Gå til innhold

LID juni - Kina

Anbefalte innlegg

Hallo gode DOLvenner!

Nå har vi tatt fatt på desember - som forhåpentligvis vil gi oss en etterlengtet telefon *Tra-la-la*

Er det noen som har fanget opp tildelingsrykter fra Kina?! Alt mottas med takk *ler*

Hvem er vi som venter nå og hvilken forening tilhører vi?!

Jeg tilhører VB og har LID 30.06.

Det samme gjelder for "kina2005" og "kr-sund".

Er det noen fra AF eller IA som også er dagsventende nå?

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166706-lid-juni-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Jeg henger meg. er definitivt klar til TELEFONEN. konsentrasjon og arbeidslyst er ikke hva den vurde vært.

er hele tiden inne på yahoosiden og ser etter rykter. ikke noe nytt i dag. Det pleier jo å gå et par dager fra de første amerikanske tildelingene kommer til AF får sine og så går det noen dager til innen VB kommer.

selv om VB nå sier at de kommer samtidig.

Ryktene går på at hele juni kommer så dere som er helt i slutten av mnd behøver i bekymre dere.

Spanjolene er blitt lovet av byrået at tildelingene er sendt og de vil bli ringt til mellom 2 og 9. desember.

2. des ble det i allefall ikke. men mye tyder på at ryktene som sier at tildelingene er sendt er riktige denne gangen.

hold ut.... denne ulidelige ventetiden er snart slutt.

hvis det er flere dere ute med AF i juni vil jeg gjerne ha en mail: [email protected]

utålmodig hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166706-lid-juni-kina/#findComment-1086921
Del på andre sider

Heisan!

Jeg henger meg. er definitivt klar til TELEFONEN. konsentrasjon og arbeidslyst er ikke hva den vurde vært.

er hele tiden inne på yahoosiden og ser etter rykter. ikke noe nytt i dag. Det pleier jo å gå et par dager fra de første amerikanske tildelingene kommer til AF får sine og så går det noen dager til innen VB kommer.

selv om VB nå sier at de kommer samtidig.

Ryktene går på at hele juni kommer så dere som er helt i slutten av mnd behøver i bekymre dere.

Spanjolene er blitt lovet av byrået at tildelingene er sendt og de vil bli ringt til mellom 2 og 9. desember.

2. des ble det i allefall ikke. men mye tyder på at ryktene som sier at tildelingene er sendt er riktige denne gangen.

hold ut.... denne ulidelige ventetiden er snart slutt.

hvis det er flere dere ute med AF i juni vil jeg gjerne ha en mail: [email protected]

utålmodig hilsen fra

Takk for informasjon Kanne.. jeg var nemlig for seint ute til å bli med i Yahoo gruppen.. er derfor takknemlig for all informasjon.

Mobilen er alltid med nå!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166706-lid-juni-kina/#findComment-1086967
Del på andre sider

Annonse

På de spanske sidene sier man at referrals er på veg enten mandag eller tirsdag! Jeg husker ikke hvor langt USA ligger etter Spania (kanskje du Yogi husker det?)? Men Norge ligger ca en uke etter USA.

de ryktene har kommet og gått flere ganger i de siste ukene. Har bl.a også hørt at de var blitt sent torsdag/ fredag i forrige uke fra 2 personer. det stemte tydeligvis ikke.

noen spanske rykter sier at tildelingen først sendes ut mandag tirsdag i neste uke.

JEG ER DEPRIMERT OG LEI AV Å VENTE.

Det blir utrolig mange nedturer av å tro på alle disse ryktene.

nå har jeg bestemt meg for ikke å ta av igjen før jeg ser de første tildelingene strømme inn på yahoo sidene.

Dagen i dag har vært helt forferdelig. jeg har vist kranglet med alle omkring meg. Stakkars storebror på 12!

En kollega av meg har spist opp alle sjokoladene i kalenderen sin til og med den 14. (uten å dele med meg som ikke har noen riktignok)men tiden gikk ikke fortere for det *smil*

I morgen vil jeg kjøpe nye dunpose til den lille og sette voksien til salg. så skjer det da noe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166706-lid-juni-kina/#findComment-1087403
Del på andre sider

de ryktene har kommet og gått flere ganger i de siste ukene. Har bl.a også hørt at de var blitt sent torsdag/ fredag i forrige uke fra 2 personer. det stemte tydeligvis ikke.

noen spanske rykter sier at tildelingen først sendes ut mandag tirsdag i neste uke.

JEG ER DEPRIMERT OG LEI AV Å VENTE.

Det blir utrolig mange nedturer av å tro på alle disse ryktene.

nå har jeg bestemt meg for ikke å ta av igjen før jeg ser de første tildelingene strømme inn på yahoo sidene.

Dagen i dag har vært helt forferdelig. jeg har vist kranglet med alle omkring meg. Stakkars storebror på 12!

En kollega av meg har spist opp alle sjokoladene i kalenderen sin til og med den 14. (uten å dele med meg som ikke har noen riktignok)men tiden gikk ikke fortere for det *smil*

I morgen vil jeg kjøpe nye dunpose til den lille og sette voksien til salg. så skjer det da noe

Kanne da. Noen rykter er jo bedre enn ingen rykter. :o)

Jeg husker godt ukene før vår tildeling og det ikke var noen rykter i det hele tatt. Når ryktene endelig begynte å komme, var det ennå noen uker til den store telefonen, men de var i hvert fall et tegn på at noe skjedde.

Jeg følger ikke med på ryktebørsen så mye lenger, men da det sto på som verst for vår del, ville jeg ikke vært et rykte foruten. :o)

Lykke til med den siste ventetid. Når telefonen kommer, har du glemt de siste frustrerte ventedager.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166706-lid-juni-kina/#findComment-1087419
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...