Gå til innhold

Liker ALLE rødvin?

Anbefalte innlegg

Rødvin er godt som kosedrikk, men jeg kan ikke drikke for mye av det. Hvitvin derimot, det renner ned som vann:0)

Huff, jeg drakk meg en gang skikkelig full på gratis hvitvin på et fly fra USA og hjem (etter å ha vært utvekslingsstudent og ikke rørt alkohol på et år, og etter å ha spist flymat i et døgn - ingen god kombinasjon!). Da jeg tok meg selv i å diskutere de sosiale problemene i Mexico med en hyggelig misjonær (som også var på flyet), gikk det opp for meg at jeg kanskje burde roe litt ned *he he he*

Har aldri vært dårligere etter å ha drukket, hverken før eller siden. Og hvitvin rører jeg ikke :-)

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

6

• mil1365380270

4

• serendipity

3

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Huff, jeg drakk meg en gang skikkelig full på gratis hvitvin på et fly fra USA og hjem (etter å ha vært utvekslingsstudent og ikke rørt alkohol på et år, og etter å ha spist flymat i et døgn - ingen god kombinasjon!). Da jeg tok meg selv i å diskutere de sosiale problemene i Mexico med en hyggelig misjonær (som også var på flyet), gikk det opp for meg at jeg kanskje burde roe litt ned *he he he*

Har aldri vært dårligere etter å ha drukket, hverken før eller siden. Og hvitvin rører jeg ikke :-)

hehe huff det hørtes ikke noe særlig ut. Har hatt et par liknende opplevelser jeg og, men men ingenting kan holdemeg borte fra vin;-) Når det er sagt er jeg veldig kresen på vin, søt vin renner IKKE ned som vann, det synes jeg smaker pyton, og kan ikke drikke det. Men halvtørre viner, det er kjempe godt=0) Drinker er også godt.

Annonse

Annonse

Jeg liker Fjellbekk og Screwdriver godt - friske og ikke for søte drinker.

Sex on the Beach er en god sommerdrink, men den er for søt og klissete til annet enn EN drink en fin sommerdag :-)

Pina colada liker jeg. Den får meg til å tenkte på sol og sommer...

Men foretrekker vin, det er sjelden jeg velger drinker.

Samme for meg om du sier at du hater rødvin. Vet ikke hvorfor du føler at det er noe du ikke har lov å si. Kan godt si at jeg synes fiskeboller i hvit saus er pyton og hvor er forskjellen? Spiste nigeriansk mat for en stund siden, og har aldri spist noe så vondt. Falt meg ikke inn å si det til vertene, men tror at det er greit å si det andre steder.

Selv elsker jeg vin, både rød og hvit, men whisky nei takk. Konjak og akevit er greit, men ikke vodka og gin. Øl er greit sånn en enkelt gang, men vin .........jeg elsker det mer og mer etter som årene går. Blir sikkert vinoliker når jeg blir gammel.

Samme for meg om du sier at du hater rødvin. Vet ikke hvorfor du føler at det er noe du ikke har lov å si. Kan godt si at jeg synes fiskeboller i hvit saus er pyton og hvor er forskjellen? Spiste nigeriansk mat for en stund siden, og har aldri spist noe så vondt. Falt meg ikke inn å si det til vertene, men tror at det er greit å si det andre steder.

Selv elsker jeg vin, både rød og hvit, men whisky nei takk. Konjak og akevit er greit, men ikke vodka og gin. Øl er greit sånn en enkelt gang, men vin .........jeg elsker det mer og mer etter som årene går. Blir sikkert vinoliker når jeg blir gammel.

"men vin .........jeg elsker det mer og mer etter som årene går. Blir sikkert vinoliker når jeg blir gammel. "

Vi blir sikkert flere i den kategorien ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...