Gjest down Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 på hvorfor ikke noen slankepillen fungerer? hva skal jeg gjøre? må ned 7 kg.... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hei på deg down! Hvilken slankepille mener du da? I Norge har vi(så vidt jeg vet) 2 forskjellige slankepiller med dokumentert virkning: Reductil og Xenical. Begge må skrives ut av lege. Reductil fungerer slik at den minsker appetitten din og øker forbrenningen. Xenical hindrer kroppen i å ta opp fett. Disse preparatene kan være en hjelp til kraftig overvektige personer,men de er ingen vidunderkur. Slike finnes ikke, dessverre! I bunn og grunn er det bare to ting som kan sikre en varig vektnedgang: kostomlegging og mer aktivitet. Slankepiller fra helsekosten etc. er kun bortkastede penger!! Mvh, 0 Siter
ViggaB Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hei! Jeg har prøvd Xenical, den fungere men er utrolig dyr. Kostet meg nesten 900,- i mnd. Sluttet etter 3 mnd men den hjalp. Men du skal bare gå ned 7 kg, ingenting det. Slutt med cola og annen godis, tren litt og spis sunnere så kommer du deg ned. Verre med oss som må ned mer :-) Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.