Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Nå må dere gi dere...Det er mye bedre at dere presterer noen saftige, usaklige krangler enn dette 'du er verst, din k.k.'-tullet.

Har talt.

Jammen...det er jo slik enhver diskusjon mellom disse utvikler seg. Det begynner med 2, 3 eller maks. 4 innlegg om sak, og så er det i full gang med "min-tiss-er-større-enn-din-din-

nazist-kommunist"-tullet.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Ofte så er ikke menn tyranner i begynnelsen. Men det finnes en rekke eksempler på kvinner som bor sammens med menn som behandler dem svært dårlig (vold) uten å forlate dem.

Da jeg mente at utseendet er viktigst så mente jeg i forhold til intelligens og slikt som sør forfekter. (han mener tydeligvis han er så mye mer smartere enn folk som liker pene damer).

Dama mi er ikke blant de lureste. (hun har f.eks ikke peiling på hvordan man løser 2. grads differentials ligninger), men det driter da jeg i. Jeg hører til stadighet folk uttale om noen av jentevennene mine at de er steike dumme og det uten at jeg har lagt merke til det som kjenner dem mye bedre. Derfor tror jeg mye av inntrykket om jenters intelligens kommer fra fordommer og misunnelse fordi de er pene. Tror ikke det er den minste sammenheng iallfall.

Jeg tror nok sør har rett. Damer som kan løse annengradsligninger er nok mer interesante i lengden. Du ser jo at du allerede irriterer deg over at hun sitter i sofaen og ser dårlige såpeoperaer om ettermiddagen. Typisk tegn på dårlig intelligens. Hadde sikkert vært mer interessant hvis hun så på nyhetene og holmgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjør nok ikke det, og jeg har hørt at folk som meg fører til anoreksi.

Problemet er vel at hun forguder meg over alt her i verden. Skulle det bli slutt så er jeg redd hun aldri vil ha noe med andre gutter å gjøre noengang.

Det hadde jo bare vært så mye enklere hvis hun tok av 15 kg.

"Skulle det bli slutt så er jeg redd hun aldri vil ha noe med andre gutter å gjøre noengang"

Jeg håper dette er tulle-innlegg. Å ha slike tanker om seg selv grenser faktisk til alvorlig personlighetsforstyrrelse.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullstendig fremmed for meg å omtale folks kroppsbygning og utseende i negative ordelag.

Jeg skjønner altså ikke slike utsagn, og ber om en utdypning; For "tynn" i forhold til hva?

Du skriver også at hun ikke skal mobbes fordi han kanskje har vanskelig for å legge på seg. Hva hvis hun *ikke* har vanskelig for å legge på seg? Skal hun da mobbes?

....

Og så til slutt; Det finnes ikke det mannebein i verden som hadde sagt nei takk til Celine M hvis forholdene lå til rette...og det selv om dama hadde vært blakk.

"Det er fullstendig fremmed for meg å omtale folks kroppsbygning og utseende i negative ordelag. "

DET er vel noe av det smarteste som har blitt sagt i denne tråden.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest de fleste innleggene her, og til å begynne med kunne jeg faktisk forstå deg, og tenkte at løsningen her måtte jo være at du på en fin måte fortalte henne om problemet.

Men etter å ha lest noen av de andre innleggene dine, får jeg en følelse av at du har utrolig dårlig selvtillit. At du gjorde det slutt med en tidligere kjæreste fordi kompisene dine syntes hun var stygg, vitner vel ikke særlig mye om modenhet.

Nå er vel dette en stund siden, og du har forhåpentligvis vokst litt. Jeg kan på mange måter forstå problemet ditt, men det er bare en ting å gjøre med det hvis du fortsatt vil ha henne, og det er å ikke ta opp problemet når du er frustrert, men snakke med henne på en måte der du viser henne at du elsker henne og respekterer henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ble vel kanskje litt feil. Men jeg syns nå hun ser sykelig tynn ut. Jeg har heller ikke som vane å "mobbe" folk for utseende, det er andre verdier som er viktigere syns nå jeg.

Men om alle mannebein hadde sagt ja til Celina er jeg ikke helt sikker på at det er fordi hun har en fantastisk kropp, men et fantastisk nydelig fjes har hun.

Jeg syns heller ikke "muskelbunter" av gutter eller pipestilker er særlig pent, men har de masse mellom ørene så tror jeg nok jeg hadde syns det var okey allikevel, men om muskelbunter som trener timesvis på helsestudio hver dag kan ha så mye mellom ørene kan vel diskuteres :)

Personlig så ville jeg vel heller hatt kroppen til Jennifer Lopez enn Celina Middelfart.

"men om muskelbunter som trener timesvis på helsestudio hver dag kan ha så mye mellom ørene kan vel diskuteres"

Neppe, iom. at de ikke har skjønt at selv ikke en kroppsbygger i verdensklasse behøver å trene mer enn en times tid pr. dag :-)

"......................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev mitt første innlegg i går på dette nettstedeg. Jeg skjønner jeg traff et sårt punkt hos deg. Jeg har ikke kritisert kroppen din for jeg har ikke det minste peiling på hvordan du ser ut, men enkelte fordommer kan man få utifra svarene dine.

Hvis ikke du er voksen nok til å innse at i dagens verden så er utseendet alt i et forhold. Det er jo greit at partneren har vett i hodet, men etter noen år så har man gjennomdiskutert alt til det kjedelige så da gjenstår bare sex. Så over tid teller utseendet bare mer.

Den forrige dame dumpet jeg faktisk fordi kompisene mine syns hun var så stygg. Om hun var smart eller ikke har jeg ikke noen formening om da jeg ikke vil dømme folk utifra noe de ikke kan gjøre noe med.

Jeg tror fortsatt du er en trolle, men...

"Hvis ikke du er voksen nok til å innse at i dagens verden så er utseendet alt i et forhold. Det er jo greit at partneren har vett i hodet, men etter noen år så har man gjennomdiskutert alt til det kjedelige så da gjenstår bare sex. Så over tid teller utseendet bare mer."

Her skyter du så utenfor mål at det er helt latterlig. For det første, så må du være rimelig lite smart, og en utrolig lite sympatisk person hvis du mener at kropp er viktigere enn resten i alle tilfeller.

For det andre så blir innlegget ditt direkte selvmotsigende, og helt motsatt av all fornuft og logikk. Om man går lei av hverandre etter noen år, så gjenstår IKKE sex, og definitivt ikke p.g.a utseendet. Tror du virkelig ikke at du kan gå lei av en person uavhengig av hvor pen du mener vedkommende er? Du har jaggu mye å lære, lillegutt. La oss håpe du faktisk lærer.

"Den forrige dame dumpet jeg faktisk fordi kompisene mine syns hun var så stygg."

Det setter du jo punktum for all seriøsitet. Det der er noe av det svakeste jeg har hørt. Du kan ikke ha et eneste selvstendig bein i nesa. Maken til ynkelig liten mannsling.

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men kan du ikke holde selvhatet ditt vekk fra andre?"

Eller kanskje dere kan holde dennee "min-tiss-er-større-enn-din" aktiviteten deres til egne tråder?

".........................."

Og la deg herje alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen...det er jo slik enhver diskusjon mellom disse utvikler seg. Det begynner med 2, 3 eller maks. 4 innlegg om sak, og så er det i full gang med "min-tiss-er-større-enn-din-din-

nazist-kommunist"-tullet.

".........................."

Hvis ikke så går det jo langt over hodet ditt, Prozak. Vi er dessverre nødt til å skrive noe som er på ditt nivå også.

Håper du forstår hvor heldig du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel egentlig mange rare holdninger alle sammen. Jeg kunne ikke hatt en mann som stemte FrP,H eller KrF, ikke en som drikker for ofte, ikke en som tror på gud og en som ikke tok alt for seriøst men likevel kan være seriøs +++

Det sa jeg også en gang. Og her sitter jeg med en Høyremann.

Den kjærligheten, den kjærligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er fullstendig fremmed for meg å omtale folks kroppsbygning og utseende i negative ordelag. "

DET er vel noe av det smarteste som har blitt sagt i denne tråden.

"............................"

Nåja, det er vel hva mange av oss har skrevet, men du har jo for vane å diskutere nick, istedet for sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte så er ikke menn tyranner i begynnelsen. Men det finnes en rekke eksempler på kvinner som bor sammens med menn som behandler dem svært dårlig (vold) uten å forlate dem.

Da jeg mente at utseendet er viktigst så mente jeg i forhold til intelligens og slikt som sør forfekter. (han mener tydeligvis han er så mye mer smartere enn folk som liker pene damer).

Dama mi er ikke blant de lureste. (hun har f.eks ikke peiling på hvordan man løser 2. grads differentials ligninger), men det driter da jeg i. Jeg hører til stadighet folk uttale om noen av jentevennene mine at de er steike dumme og det uten at jeg har lagt merke til det som kjenner dem mye bedre. Derfor tror jeg mye av inntrykket om jenters intelligens kommer fra fordommer og misunnelse fordi de er pene. Tror ikke det er den minste sammenheng iallfall.

"(han mener tydeligvis han er så mye mer smartere enn folk som liker pene damer)."

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si noe slikt, men han er deg uvilsomt intellektuellt overlegen. Det skal nok ikke så mye til, me n men.

"Dama mi er ikke blant de lureste. (hun har f.eks ikke peiling på hvordan man løser 2. grads differentials ligninger)"

Det har ikke det spøtt å gjøre med intelligens (forøvrig heter det "differensiallikninger" i ett ord). Det er noe man lærer seg. Jeg kjenner faktisk minst en håndfull personer som løser differensialligninger og integrasjoner uten problemer, men som jeg totalt sett vil kalle nærmest idioter.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nei, det ble vel kanskje litt feil. Men jeg syns nå hun ser sykelig tynn ut. Jeg har heller ikke som vane å "mobbe" folk for utseende, det er andre verdier som er viktigere syns nå jeg.

Men om alle mannebein hadde sagt ja til Celina er jeg ikke helt sikker på at det er fordi hun har en fantastisk kropp, men et fantastisk nydelig fjes har hun.

Jeg syns heller ikke "muskelbunter" av gutter eller pipestilker er særlig pent, men har de masse mellom ørene så tror jeg nok jeg hadde syns det var okey allikevel, men om muskelbunter som trener timesvis på helsestudio hver dag kan ha så mye mellom ørene kan vel diskuteres :)

Personlig så ville jeg vel heller hatt kroppen til Jennifer Lopez enn Celina Middelfart.

"men om muskelbunter som trener timesvis på helsestudio hver dag kan ha så mye mellom ørene kan vel diskuteres :)"

Du har helt rett i at man blir dum når man får muskler. Som alle vet fungerer jo kroppen sånn at hjerneceller, IQ og EQ (kall det hva du vil), selvfølgelig må vike plass for overrarmsmuskler og en godt trent brystkasse.

Når det er sagt kan man i ny og ne bruke innlegg her som en nogenlunde grei mal i forhold til personens intelligens og ikke minst kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok sør har rett. Damer som kan løse annengradsligninger er nok mer interesante i lengden. Du ser jo at du allerede irriterer deg over at hun sitter i sofaen og ser dårlige såpeoperaer om ettermiddagen. Typisk tegn på dårlig intelligens. Hadde sikkert vært mer interessant hvis hun så på nyhetene og holmgang.

"hun sitter i sofaen og ser dårlige såpeoperaer om ettermiddagen. Typisk tegn på dårlig intelligens"

Hør nå her: det å se på såpeoperaer kan på ingen måte brukes som argument for å konkludere noe om en persons intelligens. Om så en person ser på 2-3 timer med søppel daglig, så sier ikke det noe om hva den personen gjør/tenker/etc. ellers.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men om muskelbunter som trener timesvis på helsestudio hver dag kan ha så mye mellom ørene kan vel diskuteres :)"

Du har helt rett i at man blir dum når man får muskler. Som alle vet fungerer jo kroppen sånn at hjerneceller, IQ og EQ (kall det hva du vil), selvfølgelig må vike plass for overrarmsmuskler og en godt trent brystkasse.

Når det er sagt kan man i ny og ne bruke innlegg her som en nogenlunde grei mal i forhold til personens intelligens og ikke minst kunnskap.

"Når det er sagt kan man i ny og ne bruke innlegg her som en nogenlunde grei mal i forhold til personens intelligens og ikke minst kunnskap."

Egentlig ikke :-)

Et forum som dette gir et altfor lite utsnitt av en person og dennes personlighet/kunskaper/filosofier

til at man kan konkludere noe. Desverre hindrer ikke dette folk i å konkludere.

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa jeg også en gang. Og her sitter jeg med en Høyremann.

Den kjærligheten, den kjærligheten...

Kvel ham sakte før neste valg eller bind ham til senga på valgdagen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men om muskelbunter som trener timesvis på helsestudio hver dag kan ha så mye mellom ørene kan vel diskuteres :)"

Du har helt rett i at man blir dum når man får muskler. Som alle vet fungerer jo kroppen sånn at hjerneceller, IQ og EQ (kall det hva du vil), selvfølgelig må vike plass for overrarmsmuskler og en godt trent brystkasse.

Når det er sagt kan man i ny og ne bruke innlegg her som en nogenlunde grei mal i forhold til personens intelligens og ikke minst kunnskap.

Hvis du faktisk leser hva fei skriver, så betviler hun intelligensen til folk som bruker flere timer hver dag til kroppsbygging.

Ikke pga musklene, men pga tidsforbruket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har vært borti flere voksne menn som sier det samme. Så jeg er faktisk ikke så overrasket.

Jeg vil vel kanskje påstå at det er ganske mange "voksne" personer som tenker og handler slik, uten at jeg har noen som helst kompetanse til å anslå noen relativ andel.

Men det betyr jo ikke at det er "riktig". Hvis vi ser på hvordan store deler av verden er, så er det jo nærliggende å tro at enormt mange mennesker ikke har "skjønt det" i det hele tatt.

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hun sitter i sofaen og ser dårlige såpeoperaer om ettermiddagen. Typisk tegn på dårlig intelligens"

Hør nå her: det å se på såpeoperaer kan på ingen måte brukes som argument for å konkludere noe om en persons intelligens. Om så en person ser på 2-3 timer med søppel daglig, så sier ikke det noe om hva den personen gjør/tenker/etc. ellers.

".........................."

Takk, jeg elsker realityserier ;o)

Måtte du blande deg inn nå da når jeg skulle overbevise guttungen om at intellegente kvinner er mer interessante i lengden. De vakre blir gamle og skrukkete med hengerumpe og hengepupper de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...