Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

jeg har 2 bestevenniner og 2 bestevenner, så akkurat det stusset hvertfal ikke jeg på. Jeg har aldri tenkt over at det høres rart ut å si.

Men jeg er enig at man kan fort bli litt skeptisk her inne med så mange tulleinnlegg. Likevel mener jeg også at vedkommenes problemstilling ikke er så uvanlig og tror derfor dette er et seriøst innlegg.

I og med at jeg har brukt så mye tid på innlegget hans og diskutert fram og tilbake, håper jeg søren meg at det er seriøst :0)

DET er IKKE et tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Innlegget er ikke noe tulleinnlegg nei. Forstår ikke hva som er så spesielt med innlegget siden det nepper er en så uvanlig problemstilling. Problemet er vel at i motsetning til andre gutter ikke har gjort det slutt pga av dette.

Problemet er vel at ingen gutter tør å si det høyt og finner på en annen unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror da jeg ikke er noe annerledes enn andre gutter. For det skal ikke mye fett på rumpa for andre jeg kjenner begynner å snakke negativt om jenter. Generelt tror jeg rumper er samtale emne nr 1 blant gutter.

Du får huske på alle disse idealene når du selv begynner å miste håret. Du vet vel at jenter flest liker menn med hår på hodet, og at vi snakker negativt om de med måne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens snilleste jente fortjener noen andre enn deg, noen som kan elske henne selv om hun faller utenfor idealene moteindustrien pådytter oss. Jeg tror at hun vil få det bedre uten å stadig bli påminnet hvor mislykket hun er i dine øyne.

Jeg har på nært hold sett ei jente leve med en kroppsfacist som deg. Hun var normal i kroppen, likevel begynte han å mase om at hun var for tykk og telte kaloriene hun inntok, da spesielt i andres påhør.

Tror du hun ble tynn av det? Nei, for når det først er definert som et problem blir det et problem. Selvoppfyllende profeti.

Hun ble tynn igjen da hun hadde forlatt han og fått sine egne tanker og meninger om seg selv tilbake.

Du sier hun er for tykk, dermed blir hun for tykk i egne øyne. Du sier hun er lat, hun godtar det også. Alle dine små stikk bidrar til å forverre problemet samt å ødelegge henne du definerer som verdens snilleste jente. Fortjener hun det? Fortjener du en så snill jente?

Nei jeg gjør nok ikke det, og jeg har hørt at folk som meg fører til anoreksi.

Problemet er vel at hun forguder meg over alt her i verden. Skulle det bli slutt så er jeg redd hun aldri vil ha noe med andre gutter å gjøre noengang.

Det hadde jo bare vært så mye enklere hvis hun tok av 15 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at ingen gutter tør å si det høyt og finner på en annen unnskyldning.

Alternativt at man er en mann, og ikke en fjortis. Det han skriver blir jo bare litt for tåpelig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg gjør nok ikke det, og jeg har hørt at folk som meg fører til anoreksi.

Problemet er vel at hun forguder meg over alt her i verden. Skulle det bli slutt så er jeg redd hun aldri vil ha noe med andre gutter å gjøre noengang.

Det hadde jo bare vært så mye enklere hvis hun tok av 15 kg.

*Når jeg er som mest frustrert så klarer jeg ikke å la være å kommentere utviklingen, men da sier hun at da får jeg bare finne en annen. *

Det henger vel ikke på greip, at hun forguder deg samtidig som hun sier at du bare får finne en annen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil gifte seg å få barn med meg, men det er totalt uaktuellt med den holdningen hun har til egen kropp. For meg virker det som om når hun fikk has på meg (når vi kjøpte leilighet) at hun ikke lenger gidder å bry seg for da har hun lokket meg nok i fellen.

Det du skriver er litt for tåpelig å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt at man er en mann, og ikke en fjortis. Det han skriver blir jo bare litt for tåpelig.

Med vennlig hilsen

Men jeg har vært borti flere voksne menn som sier det samme. Så jeg er faktisk ikke så overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får huske på alle disse idealene når du selv begynner å miste håret. Du vet vel at jenter flest liker menn med hår på hodet, og at vi snakker negativt om de med måne??

For ikke å snakke om de med hår på ryggen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har vært borti flere voksne menn som sier det samme. Så jeg er faktisk ikke så overrasket.

Hei,

Jo, selvsagt er det alltid "noen". Det er mange kvinner som også har lignende "verdier", og det er da man må huske på at ca halvdelen av befolkningen har en IQ og en modenhet som ligger under gjennomsnittet.

Slike holdninger er for fjortiser (og knapt det), og man bør ihvertfall være kvitt dem innen man er voksen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å???

Er det bare i str 32-34 man finner lekre klær?

Jeg finner akkurat de samme i str 36-38, og tror også de finnes i str 42.

Og skulle hun ikke finne noe der, er det vel bare å gå i butikker med større størrelser.

Jo da, de finnes i 42 også;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jo, selvsagt er det alltid "noen". Det er mange kvinner som også har lignende "verdier", og det er da man må huske på at ca halvdelen av befolkningen har en IQ og en modenhet som ligger under gjennomsnittet.

Slike holdninger er for fjortiser (og knapt det), og man bør ihvertfall være kvitt dem innen man er voksen.

Med vennlig hilsen

Vi har vel egentlig mange rare holdninger alle sammen. Jeg kunne ikke hatt en mann som stemte FrP,H eller KrF, ikke en som drikker for ofte, ikke en som tror på gud og en som ikke tok alt for seriøst men likevel kan være seriøs +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel egentlig mange rare holdninger alle sammen. Jeg kunne ikke hatt en mann som stemte FrP,H eller KrF, ikke en som drikker for ofte, ikke en som tror på gud og en som ikke tok alt for seriøst men likevel kan være seriøs +++

Hei,

Jo, men det du beskriver er voksne, modne holdninger (som viser at du er en oppegående kvinne) - i motsetning til det som ble skrevet i starten av tråden (les det!).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jo, men det du beskriver er voksne, modne holdninger (som viser at du er en oppegående kvinne) - i motsetning til det som ble skrevet i starten av tråden (les det!).

Med vennlig hilsen

Men så har jeg tydelig for høye krav for jeg finner ingen mann heller ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil gifte seg å få barn med meg, men det er totalt uaktuellt med den holdningen hun har til egen kropp. For meg virker det som om når hun fikk has på meg (når vi kjøpte leilighet) at hun ikke lenger gidder å bry seg for da har hun lokket meg nok i fellen.

Så heldig jeg er som har den mannen jeg har og han som har meg.

Her sitter vi godt gift og har lurt hverandre opp i stry.

*klapper oss på fleskevomma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får huske på alle disse idealene når du selv begynner å miste håret. Du vet vel at jenter flest liker menn med hår på hodet, og at vi snakker negativt om de med måne??

Det er faktisk det minste jeg er redd for å miste håret. Begge mine besteforeldre i 80 årene har tykt hår. Faren min som er snart 60 har ikke det minste tegn på hårtap. Og hår på overkroppen det eier jeg ikke. Men jeg er da langt fra perfekt jeg heller. Hadde jeg vært det så hadde Celina vært dama mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le når jeg leser alle de sure reaksjonene på dine hjertesukk her.

Vent to måneder. Skriv et nesten likelydende inlegg med et kvinnelig nick, hvor du forteller om hvordan den sportslige velpropasjonerte mannen din i det siste har forandret seg til en bleikfeit svett gris som ligger i helsetrøya foran Tv'en hele dagen.

Jeg GARANTERER at sympatierklæringene vil strømme inn, sammen med oppfordringen om å finne seg en annen mann snartest!

Denne tråden må være et prakteksempel på hvor kort likestillingen egentlig har kommet, og den dobbelmoral som hersker fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...