Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Jeg må bare le når jeg leser alle de sure reaksjonene på dine hjertesukk her.

Vent to måneder. Skriv et nesten likelydende inlegg med et kvinnelig nick, hvor du forteller om hvordan den sportslige velpropasjonerte mannen din i det siste har forandret seg til en bleikfeit svett gris som ligger i helsetrøya foran Tv'en hele dagen.

Jeg GARANTERER at sympatierklæringene vil strømme inn, sammen med oppfordringen om å finne seg en annen mann snartest!

Denne tråden må være et prakteksempel på hvor kort likestillingen egentlig har kommet, og den dobbelmoral som hersker fortsatt.

Svarene ville nok blitt ganske så like.

Ditt barslige martyrium er underholdende, men ikke basert på virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Men så har jeg tydelig for høye krav for jeg finner ingen mann heller ;o)

Joda, men er ikke det fordi du pleier gå rundt med en bloddryppende øks rundt klokken 2 hver natt?

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig jeg er som har den mannen jeg har og han som har meg.

Her sitter vi godt gift og har lurt hverandre opp i stry.

*klapper oss på fleskevomma*

Dere burde selvsagt vært tvangsseparerte for deres eget beste! :D

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men er ikke det fordi du pleier gå rundt med en bloddryppende øks rundt klokken 2 hver natt?

;-)

Med vennlig hilsen

Kanskje det er derfor, det har jeg ikke tenkt på ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarene ville nok blitt ganske så like.

Ditt barslige martyrium er underholdende, men ikke basert på virkeligheten.

Ikke særlig overraskende at du var uenig i dette.

Særlig ikke på bakgrunn av den frenetsike stakkarsligjøring av kvinner og demonisering av menn som er ditt generelle varemerke.

Selvsagt var det idiotiet ditt jeg først og fremst siktet til, men kan du ikke holde selvhatet ditt vekk fra andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke særlig overraskende at du var uenig i dette.

Særlig ikke på bakgrunn av den frenetsike stakkarsligjøring av kvinner og demonisering av menn som er ditt generelle varemerke.

Selvsagt var det idiotiet ditt jeg først og fremst siktet til, men kan du ikke holde selvhatet ditt vekk fra andre?

Du skriver: "Ikke særlig overraskende at du var uenig i dette."

Nei, det er ikke overraskende at jeg er uenig i vrøvelet du skriver. Som sagt - det er kanskje underholdende, men det er fremdeles vrøvl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Ikke særlig overraskende at du var uenig i dette."

Nei, det er ikke overraskende at jeg er uenig i vrøvelet du skriver. Som sagt - det er kanskje underholdende, men det er fremdeles vrøvl.

Så, Så. Jeg skjønner du har grunn til å forsvare deg når folk treffer spikeren på hodet, men du behøver ikke gå helt i spinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Papp

Vi har vel egentlig mange rare holdninger alle sammen. Jeg kunne ikke hatt en mann som stemte FrP,H eller KrF, ikke en som drikker for ofte, ikke en som tror på gud og en som ikke tok alt for seriøst men likevel kan være seriøs +++

Den beskrivelsen der passer jo til Sør..

AHA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, Så. Jeg skjønner du har grunn til å forsvare deg når folk treffer spikeren på hodet, men du behøver ikke gå helt i spinn.

jeje, Morsk. Bli voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje, Morsk. Bli voksen.

Nå må dere gi dere...Det er mye bedre at dere presterer noen saftige, usaklige krangler enn dette 'du er verst, din k.k.'-tullet.

Har talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hei,

Jeg snakket om etter en graviditet. Det jeg poengterte er hvorvidt man er "attraktiv med 72 kg" endrer seg da ikke pga årsaken til de 72 kiloene.

====

Vedr. "krav":

SDD - du er en intelligent, oppegående fyr: hvorfor ble du ikke lege, sivilingeniør, eller lignende? Hvorfor har du ikke en topp jobb innen næringslivet eller finansverdenen. For det er ingen tvil om at du er intelligent nok?

Er det "fornuftige" krav å stille til deg? (Jeg spør egentlig på generelt grunnlag, og husker ikke hva du bedriver.)

Med vennlig hilsen

"Jeg snakket om etter en graviditet. Det jeg poengterte er hvorvidt man er "attraktiv med 72 kg" endrer seg da ikke pga årsaken til de 72 kiloene."

Du henger deg opp i "kilo" som et kvinnfolk på slankekur. Det er ikke om jenta veier 65 eller 75 kilo som er problemet, men hvordan kiloene er fordelt og hva de består av.

Noen liker fett. Andre liker ikke fett. Jeg personlig synes ikke en dame er mindre attraktiv når hun er gravid. I mange tilfeller vil dog en vektøkning på mange kilo gjøre jenta mindre attraktiv.

"Er det "fornuftige" krav å stille til deg? (Jeg spør egentlig på generelt grunnlag, og husker ikke hva du bedriver.)"

Ja, det er fornuftige krav å stille til meg, og jeg forstår de som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dama di ikke har det så veldig bra med seg selv? På en måte gitt opp forholdet deres og sitt eget utseende?

Dere trenger en åpen og ærlig prat sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celina er selvfølgelig en vakker kvinne, men jeg syns - selvom jeg selv er kvinne at hun er alt for tynn.

Det er fullstendig fremmed for meg å omtale folks kroppsbygning og utseende i negative ordelag.

Jeg skjønner altså ikke slike utsagn, og ber om en utdypning; For "tynn" i forhold til hva?

Du skriver også at hun ikke skal mobbes fordi han kanskje har vanskelig for å legge på seg. Hva hvis hun *ikke* har vanskelig for å legge på seg? Skal hun da mobbes?

....

Og så til slutt; Det finnes ikke det mannebein i verden som hadde sagt nei takk til Celine M hvis forholdene lå til rette...og det selv om dama hadde vært blakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel for mye forlangt at dere to holder penismålingene dere imellom utenfor en tråd som ikke har noe med dere å gjøre?

"..........................."

Hold grisepraten Deres for Dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja - med den logikken kan man hurtig regne ut at du må ha noen grusomme mindreverdighetskomplekser, jfr. alle dine antisemittiske innlegg.

Antisemittisme benyttes vanligvis som begrep på jødefiendtlighet.

Jeg er jo av de få på dol som har forsvart Israels rett til sikkerhet, demokrati og eksistens...gjerne med sør i strupen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Det er fullstendig fremmed for meg å omtale folks kroppsbygning og utseende i negative ordelag.

Jeg skjønner altså ikke slike utsagn, og ber om en utdypning; For "tynn" i forhold til hva?

Du skriver også at hun ikke skal mobbes fordi han kanskje har vanskelig for å legge på seg. Hva hvis hun *ikke* har vanskelig for å legge på seg? Skal hun da mobbes?

....

Og så til slutt; Det finnes ikke det mannebein i verden som hadde sagt nei takk til Celine M hvis forholdene lå til rette...og det selv om dama hadde vært blakk.

Nei, det ble vel kanskje litt feil. Men jeg syns nå hun ser sykelig tynn ut. Jeg har heller ikke som vane å "mobbe" folk for utseende, det er andre verdier som er viktigere syns nå jeg.

Men om alle mannebein hadde sagt ja til Celina er jeg ikke helt sikker på at det er fordi hun har en fantastisk kropp, men et fantastisk nydelig fjes har hun.

Jeg syns heller ikke "muskelbunter" av gutter eller pipestilker er særlig pent, men har de masse mellom ørene så tror jeg nok jeg hadde syns det var okey allikevel, men om muskelbunter som trener timesvis på helsestudio hver dag kan ha så mye mellom ørene kan vel diskuteres :)

Personlig så ville jeg vel heller hatt kroppen til Jennifer Lopez enn Celina Middelfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antisemittisme benyttes vanligvis som begrep på jødefiendtlighet.

Jeg er jo av de få på dol som har forsvart Israels rett til sikkerhet, demokrati og eksistens...gjerne med sør i strupen.

Hvilken forskjell skulle det gjøre om du eller nazistene angrep portugisere, jøder, muslimer eller nepalisere. Det er trakasseringen av uskyldige som er problemet, ikke hvilken gruppe uskyldige dere trakasserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frida Irene

Hun er da ikke noe tykk om hun veier dette med den høyden. Jeg er faktisk mere og min mann sier jeg er akkuratt passe. Jeg har også lagt mye på meg de siste årene men min mann har aldri sagt et vondt ord om det. Jeg har allikevel begynt å trene i det siste men det er først og fremst for helsens skyld. Slanking gidder jeg ikke tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...