Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Tror det eller ei, men denne mannshatende ekstremfeministen er faktisk en mann...ihverfall biologisk.

Du skriver: "ekstremfeministen er faktisk en mann."

I motsetning til deg, som vel knapt kan betegnes som gutt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syns det er så tåpelig så la vær å svar da.

Jeg takker uansett for mange gode innspill fra de andre ikke så trangsynte på dette forumet.

Jeg antar du er singel siden du tydeligvis ikke vet noe som helst om hva menn. Enten det eller så er det sammens med en komplett nerd som ikke får noe bedre å så forsvarer du han med å si at han er "smart og reflektert" i motsetning til folk med mine meninger.

I motsetning til deg, så er jeg en mann.

Jeg er heller ikke så psykologisk impotent at jeg bare tenner på radmagre 18-åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alle blir eldre

Jeg må bare le når jeg leser alle de sure reaksjonene på dine hjertesukk her.

Vent to måneder. Skriv et nesten likelydende inlegg med et kvinnelig nick, hvor du forteller om hvordan den sportslige velpropasjonerte mannen din i det siste har forandret seg til en bleikfeit svett gris som ligger i helsetrøya foran Tv'en hele dagen.

Jeg GARANTERER at sympatierklæringene vil strømme inn, sammen med oppfordringen om å finne seg en annen mann snartest!

Denne tråden må være et prakteksempel på hvor kort likestillingen egentlig har kommet, og den dobbelmoral som hersker fortsatt.

Jeg ville ikke endret mening, jeg syns det er ILLE at man mister lysten på de man er glad i pga noen kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alle blir eldre

Jeg syns rett og slett synd på deg jeg når jeg tenker nærmere etter. Ikke fordi du har en dame som har lagt på seg, men fordi du er så utrolig kroppsfiksert og ikke har evnen til å elske uansett. Dama di vil jo alltid være under forelding.. Hva gjør du når hun blir 40, 50? Er du en av de som da finner et nytt og sprekt kjøttstykke på 18 - 20 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alle blir eldre

Nei jeg gjør nok ikke det, og jeg har hørt at folk som meg fører til anoreksi.

Problemet er vel at hun forguder meg over alt her i verden. Skulle det bli slutt så er jeg redd hun aldri vil ha noe med andre gutter å gjøre noengang.

Det hadde jo bare vært så mye enklere hvis hun tok av 15 kg.

Full av ufyselig selvtillit er du også.. Æsj, håper hun åpner øynene og kommer seg vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg gjør nok ikke det, og jeg har hørt at folk som meg fører til anoreksi.

Problemet er vel at hun forguder meg over alt her i verden. Skulle det bli slutt så er jeg redd hun aldri vil ha noe med andre gutter å gjøre noengang.

Det hadde jo bare vært så mye enklere hvis hun tok av 15 kg.

"Problemet er vel at hun forguder meg over alt her i verden. Skulle det bli slutt så er jeg redd hun aldri vil ha noe med andre gutter å gjøre noengang".....

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Kom deg nå trygt ned på jorda, du. Det er heeeelt trygt her nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns rett og slett synd på deg jeg når jeg tenker nærmere etter. Ikke fordi du har en dame som har lagt på seg, men fordi du er så utrolig kroppsfiksert og ikke har evnen til å elske uansett. Dama di vil jo alltid være under forelding.. Hva gjør du når hun blir 40, 50? Er du en av de som da finner et nytt og sprekt kjøttstykke på 18 - 20 år?

Du misforstår. Jeg elsker denne jenta over alt her i verden. Det er jo derfor jeg er sammens med henne. Men selv om man elsker noen så betyr jo ikke det at man blir seksuelt tiltrukket av den personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Når jeg er som mest frustrert så klarer jeg ikke å la være å kommentere utviklingen, men da sier hun at da får jeg bare finne en annen. *

Det henger vel ikke på greip, at hun forguder deg samtidig som hun sier at du bare får finne en annen???

Jeg bare sier du hun sier til meg. Selvsagt kan det jo være et skuespill for henne, men hun omtaler meg svært positivt selv om hun vektlegger helt feile ting som ikke jeg bryr meg om at jeg blir likt for. Kan jo bare referer til George i Seinfeld som heller vil vært en drittsekk som gjorde kvinnfolk kåt, enn en person som damer liker grunnet personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alle blir eldre

Jeg skrev mitt første innlegg i går på dette nettstedeg. Jeg skjønner jeg traff et sårt punkt hos deg. Jeg har ikke kritisert kroppen din for jeg har ikke det minste peiling på hvordan du ser ut, men enkelte fordommer kan man få utifra svarene dine.

Hvis ikke du er voksen nok til å innse at i dagens verden så er utseendet alt i et forhold. Det er jo greit at partneren har vett i hodet, men etter noen år så har man gjennomdiskutert alt til det kjedelige så da gjenstår bare sex. Så over tid teller utseendet bare mer.

Den forrige dame dumpet jeg faktisk fordi kompisene mine syns hun var så stygg. Om hun var smart eller ikke har jeg ikke noen formening om da jeg ikke vil dømme folk utifra noe de ikke kan gjøre noe med.

Mener du virkelig at utseende er alt i et forhold??? Mener du det???

I tilfelle er det VIRKELIG synd på deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blir mer og mer sjokkert

Jeg skrev mitt første innlegg i går på dette nettstedeg. Jeg skjønner jeg traff et sårt punkt hos deg. Jeg har ikke kritisert kroppen din for jeg har ikke det minste peiling på hvordan du ser ut, men enkelte fordommer kan man få utifra svarene dine.

Hvis ikke du er voksen nok til å innse at i dagens verden så er utseendet alt i et forhold. Det er jo greit at partneren har vett i hodet, men etter noen år så har man gjennomdiskutert alt til det kjedelige så da gjenstår bare sex. Så over tid teller utseendet bare mer.

Den forrige dame dumpet jeg faktisk fordi kompisene mine syns hun var så stygg. Om hun var smart eller ikke har jeg ikke noen formening om da jeg ikke vil dømme folk utifra noe de ikke kan gjøre noe med.

Nei dette kan du ikke mene. Dette innlegget er bare tull og vås?

Hvor lever du? I en såpeopera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du virkelig at utseende er alt i et forhold??? Mener du det???

I tilfelle er det VIRKELIG synd på deg!!!

I begynnelsen teller selvsagt personligheten til personen svært mye. Men etterhvert så vil de tingene som man ble sjarmert av bli en irritasjon. Da vil utseendet telle mer. Tror nok de fleste mannfolk ville vært sammens med Pamela Anderson isteden for Erna Solberg, selv om personligheten til Erna sikkert er langt bedre.(ERGO utseendet teller mest)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen teller selvsagt personligheten til personen svært mye. Men etterhvert så vil de tingene som man ble sjarmert av bli en irritasjon. Da vil utseendet telle mer. Tror nok de fleste mannfolk ville vært sammens med Pamela Anderson isteden for Erna Solberg, selv om personligheten til Erna sikkert er langt bedre.(ERGO utseendet teller mest)

*hvisker* det er omvendt. I begynnelsen teller utseende, etterhvert teller personligheten mest.

Hvem gidder å bo sammen med en tyrann fordi han/hun er vakker å se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ditt egentlige problem er at du er homo og bare tenner på kropper som ligner på guttekropper?

Det høres jo unektelig veldig merkelig ut når du sier at du elsker henne samtidig som du ikke tenner på henne med sine kvinnelige former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til deg, så er jeg en mann.

Jeg er heller ikke så psykologisk impotent at jeg bare tenner på radmagre 18-åringer.

Overraskende. Innleggende tydet på at du var en bitter forlatt kjerring.

Nei, jeg tenner ikke bare på radmagre 18 åringer, Demi Moore hadde jeg ikke sagt nei til og hun er vel nærmere 50. Dorthe Skappel er heller ikke å forakte. Det finnes også en rekke jenter som er råsexy selv om de ikke er spesielt råslanke. (f.eks Pink)

Hvis du har evnen til å ha sex med alt mulig så er det sikkert fint for deg. Hvor mange jenter ville f.eks tatt med seg Steinar Bastesen hjem i høyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende. Innleggende tydet på at du var en bitter forlatt kjerring.

Nei, jeg tenner ikke bare på radmagre 18 åringer, Demi Moore hadde jeg ikke sagt nei til og hun er vel nærmere 50. Dorthe Skappel er heller ikke å forakte. Det finnes også en rekke jenter som er råsexy selv om de ikke er spesielt råslanke. (f.eks Pink)

Hvis du har evnen til å ha sex med alt mulig så er det sikkert fint for deg. Hvor mange jenter ville f.eks tatt med seg Steinar Bastesen hjem i høyet?

Du skriver: "Overraskende. Innleggende tydet på at du var en bitter forlatt kjerring."

Men så har jo du til gangs bevist at du er dårlig på dette med mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår. Jeg elsker denne jenta over alt her i verden. Det er jo derfor jeg er sammens med henne. Men selv om man elsker noen så betyr jo ikke det at man blir seksuelt tiltrukket av den personen.

"Men selv om man elsker noen så betyr jo ikke det at man blir seksuelt tiltrukket av den personen."

Da er man gode venner, og ikke partnere.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker* det er omvendt. I begynnelsen teller utseende, etterhvert teller personligheten mest.

Hvem gidder å bo sammen med en tyrann fordi han/hun er vakker å se på?

Ofte så er ikke menn tyranner i begynnelsen. Men det finnes en rekke eksempler på kvinner som bor sammens med menn som behandler dem svært dårlig (vold) uten å forlate dem.

Da jeg mente at utseendet er viktigst så mente jeg i forhold til intelligens og slikt som sør forfekter. (han mener tydeligvis han er så mye mer smartere enn folk som liker pene damer).

Dama mi er ikke blant de lureste. (hun har f.eks ikke peiling på hvordan man løser 2. grads differentials ligninger), men det driter da jeg i. Jeg hører til stadighet folk uttale om noen av jentevennene mine at de er steike dumme og det uten at jeg har lagt merke til det som kjenner dem mye bedre. Derfor tror jeg mye av inntrykket om jenters intelligens kommer fra fordommer og misunnelse fordi de er pene. Tror ikke det er den minste sammenheng iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig overraskende at du var uenig i dette.

Særlig ikke på bakgrunn av den frenetsike stakkarsligjøring av kvinner og demonisering av menn som er ditt generelle varemerke.

Selvsagt var det idiotiet ditt jeg først og fremst siktet til, men kan du ikke holde selvhatet ditt vekk fra andre?

"men kan du ikke holde selvhatet ditt vekk fra andre?"

Eller kanskje dere kan holde dennee "min-tiss-er-større-enn-din" aktiviteten deres til egne tråder?

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende. Innleggende tydet på at du var en bitter forlatt kjerring.

Nei, jeg tenner ikke bare på radmagre 18 åringer, Demi Moore hadde jeg ikke sagt nei til og hun er vel nærmere 50. Dorthe Skappel er heller ikke å forakte. Det finnes også en rekke jenter som er råsexy selv om de ikke er spesielt råslanke. (f.eks Pink)

Hvis du har evnen til å ha sex med alt mulig så er det sikkert fint for deg. Hvor mange jenter ville f.eks tatt med seg Steinar Bastesen hjem i høyet?

Steinar Bastesen går vel an hvis bare pikken er stor nok!!

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...