan konkludere noe. Desverre hindrer ikke dette folk i å konkludere."

Sant nok, men enkelte skiller seg ut i en eller annen retning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er jo verdens deiligste. Det verste er at vi som regel er nokså enige når vi diskuterer politikk.

Så enten er han et får i ulveklær, eller så er jeg på gli gærne veien - eller kanskje jeg har blitt mer tolerant nå som jeg snart er voksen?

Det er vel helst du som har blitt mer tolerant, du ser jo at jeg tom er opptatt av rosenkranser ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok en kvinne etter min smak :-)

(bortsett fra at du ikke liker å trene, da :-)

"............................"

Men jeg gjør det likevel men jeg hater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skylder på det ;o)

Ungene altså. Tre graviditeter sliter på kroppen, det er ikke til å unngå.

Ja, det krever mer enn før og holde seg slank.

Men kjukk behover man ikke bli. Det tror jeg vi er enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga av noen kilo ja.

Men hadde du orket å elske med en på 200 kilo?

For de fleste er det en forskjell på noen som veier 72 kg (som er en helt normal vekt), og en som veier 200 kg (som åpenbart har en sykdom eller psykisk problem).

Generelt fremstår du som svært umoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...