Gå til innhold

Tips om billig tlf fra utlandet.

Anbefalte innlegg

Heisann alle DOLere. Sitter nå i Colombia og er mor på 4. dagen. En utrolig fantastisk opplevelse......

Har nettopp snakket med min mor hjemme i Norge, 20 min for kr 2,-, det er helt sant!!!!!!!! Dere som skal på hentereise MÅ få med dere dette.

Dere må ha bredbåndstilgang der dere er + en pc med mikrofon og høytalere, og det har jo de fleste bærbare pcer i dag. Gå inn på http://www.skype.com og last ned og installer skype. Dette gjør at du kan ringe til alle mobiltelefoner og fasttelefoner i Norge for lokaltakst fra din bærbare pc. ( dersom de i Norge også installerer skype kan dere snakke helt GRATIS)

Kan virkelig anbefale det.

Colombia klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166047-tips-om-billig-tlf-fra-utlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingen datafreak

Puhhh,ja jøss, dette gjør nok jeg på min neste hentereise. ;0) Synes liksom jeg ser meg selv med PC'n, høytalere, mikrofon...og et barn jeg ikke kjenner da....men ellers takk for tipset. Det er nok mange andre som har nytte av dette.

God helg!

Puhhh,ja jøss, dette gjør nok jeg på min neste hentereise. ;0) Synes liksom jeg ser meg selv med PC'n, høytalere, mikrofon...og et barn jeg ikke kjenner da....men ellers takk for tipset. Det er nok mange andre som har nytte av dette.

God helg!

En bærbar pc har alt dette innebygt.

Vi er på nettet og på telefon på kvelden etter at poden har sovnet og ja, vi synes i alle fall det er veldig deilig å kunne prate litt hjem når vi skal være her i en mnds tid.

Men der er vi så foskjellig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...