Zelig Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg en ellipsemaskin for hjemmebruk. Jeg vurderer to maskiner, den ene er fra Sportsmaster (ST-950) og den andre er fra abilica (WinElip 2.0). De koster ca det samme (ca 4000). Jeg lurer på om noen her har noen erfaringer med noen av dem, evnt. anbefalinger av andre modeller (er kun interessert i ellipsemaskin)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har ingen erfaring med disse maskinene, men jeg spør: Du liker ikke tilfeldigvis Woody Allen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Har ingen erfaring med disse maskinene, men jeg spør: Du liker ikke tilfeldigvis Woody Allen? Må vel svare ja på det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Må vel svare ja på det Kult. Håper du får svar på ditt egentlige spørsmål óg, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Kult. Håper du får svar på ditt egentlige spørsmål óg, da. Håper jeg og 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.