Gå til innhold

Jakten på kjærligheten, hvem velger hvem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inga Berit velger kanskje verken Cato eller Henning;o)

"Inga Berit: Hei hei! Takk for det :-) Om den jeg ender opp med tilslutt i programmet er den rette, er vanskelig å si... Men at jeg kommer til å møte den rette på grunn av programmet er jeg ganske sikker på ;-) Mvh Inga Berit"

Sier hun i nettmøte i trøndeavisa.

Annonse

Kanskje Henning og Cato velger hverandre? Jeg synes ikke det ligger noe særlig i lufta på den gården. På de tre andre blir det nok klaff.

Når det gjelder jentene til Magnus, virker begge kjekke og jordnære. I starten hadde han nok mest sansen for Camilla, men det er kanskje litt utlignet etter hvert?

I det kjappe glimtet vi fikk av neste episode virket det som om Tone var sur og dro sin vei. Men de kan da ikke avsløre valget på forhånd?

For Wenche er vel saken klar. Og så de skjønne hundene, da. Jeg hadde tatt ham på flekken bare på grunn av dem.

Og det er fint i Valdres.

Inga Berit velger kanskje verken Cato eller Henning;o)

"Inga Berit: Hei hei! Takk for det :-) Om den jeg ender opp med tilslutt i programmet er den rette, er vanskelig å si... Men at jeg kommer til å møte den rette på grunn av programmet er jeg ganske sikker på ;-) Mvh Inga Berit"

Sier hun i nettmøte i trøndeavisa.

Helt klart hvem Wenche velger... Hans Magnus må bare ta Heidi. Hu Tone er det noe merkelig med. Inga Berit tar Henning.Og Magnus velger ... huff ja hu lyse baben... selv om Camilla er den beste.. Joda Ann Kristin er nok litt tøffere en en pyntedukke, men hun burde ikke hatt så mye sminke på, det gjør inntrykket dårlig.

Gjest erasmus montanus

hva gjør det om man er litt jålete? nå har ikke jeg sett på programmet så ofte men jeg synes hun virker søt og morsom jeg

Litt jålete er ok. Pamela Anderson eller andre som mislykket vil se ut som P.A. og kun tenker på hvordan de ser ut 24 t i døgnet er ikke ok.

litt?!?!??! -på en gård?? Hmm....

Hun er jo tross alt på tv hele tiden da, jeg ville også sminket meg å vist meg fra min peneste siden hvis hele Norge skal se meg på tv. Kan godt hende at en del av sminker blir borte når kameraene skrus av.

Gjest erasmus montanus

Hun er jo tross alt på tv hele tiden da, jeg ville også sminket meg å vist meg fra min peneste siden hvis hele Norge skal se meg på tv. Kan godt hende at en del av sminker blir borte når kameraene skrus av.

Det er hele henne -ikke bare sminken. Hele vesenet er jålete.

Annonse

Gjest mine forslag

Kanskje Henning og Cato velger hverandre? Jeg synes ikke det ligger noe særlig i lufta på den gården. På de tre andre blir det nok klaff.

Når det gjelder jentene til Magnus, virker begge kjekke og jordnære. I starten hadde han nok mest sansen for Camilla, men det er kanskje litt utlignet etter hvert?

I det kjappe glimtet vi fikk av neste episode virket det som om Tone var sur og dro sin vei. Men de kan da ikke avsløre valget på forhånd?

For Wenche er vel saken klar. Og så de skjønne hundene, da. Jeg hadde tatt ham på flekken bare på grunn av dem.

Gikk glipp av episoden. Når går det i reprise?

Ut fra sist episode jeg så tippa jeg Heidi for Hans-Ole og ingen andre, hvis ikke Tone skrev et fantastisk brev (det må hun ha gjort) og Hans-Ole er forelska i den rare oppførselsen hennes eller klarer å se igjennom den.

Han med hundene til Wenche. Ser at hun liker han best. Og han liker henne.

Tippa Cato til Inga-Berit. Han er mer lik henne en Krøllhårgutten, selvom hun sikkert kunne fått pene unger med krøllhår. Hun er i tvil på hvem hun skal velge, men tror hun går for magefølesen. Dessuten er Cato noen år eldre en Krøllhårgutten, og jenter liker litt eldre menn.

Hva go`gutten velger er soleklart, det blir Anne-Kristine. Han har vært forelska i henne lenge, og han klarer ikke skjule det. Om hun vil ha han og bo på gården hans gjenstår å se....

Gjest mine forslag

Gikk glipp av episoden. Når går det i reprise?

Ut fra sist episode jeg så tippa jeg Heidi for Hans-Ole og ingen andre, hvis ikke Tone skrev et fantastisk brev (det må hun ha gjort) og Hans-Ole er forelska i den rare oppførselsen hennes eller klarer å se igjennom den.

Han med hundene til Wenche. Ser at hun liker han best. Og han liker henne.

Tippa Cato til Inga-Berit. Han er mer lik henne en Krøllhårgutten, selvom hun sikkert kunne fått pene unger med krøllhår. Hun er i tvil på hvem hun skal velge, men tror hun går for magefølesen. Dessuten er Cato noen år eldre en Krøllhårgutten, og jenter liker litt eldre menn.

Hva go`gutten velger er soleklart, det blir Anne-Kristine. Han har vært forelska i henne lenge, og han klarer ikke skjule det. Om hun vil ha han og bo på gården hans gjenstår å se....

- mine forslag

Gjest mine forslag

Sorry kom feil!

Gjest fire bønder

Ser ikke noe problem i det jeg. Synes fremdeles hun er søt. Tror ikke vi blir enige her asså:0)

Jeg synes hun virker så kunstig også. Det var ikke noen ekte latter f.eks. da de lekte med vannspyleren, hun virka så stiv og tilgjort i ansiktet. Mangler mimikk rett og slett, og det gir et falskt inntrykk.

Jeg synes hun virker så kunstig også. Det var ikke noen ekte latter f.eks. da de lekte med vannspyleren, hun virka så stiv og tilgjort i ansiktet. Mangler mimikk rett og slett, og det gir et falskt inntrykk.

Er sikkert ikke så lett å være seg selv med kamera oppi trynet, tror nå jeg.. Ville blitt stiv som en stokk selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...