Gjest down Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 på hvorfor ikke noen slankepillen fungerer? hva skal jeg gjøre? må ned 7 kg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei på deg down! Hvilken slankepille mener du da? I Norge har vi(så vidt jeg vet) 2 forskjellige slankepiller med dokumentert virkning: Reductil og Xenical. Begge må skrives ut av lege. Reductil fungerer slik at den minsker appetitten din og øker forbrenningen. Xenical hindrer kroppen i å ta opp fett. Disse preparatene kan være en hjelp til kraftig overvektige personer,men de er ingen vidunderkur. Slike finnes ikke, dessverre! I bunn og grunn er det bare to ting som kan sikre en varig vektnedgang: kostomlegging og mer aktivitet. Slankepiller fra helsekosten etc. er kun bortkastede penger!! Mvh, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViggaB Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei! Jeg har prøvd Xenical, den fungere men er utrolig dyr. Kostet meg nesten 900,- i mnd. Sluttet etter 3 mnd men den hjalp. Men du skal bare gå ned 7 kg, ingenting det. Slutt med cola og annen godis, tren litt og spis sunnere så kommer du deg ned. Verre med oss som må ned mer :-) Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.