Gå til innhold

Maks og min alder på kjæreste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Mary Poppins

5

• carma

4

• IngenLurerDenneGutten

3

Annonse

Gjest kjæresteri

Når ble en 32-åring for gammel til å stifte familie?

Mener ikke at en på 32 er for gammel for å stifte familie, men hvis 22-åringen vil vente til han/hun er 30, blir 32åringen 40 og kanskje litt gammel for sin førstefødte?

ShitDiddelyDo

Synes du ikke en på 32 blir litt gammel? Med tanke på familieforøkelse og slike ting?

Huff. Akkurat som om jeg ikke har nok 30-års krise som det er om jeg ikke skal høre sånt i tillegg. :(

Menmen, jeg ser ut som en barnerumpe og kan fortsatt skryte på meg å være 22 i noen år til.

Jeg vil heller ha en som er eldre enn meg, enn yngre.

Forøvrig syns jeg du høres veldig, veldig ung ut som mener en på 32 er gammel *ler*

Uansett, min er 13 år eldre enn meg, og det har aldri vært noe problem. Han var forøvrig 39 da vi fikk barn. Og selvfølgelig ikke for gammel til å stifte familie. :)

fei1365380229

Har ikke problemet selv, men har satt en min. alder for min venninne på snart 36 år. Hun får ikke lov å finne seg noen under 27 år :-).

Jeg tror at de som er yngre og som villig vekk kontakter/sjekker er ute etter en ting. Litt moro med en "eldre" erfaren dame :-)

Annonse

Gjest kjæresteri

Jeg vil heller ha en som er eldre enn meg, enn yngre.

Forøvrig syns jeg du høres veldig, veldig ung ut som mener en på 32 er gammel *ler*

Uansett, min er 13 år eldre enn meg, og det har aldri vært noe problem. Han var forøvrig 39 da vi fikk barn. Og selvfølgelig ikke for gammel til å stifte familie. :)

Okei, sorry. Jeg er i begynnelsen av 20-årene. Mener absolutt ikke at en på 32 er gammel, men kanskje heller i forhold til en på 22 i den forstand at han/hun er for ung?

Gjest kjæresteri

Huff. Akkurat som om jeg ikke har nok 30-års krise som det er om jeg ikke skal høre sånt i tillegg. :(

Menmen, jeg ser ut som en barnerumpe og kan fortsatt skryte på meg å være 22 i noen år til.

He, he. Men dette illustrerer vel litt mitt poeng? Hvis du finner ei på 20-21, vil du venter på henne i 10 år på å få barn?

ShitDiddelyDo

He, he. Men dette illustrerer vel litt mitt poeng? Hvis du finner ei på 20-21, vil du venter på henne i 10 år på å få barn?

Hvis jeg forelsker meg i en på 20-21, og hun i meg, vil jeg ikke droppe henne bare fordi hun ikke vil ha barn på 10 år.

Hun ville vært viktigere for meg enn min vilje til å masseprodusere meg selv.

Men nå er jo jeg gutt. Vi kan jo produsere unger helt så lenge vi er potente. Altså; de av oss som kan, noe som jo aldri er en selvfølge uansett.

Mener ikke at en på 32 er for gammel for å stifte familie, men hvis 22-åringen vil vente til han/hun er 30, blir 32åringen 40 og kanskje litt gammel for sin førstefødte?

Men kanskje 22-åringen vil ha barn når hun er 23? :-) Dersom hun har en bestemt mening om å ikke få barn før hun er 30 så er kanskje ikke en 10 år eldre mann så aktuell?

Dersom hun i det hele tatt vil ha barn, da :-)

Synes du ikke en på 32 blir litt gammel? Med tanke på familieforøkelse og slike ting?

Hva mener du med familieforøkelse?

Selv om jeg bare er 22 så føler jeg meg ganske voksen, og ser ikke på de som er rundt 30 som eldre enn meg egentlig. Ev av mine beste venniner er 29, tenker ikke på aldersforskjellen en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...